Hop til indhold

Hjernegymnastik.


Gæst T_Martinsen
 Share

Recommended Posts

He he, jeg kan godt lide, at han til sidst lige tjekker efter en ekstra gang, om der mon skulle gemme sig et pølsestykke mere i vandet. :lol:

 

Ja hehe tænk hvis man gik glip af et pølse stykke :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det dejligt med alle de billeder og film af alle de dygtige hunde, og skønt med nogle nye idéer. :klap:

 

Her er et lille klip med Buddy fra da han var hvalp, og før han fandt ud af, at en flaske med foder i, slet ikke er så farligt igen. :blink:

 

http://hunde.dyregalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6026

vid_vis.asp?VideoID=6026

:hjerte: hvor er han kær, han er god til sidst, sætter sig og kigger på dig'? " jamen mor, hvad skal jeg? hvis jeg sætter mig får jeg så en hapser?" pleaaase

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
:hjerte: hvor er han kær,

Min egen lille Knut. :blink:

han er god til sidst, sætter sig og kigger på dig'? " jamen mor, hvad skal jeg? hvis jeg sætter mig får jeg så en hapser?" pleaaase
Ja og på det område har han ikke ændret sig spor. :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
En anden sjov aktivitet er pølse i vandfad :blink:

 

Lige lavet en film med Koda hvor vi forsøger os hehe....

 

[media]

[/media]

Det er rigtig sjovt, og endnu sjovere hvis man bruger et æble (dette kræver selvfælgelig at hunden godt vil have æblet) for det drejer rundt i vandet. :mrgreen: Man kan også bruge vandballoner, så skal hunden tage dem forsigtigt, så de ikke sprænger. :5up:

 

Her er Buddy igang med et æble, og det var lidt af en opgave, men han blev hurtigt bedre. :-)

 

attachment.php?attachmentid=409524&stc=1&d=1186916233

 

attachment.php?attachmentid=409525&stc=1&d=1186916245

 

attachment.php?attachmentid=409526&stc=1&d=1186916258

 

attachment.php?attachmentid=409528&stc=1&d=1186916269

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt med alle de billeder og film af alle de dygtige hunde, og skønt med nogle nye idéer. :klap:

 

Her er et lille klip med Buddy fra da han var hvalp, og før han fandt ud af, at en flaske med foder i, slet ikke er så farligt igen. :blink:

 

http://hunde.dyregalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6026

vid_vis.asp?VideoID=6026

 

He he, er vild med hans udtryk, der hvor der falder lidt foder ud af flasken. "Hov, hvad dælen... nu ligger der noget foder, det må jeg hellere skynde mig at spise". Men bagefter er flasken stadig lige farlig. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er rigtig sjovt, og endnu sjovere hvis man bruger et æble (dette kræver selvfælgelig at hunden godt vil have æblet) for det drejer rundt i vandet. :mrgreen: Man kan også bruge vandballoner, så skal hunden tage dem forsigtigt, så de ikke sprænger. :5up:

 

Her er Buddy igang med et æble, og det var lidt af en opgave, men han blev hurtigt bedre. :-)

 

 

 

attachment.php?attachmentid=409524&stc=1&d=1186916233

 

attachment.php?attachmentid=409525&stc=1&d=1186916245

 

attachment.php?attachmentid=409526&stc=1&d=1186916258

 

attachment.php?attachmentid=409528&stc=1&d=1186916269

 

Jeg kan ikke se noget. :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
He he, er vild med hans udtryk, der hvor der falder lidt foder ud af flasken. "Hov, hvad dælen... nu ligger der noget foder, det må jeg hellere skynde mig at spise". Men bagefter er flasken stadig lige farlig. :lol:

Ja det gælder om at springe til, når der er mad i sigte, man ved ikke, hvornår der kommer noget igen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Så, nu kan jeg se dem. Han blev godt nok træt til sidst, den lille basse. :lol:

Hihi ja det er hårdt at arbejde for føden. :blink:

Nej, hvem ved, om du kunne finde på at sulte ham? :shock:

Ja det er jo slet ikke til at vide.... :scared: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt med alle de billeder og film af alle de dygtige hunde, og skønt med nogle nye idéer. :klap:

 

Her er et lille klip med Buddy fra da han var hvalp, og før han fandt ud af, at en flaske med foder i, slet ikke er så farligt igen. :blink:

 

http://hunde.dyregalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6026

vid_vis.asp?VideoID=6026

 

 

 

Den er total hvalpefarlig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg fikl ige taget lidt billeder af Karla med hendes spil, så dem synes jge da lige jeg skulle poste... :mrgreen:

 

Karla med sin Doggie Brain Train. Nr 2, med stolperne, er desværre ikke stabil nok til hende. Hun bruger overhovedet ikke munden, men slår bare på dem med poten til de vælter... :evil: Er der nogen der ved om den "originale" ottesen model er bedre?

 

Til gengæld har hun en mani med at de allesammen skal undersøges indeni, så de bliver vendt på hovedet - ligesom på det sidste billede - og sniffet grundigt igennem! Men alt dette gøres med poter og snude - mund og tænder hjælper ikke med...

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla med hendes Dog Poker Box. Der er en skuffe der skal trækkes ud, et låg der skal løftes i en snor, et låg der skal slides ud og et låg der skal vippes op...

 

De to sidste er hun super god og hurtig til, ja låget der skal slides ud, lukker hun som regel endda igen efter sig... :mrgreen: de to første halter det lidt med, da hun nægter at tage snorene i munden... jeg har bundet lidt filt fast, i forsøget på at gøre dem mere "mundvenlige".... men hun kratter blot med poten istedet...

 

Det skal dog siges, at det altid lykkes hende at komme ind, via poterne, men det er jo ikke meningen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla med hendes Dog Poker Box. Der er en skuffe der skal trækkes ud, et låg der skal løftes i en snor, et låg der skal slides ud og et låg der skal vippes op...

 

De to sidste er hun super god og hurtig til, ja låget der skal slides ud, lukker hun som regel endda igen efter sig... :mrgreen: de to første halter det lidt med, da hun nægter at tage snorene i munden... jeg har bundet lidt filt fast, i forsøget på at gøre dem mere "mundvenlige".... men hun kratter blot med poten istedet...

 

Det skal dog siges, at det altid lykkes hende at komme ind, via poterne, men det er jo ikke meningen :lol:

dygtige karla :lun: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla med hendes Dog Poker Box. Der er en skuffe der skal trækkes ud, et låg der skal løftes i en snor, et låg der skal slides ud og et låg der skal vippes op...

 

De to sidste er hun super god og hurtig til, ja låget der skal slides ud, lukker hun som regel endda igen efter sig... :mrgreen: de to første halter det lidt med, da hun nægter at tage snorene i munden... jeg har bundet lidt filt fast, i forsøget på at gøre dem mere "mundvenlige".... men hun kratter blot med poten istedet...

 

Det skal dog siges, at det altid lykkes hende at komme ind, via poterne, men det er jo ikke meningen :lol:

 

Hvor er hun bare dygtig. :banan: Skæg tråd. Hvilket intelligenslegetøj er bedst at starteud med (købe)? Smilla er vant til mælkekartoner, urtepotter og papruller.. nu vil jeg snart have et rigtigt spil til hende. Er det det der Ninna Ottesen/ spil nr 1 som Karla bruger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare dygtig. :banan: Skæg tråd. Hvilket intelligenslegetøj er bedst at starteud med (købe)? Smilla er vant til mælkekartoner, urtepotter og papruller.. nu vil jeg snart have et rigtigt spil til hende. Er det det der Ninna Ottesen/ spil nr 1 som Karla bruger?

 

Den som Karla bruger i det første af de to indlæg, hedder en Doggie Brain Train - der er to forskellige spil i, et på hver side og den kan erhverves for lige omkring 200 kr.... den kan jeg varmt anbefale...

 

Det eneste jeg har at udsætte på den er, som nævnt i indlægget, at brikkerne står så "løst" at de kan væltes med poterne, de behøver ikke blive løftet op med munden...

 

Men jeg ved ikke om den dyre ottesen model er bedre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fikl ige taget lidt billeder af Karla med hendes spil, så dem synes jge da lige jeg skulle poste... :mrgreen:

 

Karla med sin Doggie Brain Train. Nr 2, med stolperne, er desværre ikke stabil nok til hende. Hun bruger overhovedet ikke munden, men slår bare på dem med poten til de vælter... :evil: Er der nogen der ved om den "originale" ottesen model er bedre?

 

Til gengæld har hun en mani med at de allesammen skal undersøges indeni, så de bliver vendt på hovedet - ligesom på det sidste billede - og sniffet grundigt igennem! Men alt dette gøres med poter og snude - mund og tænder hjælper ikke med...

 

Synes det er lidt skægt, at Karla er så udpræget pote-problem-løser, for Jacki kan slet slet ikke finde ud af at bruge poterne og stresser når hun kun kan bruge poterne til løsning af en opgave som f.eks. nedenstående spil.

 

Jacki bruger nemlig udelukkende mund/tænder til løsning af alle opgaver bl.a. Dog Smart.

 

110020_reinhold_schiebebrett_1.jpg

 

Skønne billeder i øvrigt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

110020_reinhold_schiebebrett_1.jpg

 

 

 

Hvor har du fundet den henne?

 

Synes klart brain train er den bedste / sjoveste, vi bytter lidt rundt i familien for de bliver også lidt for nemme hvis man hele tiden har den samme.

 

Vi har stramme regler, der er maks tre godbidder i, og man må KUN fjerne dimserne der hvor der er godbid, ellers ryger man i strafboksen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har du fundet den henne?

 

Synes klart brain train er den bedste / sjoveste, vi bytter lidt rundt i familien for de bliver også lidt for nemme hvis man hele tiden har den samme.

 

Vi har stramme regler, der er maks tre godbidder i, og man må KUN fjerne dimserne der hvor der er godbid, ellers ryger man i strafboksen :-D

 

Hos Zooplus.de :-)

 

Straffeboks, hvad er det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...