Hop til indhold

HUND SKUDT AF POLITI!


Gæst minmilo
 Share

Recommended Posts

Gæst minmilo

http://www.lokalbladet-ringsted.dk/index.php?id=10060&dbid=172527&sted=ringsted&no_cache=1

denne hund blev skudt af politiet hvad er jeres mening om dette..

Lige en tilføjelse om artiklen.. det var en hvalp ikke en stor kamphund som der står(har set den)..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst minmilo

hmm.. jeg har selv boet i borup engang og kender mange der kender hunden de siger den aldrig har opført sig aggrasivt.. ved selvfølgelig godt det kan ske.. hmm.. nogen forslag til alternative metoder?

undre mig bare om hvordan politiet allerede kan være der og se hunden hoppe ud af vinduet osv..

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.lokalbladet-ringsted.dk/index.php?id=10060&dbid=172527&sted=ringsted&no_cache=1

denne hund blev skudt af politiet hvad er jeres mening om dette..

Lige en tilføjelse om artiklen.. det var en hvalp ikke en stor kamphund som der står(har set den)..

 

Jeg har lidt svært ved at forholde mig til at en hvalp skulle kunne tænde sådan af, at den springer ud af et vindue fra 2½ meters højde. Er du sikker på at du har de rette fakta?. Det lyder jo ikke særlig sandsynligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm.. jeg har selv boet i borup engang og kender mange der kender hunden de siger den aldrig har opført sig aggrasivt.. ved selvfølgelig godt det kan ske.. hmm.. nogen forslag til alternative metoder?

undre mig bare om hvordan politiet allerede kan være der og se hunden hoppe ud af vinduet osv..

 

Hvad mener du med: at politiet allerede kan være der. De havde fået en anmeldelse om at hundene havde været alene i lejligheden i næsten en uge. Synes du man kan kalde det allerede?.

 

Alternative metoder til hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg blev spærret inde og var uden mad,vand og i kontakt med andre ville jeg s*u også blive aggresiv. Ejeren bør frakendes retten til at holde hund.

 

Nu kan jeg ikke læse at de ikke havde fået mad og vand. De var bare (bare og bare) :cry: lukket inde i lejligheden. Og hvem ved... måske regnede ejeren med at vedkommende han overlod hundene til, faktisk havde tænkt sig at passe dem. :? .

 

Under alle omstændigheder er det en meget ulykkelig sag.

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.lokalbladet-ringsted.dk/index.php?id=10060&dbid=172527&sted=ringsted&no_cache=1

denne hund blev skudt af politiet hvad er jeres mening om dette..

Lige en tilføjelse om artiklen.. det var en hvalp ikke en stor kamphund som der står(har set den)..

 

Hvis jeg skal forholde mig til artiklen og til det faktum? at hunden var en hvalp? -så vil jeg sige, at en politimand, der står i gadehøjde ikke kan se, om en mastiff der springer ud af et vindue er en hvalp, hvis ikke det er en MEGET ung hvalp, -under 4-5 mdr.

Politifolk er jo ikke specielt uddannede i racehundes udvikling..

Altså, jeg kan ikke se, at politiet har handlet forkert. Det må gå under hændeligt uheld, når en ung hund springer ud af et vindue i favnen på en politibetjent.

 

Om det var forsvarligt af EJEREN at anbringe hunden i den lejlighed, -om hundene har fået mad og drikke, og om anmeldelsen var falsk eller sand, det er vist ikke muligt at forholde sig til eller vurdere ud fra den artikel.

 

Forhåbentlig bliver den anden hund indfanget uden yderligere blodsudgydelser.

 

Juridisk set kan det blive ret så dyrt for hundepasseren hvis der sker flere uheld undervejs. For sandsynligvis er hunden ikke dækket af den lovpligtige ansvarsforsikring så længe den er i pleje. Det har der tidligere været sager om.. Plejeren skal tegne en tillægsforsikring..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst minmilo

Undskyld jeg først svarer emnet nu:P men vil lige sige den anden hund har fået ny ejer. den har det emget bedre man kunne godt se den var mærket af den dårlige behandling den har haft fået i sit liv men er men meget mindre nervøs hun nu..

og en af milo's bedste legekammerater:P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Inaktiveret bruger

Hej Nina

 

Jeg har nogle ændringer inde i min profil. Hvordan kommer jeg derind?

Ved ikke hvordan jeg ellers skal komme i kontakt til dig end her.

Bare så jeg snart kan komme ind på forummet.

 

Hilsen Christina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Nina

 

Jeg har nogle ændringer inde i min profil. Hvordan kommer jeg derind?

Ved ikke hvordan jeg ellers skal komme i kontakt til dig end her.

Bare så jeg snart kan komme ind på forummet.

 

Hilsen Christina

 

Hej.

 

Jeg svarer lige, selvom det ikke er mig du spørger ;) Du ændrer din profil ved at klikke på profil i bjælken øverst oppe. Det er ikon nr.5 :)

 

Og hvis du skal have kontakt til en person herinde kan du altid sende en pm :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...