Hop til indhold

Månedens hund juni 2009 "Det bedste strandbilled af din hund"


Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvis der næste år bliver lavet en kalender med alle månedens hunde, så tror jeg nok jeg kan gætte hvilken hund der kommer til at være på ca. halvdelen af månederne...:mrgreen:

 

Haha ja - det blir en Leroy kalender og ikke en hundeforum kalender :blink:

Al det hud der kan flapre giver sgu sjove ansigtsudtryk! Og så er Umulia en god fotograf :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Puha Umulias billed bliver vidst svær at overgå. :shock:

 

Godt der ikke er en million på højkant, så ville jeg have været noget frus, men det er gudskelov kun for førnøjelsens skyld, så her kommer vores billed. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Hvor er alle billederne bare fyldt, med super lækre strandhunde! :lun: :5up:

 

Fik lige taget et par billeder i weekenden - igen af dem er fantastiske, men det jeg har valgt er lidt sjovt (det var Mios far der klippede halen af med linsen :pift: slet ik mig)

 

Mio har lige fundet en meget farlig pind i vandet, og nu skal den overvindes i en sandkamp, hvor man selvfølgelig selv skal se super farlig ud! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123
Puha Umulias billed bliver vidst svær at overgå. :shock:

 

Godt der ikke er en million på højkant, så ville jeg have været noget frus, men det er gudskelov kun for førnøjelsens skyld, så her kommer vores billed. :-D

 

Åhh, jeg syns da også, at du har fat i den lange ende her:lun: Det er vel nok et smukt strandbillede!

Link til indlæg
Del på andre sites

Her kommer mit bud på et lækkert stemningsfuldt strandbillede med en lækker model :mrgreen:

 

Hvor er han dejlig! :lun:

 

Men WOW, er du gal nogle store poter ham Emil har! :shock: Hvor stor regner I med at han bliver? :-D

Det er også en lidt sjov måde, han har smækket numsen i sandet på! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Hvor er han dejlig! :lun:

 

Men WOW, er du gal nogle store poter ham Emil har! :shock: Hvor stor regner I med at han bliver? :-D

Det er også en lidt sjov måde, han har smækket numsen i sandet på! :blink:

 

Tak Ninna :-D Jaa han har så store poter :mrgreen: Ved ski ikke lige hvad jeg skal stille op :mrgreen:

 

Jamen både farmand og mor er rimelig store. Farmand vejer et stykke over de 70 kg og er lige under de 90 cm over skulderen.

 

Haha jamen han sidder simpelthen så skørt - der skal jo være plads til de store ben :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...