Hop til indhold

søger hanhund staffie


Gæst NiNydk
 Share

Recommended Posts

Gæst NiNydk

søger hanhund staffordshire bull terrier han hund til bedækning af min tæve hurtigst muligt han skal have stamtavle og være enten sort eller brindle hun er hun hund med fineste stamtavle men har ikke nået at fået hende kåret derfor bliver hendes første hvalpe uden stamtavle men det skal være nu da hun lige er kommet i løbetid...

Link til indlæg
Del på andre sites

søger hanhund staffordshire bull terrier han hund til bedækning af min tæve hurtigst muligt han skal have stamtavle og være enten sort eller brindle hun er hun hund med fineste stamtavle men har ikke nået at fået hende kåret derfor bliver hendes første hvalpe uden stamtavle men det skal være nu da hun lige er kommet i løbetid...

Nu er jeg ikke hverken ejer af en staffie hanhund eller nogen anden hund med tavle... men jeg synes nu alligevel, at det er fjollet ikke at få din hund avlsgodkendt inden du laver hvalpe på hende...

 

Er hun fx. tjekket for L2-HGA, HC, HD og AD - alle sygdomme som desværre findes i racen...

 

Og så er det vel også ret relevant hvilken klub hun er stambogsført i :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
søger hanhund staffordshire bull terrier han hund til bedækning af min tæve hurtigst muligt han skal have stamtavle og være enten sort eller brindle hun er hun hund med fineste stamtavle men har ikke nået at fået hende kåret derfor bliver hendes første hvalpe uden stamtavle men det skal være nu da hun lige er kommet i løbetid...

 

Hvis jegvar dig ville jeg vente til næste løbetid. I mellemtiden kan i jo få hende avlsgodkendt.. både eksteriørmæsigt og sundhedsmæsigt.

 

Nu når i har en hund af fineste linier, så synes jeg da at det er fedt, hvis i kunne finde en kanon hanhund som matcher hende. Derved kan i jo få lavet et kanon kuld med en super hanhund i stedet for at finde en han i "huu hej vilde dyr".

 

Bare et lille råd herfra..

Link til indlæg
Del på andre sites

tja hvis det haster så meget at det er ligegyldigt med avlsgodkendelse så slip hende da ud så får i at se hvad det giver:cry:

Helt ærligt syntes jeg det er helt hen i vejret, der er masser af tavleløse hunde på markedet lige nu, de er meget svære at komme af med, mange af dem ender i tvivlsomme hjem eller på internat!

Så at bidrage til det syntes jeg er dumt!

Vent og få tæven avlsgodkendt så kan i se om i stadig er lune på ideen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...