Hop til indhold

Juni billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

Hold da helt op hvor er den her tråd bare helt perfekt.

 

:lun: I har simpelthen bare de mest bedårende hunde (lige efter aslan altså :mrgreen: )

 

 

Tak for dejlige billeder :-D

 

 

Og KÆMPE TILLYKKE TIL JACKIE :klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst BongoJungle
Vi var lige en tur på stranden i går aftes i lånt bil, som man kan se blæser det lidt :mrgreen: så han gik kun ud en gang dyppede poter.

 

guanomo-albums-cujo-blandet-picture7387-snus-nus.jpg

 

guanomo-albums-cujo-blandet-picture7388-uhh-det-blaeser.jpg

 

 

Hvad størelse er hans sele?

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun altså lillebitte, det ser man især på billede 1 og 3. Og megakær. :lun:

 

Er hun ikke Tyson størrelse? Eller har jeg taget helt fejl.. :lol: Det er skægt som størrelser kan 'snyde' på billeder.

 

Ham husky'en på billed 3 er også meget stor. Og kæresten er knap 190 :blink: Men ja, hun ER lille. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig flotte billeder. Han er en meget smuk hund. :hjerte: :lun: Og der på stranden er der en masse godt snask at snuse i, eller leder han mon efter rav? :engel:

Jo der mange lækre ting at snuse efter, specielt da en tæve fransk bulldog kom gående forbi :lun: hende han står og lure efter længere nede på stranden.

 

Smilla er begyndt til ringtæning.

 

Ved siden af blev der sprunget agility.

 

Og så et par billeder fra et par tilfældige hundemøder i parken. :lun:

Hun er så mini cute :hjerte:

 

Hi hi, er vild med hans "vind i ørene"-look. :klap:

Ja, det ser vildt sjovt :mrgreen:

 

Ja, det er rigtig bullterrier ører. Han er vel nok en harmonisk bygget hund.... og smuk. :lun:

Takker :oops: vi synes også han er noget af det smukkeste :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smilla er begyndt til ringtæning.

 

Ved siden af blev der sprunget agility.

 

Og så et par billeder fra et par tilfældige hundemøder i parken. :lun:

 

Kæft hvor er Smilla nuser og lille.... Karla mødte en ruby cavalier i parken den anden aften - den var 10 uger og bitte lille.... Men fuld af gå på mod og "jagtede" efter Karla og hendes bold... selvom den spææææænede hjem til "mor" hver gang Karla vendte front mod den og løb imod den :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo der mange lækre ting at snuse efter, specielt da en tæve fransk bulldog kom gående forbi :lun: hende han står og lure efter længere nede på stranden.

 

 

 

Aj altså, nu har du fuldstændig ødelagt det for mig1!! :evil:

 

Jeg var helt overbevist om at Cujo var en meget filosofisk og dyb hund. Han har det der gad-vide-hvor-solen-går-hen-når-den-går-ned look i øjnene. :hjerte:

 

Og så siger du han bare står og glor efter DAMER! Helt ærligt :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæft hvor er Smilla nuser og lille.... Karla mødte en ruby cavalier i parken den anden aften - den var 10 uger og bitte lille.... Men fuld af gå på mod og "jagtede" efter Karla og hendes bold... selvom den spææææænede hjem til "mor" hver gang Karla vendte front mod den og løb imod den :lol:

Det lyder lige som Smilla. :-D Hun er også mest modig, når de andre har halen vendt mod hende. :blink:

Og tak... :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er hun ikke Tyson størrelse? Eller har jeg taget helt fejl.. :lol: Det er skægt som størrelser kan 'snyde' på billeder.

 

Ham husky'en på billed 3 er også meget stor. Og kæresten er knap 190 :blink: Men ja, hun ER lille. :-D

 

Tja, måske snyder det pga. huskyen og kærestens størrelse? Tyson er nogenlunde på størrelse med de fleste cavalierer, vi møder, men jeg forestiller mig, at Smilla er lidt mindre? Han er 30 cm over ryggen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, måske snyder det pga. huskyen og kærestens størrelse? Tyson er nogenlunde på størrelse med de fleste cavalierer, vi møder, men jeg forestiller mig, at Smilla er lidt mindre? Han er 30 cm over ryggen.

 

Ja, hun er 28 cm i stangmål (skulder). Hun har hele tiden være lidt mindre end sine kuldsøskende. Men kan se at cavalierer normalt er mellem 30-35 cm. Så hun bliver måske ikke så meget højere. :hmm:Hun vejer 4, 5 kg.

 

Tyson er lidt større end hvad jeg regnede med, men så han han jo en rigtig god størrelse til agillity osv (som jeg også kan se du I har gået til , plus en masse mere). :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...