Hop til indhold

Må man nu ikke fodre med ris?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Hehe det lyder lidt som Luna.. med tempoet.. Men jeg er ved at lære at være hård, og tage "skyklapper" på, og så går det faktisk godt:-)

 

Luna mener at har hun hentet noget 2 gange, så er det selvhenter.. :roll:

 

Det Luna synes er sjov, er mad...

 

Ja, tilbage i starten af 2007 fik hun taget en blodprøve, hvor der blev testet for alt muligt.. Det var dengang hun også havde meget dårlig mave.. Og der var intet at se..

 

Men du har ret i det der med at tvinge.. Jeg har dog snakket med Luna's massør om det, og hun tjekker Luna en gang om måneden.. og vil sige til, hvis der er noget galt.. Men jeg skal have hende lidt ned i vægt, og det her er den eneste mulighed jeg har tilbage pt. Vi går også til waterwalk hos dyrlægen en gang om ugen pt. Dog begynder vi snart at gå i vandet på stranden selv.. Har ikke råd til at købe endnu et kort hos dyrlægen

 

Hvad så med at kaste/ gemme godbidder til hende i en lukket flaske f.eks.

 

Jeg forestiller mig et frit søg med godbidsflasker, det kunne måske få gang i de små poter. Nå, det rager vel egentlig heller ikke mig og hører faktisk heller ikke hjemme i denne tråd. :oops: Blev bare bidt af at finde på en løsning. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad så med at kaste/ gemme godbidder til hende i en lukket flaske f.eks.

 

Jeg forestiller mig et frit søg med godbidsflasker, det kunne måske få gang i de små poter. Nå, det rager vel egentlig heller ikke mig og hører faktisk heller ikke hjemme i denne tråd. :oops: Blev bare bidt af at finde på en løsning. :lol:

 

Jamen jeg tager imod alle forslag med kyshånd.. Og det var da en god ide.. Det må jeg prøve af:-D Taark :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
]Hun bliver skam råfodret' date=' men hun er dælme så lad:roll:[/b']

 

Aj det hjælper da liiidt, nu hvor hun bliver tvunget ud på cykelture 3 gange om ugen..

 

 

måske er hun bare en hund som ikke er aktiv

 

men kan anbefale anima strath der er rigtig mange sjældne men nødvendige sporstoffer i som er godt til kroppen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

jeg tror nu dog ikke man kan fodre sig til en aktivere hund selvfølgelig kan den blive lidt mere aktiv på et foder hvor den måske trives bedre men alt i alt tror jeg nu mere det handler om motor hos hunden og de fleste alm familehunde kan man måske sammenligne med biler på den måde

 

at familehunde oftere har en V4 motor og ligemeget hvilken benzin eller olie man kommer på bliver motoren ikke større men skal vedligeholdes som hvilken som helst anden

 

så er der arbejdshundene med V6-V8 som er meget mere højt aktive og har et helt andet aktivitets niveu i forholdet til den elmene rolige hund

 

jo mere de dog bliver brugt skal motoren vedligeholdes :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...