Hop til indhold

Update fra, den nu 9 uger gamle, Emil !


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Idag blev Emil så 9 uger :shock: - Synes tiden går ALT for stærkt! :megaked: Min lille vaps bliver jo voksen før jeg får set mig om...

 

MEN MEN, alt er dog ikke helt sort, for vi eeelsker stadig vores vapper, også selvom han vokser væk fra os :rolleyes::mrgreen:...og selvom han er en værre frækkert :-D

 

BIllede 1: "Se min tuuunge, den er lang som flexén, alt hvad jeg ejer, det er langt som den...det er fordi jeg eeelsker alt det lange og fordi en pølse er ven :mrgreen:"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Billede 1: gemmeleg?? :mrgreen:

 

Billede 2: Far siger, " hvad vælger du? Hjerte eller ben?"

 

BIllede 3: Emil siger, " Jeg vælger BEN!!" - Hvor svært var det lige?? :stupid::mums::madtid:

 

Billede 4: "Jeg elsker dig" :lun:

 

Billede 5: Far elsker også dig Emil :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Billede 1: De, nu, 2 mænd i mit liv! :-D:hjerte::banan:

Billede 2: Sådan sover man når man lige præcis ikke kan komme op i sofaen selv :mrgreen::mrgreen::klap::pift:

 

BIllede 3: Tigeren er med overalt også i mindeparken :ivrig:

 

Billede 4: Og så et dejligt hvil (med tiger :mrgreen::mrgreen:) i bilen bagefter

Link til indlæg
Del på andre sites

neeeej altså han er bare lige til at smelte over ham Emil :lun: og ja, nyd det nyd det - det går så forbandet stærkt!

 

Jeg synes det er 2 minutter siden Karla kom ind af døren, lille, rund blød og klumpet... men alligevel fylder hun altså 1 år om 3 uger :shock:

 

Men der er nu også fordele ved det, for den umiddelbare forelskelse man har i sin lille hvalp, vokser heldigvis med og bliver til græseløs kærlighed :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Jeg tror virkelig der er en hvalp der, der har det som blommen i et æg :5up:

 

Jeg kan hermed bekræfte du nok har ret :mrgreen::-D Er glad for at det er det du tænker Christel, og ikke at vi er nogle freaks! :shock::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
neeeej altså han er bare lige til at smelte over ham Emil :lun: og ja, nyd det nyd det - det går så forbandet stærkt!

 

Jeg synes det er 2 minutter siden Karla kom ind af døren, lille, rund blød og klumpet... men alligevel fylder hun altså 1 år om 3 uger :shock:

 

Men der er nu også fordele ved det, for den umiddelbare forelskelse man har i sin lille hvalp, vokser heldigvis med og bliver til græseløs kærlighed :lun:

 

Ja, jeg synes virkelig det går aaalt for stærkt - nu ved jeg godt der "kun" er gået en uge, men jeg ved også at man aldrig får denne tid igen, så det lidt sørgeligt.....:megaked::megaked:

 

Og det er påtrods af at han stjæler mine hjemmesko :pift:, har skøjtebane inde på gulvet og leger med sit foder istedet for og spise det! :mrgreen::stupid:, men for søren hvor er det bare charmerende - han giver mig et godt grin hver dag. Igår "apporterede" han fx mit nøglebundt (som vejer en krig)- hvor der hænger et gummikødben i, som han tog fat om :hmm::ivrig::klap:

 

Men der bliver sikkert lige så mange sjove episoder når han bliver større, de bliver bare dobbelt så voldsomme :shock::bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Billede 1: De, nu, 2 mænd i mit liv! :-D:hjerte::banan:

Billede 2: Sådan sover man når man lige præcis ikke kan komme op i sofaen selv :mrgreen::mrgreen::klap::pift:

 

BIllede 3: Tigeren er med overalt også i mindeparken :ivrig:

 

Billede 4: Og så et dejligt hvil (med tiger :mrgreen::mrgreen:) i bilen bagefter

 

Han ser rigtig dejlig ud :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Ihh hvor er han altså bare skøn........:hjerte::hjerte: Er helt vild med det billede hvor han sover halvt oppe i sofaen, og så selvfølgelig "jeg elsker dig" billederne, dem kan ingen stå for..........:mrgreen::mrgreen:

 

Hvordan går det med renligheden?? og bidetrangen når I leger?? Måske du kan lure at det netop er de to ting vi kæmper lidt med herhjemme...... griner:mrgreen::mrgreen:

 

men Nøj hvor er han bare lækker.........

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Ihh hvor er han altså bare skøn........:hjerte::hjerte: Er helt vild med det billede hvor han sover halvt oppe i sofaen, og så selvfølgelig "jeg elsker dig" billederne, dem kan ingen stå for..........:mrgreen::mrgreen:

 

Hvordan går det med renligheden?? og bidetrangen når I leger?? Måske du kan lure at det netop er de to ting vi kæmper lidt med herhjemme...... griner:mrgreen::mrgreen:

 

men Nøj hvor er han bare lækker.........

 

Jaaa, du skal snart have een :-D altså en GD :mrgreen:

 

Jamen vi har ikke oplevet nogle problemer med renligheden. Han har tisset inde een gang på 8 dage og det var fordi det regnede. Trods regn lavede han dog nr. 2 udenfor. :kys:Han går selv til døren og hvis vi ikke lige opdager det (hvilket er sjældent) så kommer der små piv.

 

Han sover også igennem om natten - fra ca. kl. 00.00 til 06.00, så han er bare rigtig dygtig :5up:

 

Bider - ja det kan du bande på han gør :mrgreen::mrgreen: Specielt i hænder og arme :slem: Men jeg har lært ham "nej", så når legen bliver for voldsom, siger jeg nej! - For det meste hjælper det, og hvis ikke, redder Esben mig :bigsmile: Er der optakt og vi ikke vil "komme til" et nej, jamen så afleder jeg hans opmærksomhed med BAMSER :mums:

 

Har i stadig mange uheld med den bette uldtot eller? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Jaaa, du skal snart have een :-D altså en GD :mrgreen:

 

Jamen vi har ikke oplevet nogle problemer med renligheden. Han har tisset inde een gang på 8 dage og det var fordi det regnede. Trods regn lavede han dog nr. 2 udenfor. :kys:Han går selv til døren og hvis vi ikke lige opdager det (hvilket er sjældent) så kommer der små piv.

 

Han sover også igennem om natten - fra ca. kl. 00.00 til 06.00, så han er bare rigtig dygtig :5up:

 

Bider - ja det kan du bande på han gør :mrgreen::mrgreen: Specielt i hænder og arme :slem: Men jeg har lært ham "nej", så når legen bliver for voldsom, siger jeg nej! - For det meste hjælper det, og hvis ikke, redder Esben mig :bigsmile: Er der optakt og vi ikke vil "komme til" et nej, jamen så afleder jeg hans opmærksomhed med BAMSER :mums:

 

Har i stadig mange uheld med den bette uldtot eller? :-D

 

Lyder som om han er en rigtig prima-hvaps......:blink::blink: og når jeg får mit drømme-hus (det nedlagte landbrug og alt det der) og ikke bare en murermestervilla i Roskilde centrum, så skal jeg ikke have én, men hele to GD, he he he.....:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Charlie laver både nr 1 og nr 2 i haven...... NÅR VI TAGER HAM DERUD! hvis vi ikke lige er opmærksomme på at løbe ud af døren med ham sekundet han vågner fra en af sine 500 middagslure.... :gab: , så gør han gerne nr 1 på gulvet.....! Uden at sige til på nogen måde! Ingen piv, eller cirklen om sig selv, ingen snusen ved døren....... :evil::evil:

Enkelte gange har vi set at han har været i haven for at tisse, og drøner lige ind og laver nr 2 på gulvet..... mega provokerende.....:mrgreen::mrgreen::evil:

 

Men alt i alt er han rigtig god og velopdragen. Når han leger, specielt med børnene, mærker de ofte de små hvalpe-syle-tænder!! :slem: Men os voksne behandler han mere gelende, og napper for sjov helt forsigtigt.

 

Når han er for voldsom ved den mindste (min datter på 5) siger vi "nej" og tager ham og sætter ham en meter væk, og vender os om med ryggen til, eller vi afleder ham med legetøj og bamser. Det går faktisk meget godt! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Lyder som om han er en rigtig prima-hvaps......:blink::blink: og når jeg får mit drømme-hus (det nedlagte landbrug og alt det der) og ikke bare en murermestervilla i Roskilde centrum, så skal jeg ikke have én, men hele to GD, he he he.....:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Charlie laver både nr 1 og nr 2 i haven...... NÅR VI TAGER HAM DERUD! hvis vi ikke lige er opmærksomme på at løbe ud af døren med ham sekundet han vågner fra en af sine 500 middagslure.... :gab: , så gør han gerne nr 1 på gulvet.....! Uden at sige til på nogen måde! Ingen piv, eller cirklen om sig selv, ingen snusen ved døren....... :evil::evil:

Enkelte gange har vi set at han har været i haven for at tisse, og drøner lige ind og laver nr 2 på gulvet..... mega provokerende.....:mrgreen::mrgreen::evil:

 

Men alt i alt er han rigtig god og velopdragen. Når han leger, specielt med børnene, mærker de ofte de små hvalpe-syle-tænder!! :slem: Men os voksne behandler han mere gelende, og napper for sjov helt forsigtigt.

 

Når han er for voldsom ved den mindste (min datter på 5) siger vi "nej" og tager ham og sætter ham en meter væk, og vender os om med ryggen til, eller vi afleder ham med legetøj og bamser. Det går faktisk meget godt! :5up:

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: - elsker at han alligevel tager sig tid til og tisse udenfor - men nr 2 - JA det skal skisme være på gulvet! :klap2: Ej ved godt man kan få grå hår i hovedet af de små.

 

Det er ikke så nemt når de bare sætter sig - og tisser! :shock::hmm::stupid: Gad vide hvorfor han fx. render ind og laver nr. 2...? Eller ikke giver lyd...? Jeg ved i hvert fald at opdrætters arbejde i de 8 uger de har dem er altafgørende (sammen med ny ejer) for hvor længe det kan tage for hunden og blive renlig. Måske er det tilfældet hos jer - for jeg er da helt sikker på i gør alt det rigtige :-D:-D

 

Fat mod :mrgreen::ae:

 

Lyder da dejligt med bideriet - hvis jeg sætter Emil væk eller vender ryggen, bider han da bare i mine bukseben :mrgreen::engel: - bavian!

 

SÅ jeg må tit ty til hjælp hos Esben, som kommer flyvende med bamser - :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Jeg tror lige på at han er en lille kær hvalp :lun: Jeg vil gerne låne ham :mrgreen:

 

 

Super dejlige billeder, og 1000 tak for dem.

 

 

 

ps: hvis han mangler næste gang jeg har været i århus, så kan i finde ham på fyn når han bliver teenager hund :mrgreen::engel:

 

Iiihhh, ved du hvad, hvis du kommer til Århus (og hvis du kommer med din dejlige hund) så skal vi da helt sikkert mødes :-D - ville elske og nusse Aslan! ....

 

Men om du får lov og tage Emil med....:mrgreen::mrgreen:....bum bum, så skal du nok regne med mig også! :shock::mrgreen:

 

Jaaa, hvad med jeg tager en tur til Fyn, når han bliver teenager, så kan Esben blive hjemme og holde hånd i hanke på kræet...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: - elsker at han alligevel tager sig tid til og tisse udenfor - men nr 2 - JA det skal skisme være på gulvet! :klap2: Ej ved godt man kan få grå hår i hovedet af de små.

 

Det er ikke så nemt når de bare sætter sig - og tisser! :shock::hmm::stupid: Gad vide hvorfor han fx. render ind og laver nr. 2...? Eller ikke giver lyd...? Jeg ved i hvert fald at opdrætters arbejde i de 8 uger de har dem er altafgørende (sammen med ny ejer) for hvor længe det kan tage for hunden og blive renlig. Måske er det tilfældet hos jer - for jeg er da helt sikker på i gør alt det rigtige :-D:-D

 

Fat mod

 

Lyder da dejligt med bideriet - hvis jeg sætter Emil væk eller vender ryggen, bider han da bare i mine bukseben :mrgreen::engel: - bavian!

 

SÅ jeg må tit ty til hjælp hos Esben, som kommer flyvende med bamser - :mrgreen:

 

uhhhhm bamser........:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...