Hop til indhold

Fjernsynsfjols, TV-tosse


Umulia
 Share

Recommended Posts

Leroy gøer af fjernsynet :roll:

Jeg synes efterhånden han burde være vokset fra det - han er 8 mdr. nu.

 

Min skræk er at han bliver ligesom min mors hund, der som 3-årig stadig flipper så meget ud over TV, at det f.eks. ikke kan lade sig gøre at se Animal Planet når han er tilstede :shock:

 

Et andet problem er at hver gang Leroy giver hals af noget på skærmen, så farer Vinnie ud til havelågen og skaber sig :stupid:

 

Nogle gode tips til at træne TV-tolerance? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har klikket det væk ... Karla synes nemlig heller ikke, at Animal Planet var noget man skulle se uden at have en frygtelig masse lyd på... og eftersom hendes mor alts godt kan lide den kanal, så var det lidt dumt...

 

Det eneste jeg simpelthen ikke kan få stoppet er reaktion på abe-programmer :lol: de der uh-uh-uh lyde bliver hun nødt til at svare med et "gruf" inde i halsen :lol: så det har jeg lært at leve med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, vil det sige at du har klikket hende for at være stille foran TV'et?

 

Jep... Efter jeg havde success med det ved støvsugeren (som ogs skulle gøes af) tænkte jeg: hvorfor ikk? Og igang... Stilhed *klik* og så langsomt øge perioden der skulle være stille... Efterhånden tabte hun interessen og nu kan hun sidde igennem 3 afsnit af animal police i træk, uden at ytre en lyd...

 

Hun holder dog øje med især hunde og heste på skærmen og er der en der larmer særligt meget, kan den godt få et "gruf"-lyd med på vejen, men ellers ingenting...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

hehe ja undskyld jeg ved godt der ikke skal grines - Men det GØR jeg altså :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Kan lige se episoden for mig :-D

 

Har han altid gøet af fjernsynet? Ellers synes jeg ideen om klikkertræning er god :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja undskyld jeg ved godt der ikke skal grines - Men det GØR jeg altså :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Kan lige se episoden for mig :-D

 

Har han altid gøet af fjernsynet? Ellers synes jeg ideen om klikkertræning er god :-D

 

Det er helt i orden - jeg griner også ;-)

 

Ja, Leroy har gøet af fjernsynet lige siden vi fik ham som 16 uger gammel. Troede det bare var sådan en hvalpeting han skulle overstå - og det er det måske også. Men lidt afvænning skader vel aldrig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt i orden - jeg griner også ;-)

 

Ja, Leroy har gøet af fjernsynet lige siden vi fik ham som 16 uger gammel. Troede det bare var sådan en hvalpeting han skulle overstå - og det er det måske også. Men lidt afvænning skader vel aldrig :5up:

 

Jeg tror ikke at du skal satse på at alderen fjerner problemet ;-) Noomi har fra hun var hvalp fundet et suttedyr, en sok (helst brugt :badr:) eller noget tredie og stillet sig hen foran skærmen og logret løs til de hunde, heste eller andre dyr der viser sig på skærmen inkl. tegnefilmsdyr :stupid: (Hun er ret vild med Kommisær Rex som hun ser ovre hos mormor og morfar :lun:) og i en alder af 17 mdr. gør hun det stadig så.... Du må i gang med klikkeren :5up: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke at du skal satse på at alderen fjerner problemet ;-) Noomi har fra hun var hvalp fundet et suttedyr, en sok (helst brugt :badr:) eller noget tredie og stillet sig hen foran skærmen og logret løs til de hunde, heste eller andre dyr der viser sig på skærmen inkl. tegnefilmsdyr :stupid: (Hun er ret vild med Kommisær Rex som hun ser ovre hos mormor og morfar :lun:) og i en alder af 17 mdr. gør hun det stadig så.... Du må i gang med klikkeren :5up: :mrgreen:

 

 

Jeg gentager lige mig selv.............

 

 

Hvor er videoen, billederne og alt det der? :mrgreen:

 

 

Det eneste Aslan reagere på er hjerteslag i Super natural, det pisser ham af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...