Amanda1996 Skrevet Maj 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2009 (rettet) Tja... Som overskriften lyder: Vis mig din cocker spaniel :hjerte: OBS: Alle andre racer må også 'være med' Redigeret Maj 20, 2009 af Amanda1996 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Kunne du ikke starte med at vise din egen ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Noanoa Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Her er vores..Vi får den hjem den. 3 juni, og kan snart ikke vente. Skal hen og besøge den på tirsdag igen. Billede fra 5½ uge.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Her er et par billeder af vores smukke Eskil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Jeg glemte at sætte et billede med hvor han er sammen med noget af hans familie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Her er vores..Vi får den hjem den. 3 juni, og kan snart ikke vente. Skal hen og besøge den på tirsdag igen. Billede fra 5½ uge.. Den er utrolig nuttet :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Her er et par billeder af vores smukke Eskil Eskil er en utrolig flot cocker spaniel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Mange tak:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Mange tak:blink: Hvor er de utrolig fine :bigsmile: Jeg havde altså ikke set dit indlæg, for jeg var gået ind og kommentere Eksil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Jeg glemte at sætte et billede med hvor han er sammen med noget af hans familie Hvem er "han"? :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Her er vores..Vi får den hjem den. 3 juni, og kan snart ikke vente. Skal hen og besøge den på tirsdag igen. Billede fra 5½ uge.. Hvor hyggeligt, at I skal besøge ham igen. Gætter på ventetiden er ved at være lidt for lang efterhånden. Hvilket navn endte I på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Her er et par billeder af vores smukke Eskil Yndlings Eskil!!! Glæder mig til at se ham i morgen. Nå, ja- og også jer da. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Hvem er "han"? :5up: Eskil og hans internationale blandede familie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Yndlings Eskil!!! Glæder mig til at se ham i morgen. Nå, ja- og også jer da. Nånå .. Så bliver man bare degraderet til Eskils følgesvende.. Altså nu kan jeg jo godt sige at i morgen så vinder vi ikk? Han er nemlig blevet trimmet helt totalt *host host* professionelt.. Jeg håber det bliver højt solskinsvejr..så stiller vi ham op så dommeren får sol i øjnene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2009 Nånå .. Så bliver man bare degraderet til Eskils følgesvende.. Altså nu kan jeg jo godt sige at i morgen så vinder vi ikk? Han er nemlig blevet trimmet helt totalt *host host* professionelt.. Jeg håber det bliver højt solskinsvejr..så stiller vi ham op så dommeren får sol i øjnene I liiiiiike your way of thinking! Og nej, I er ikke degraderet til Eskils følgesvende - I er mad! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 Her er vores..Vi får den hjem den. 3 juni, og kan snart ikke vente. Skal hen og besøge den på tirsdag igen. Billede fra 5½ uge.. Årh, hvor er den dejlig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Noanoa Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 Hvor hyggeligt, at I skal besøge ham igen. Gætter på ventetiden er ved at være lidt for lang efterhånden. Hvilket navn endte I på? Ja ventetiden er efterhånden lang.. Jeg havde en snak med min store pige igår, og sagde vi havde snakket om Silas, det syntes hun var lidt pinligt da en fra hendes klasse hedder Silas..Så sagde jeg Simba...Bare for sjov..Men aner faktisk ik hva det ender med..>Er stadig helt vildt med Silas... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Genbrugsfoto Der mangler 2 på billedet som ikke var født endnu da billedet blev taget fra venstre mod højre Pentu, Godis, Sån-ja, Indy, Buffy På billedet mangler Kaj-kaj og Tussan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Jeg glemte at sætte et billede med hvor han er sammen med noget af hans familie Hahahaha, I love it Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Sikke nogle dejlige cocker spaniels :hjerte: Genbrugsfoto Der mangler 2 på billedet som ikke var født endnu da billedet blev taget fra venstre mod højre Pentu, Godis, Sån-ja, Indy, Buffy På billedet mangler Kaj-kaj og Tussan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts