Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Den tænkte jeg også lidt over, men man kan jo godt regne ud hvad der bliver takket for, også selvom man er ny. Mon ikke. Uanset hvad, går Admin (som ikke er aktiv deltagende i trådene) jo også i fælden.

 

Men Dogue1 fik da også takket mig i et mindre positivt indlæg til Admin. :lol: Jeg er dog godt klar over at det var fordi jeg samtidig sagde tillykke, så sådan er det åbenbart med tak, at det kan være lidt svært at bruge.

 

Det kan være svært det der med skriften :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Jeg har faktisk slet ikke tænkt på at det ville blive opfattet negativt, at jeg sagde tak i tråden. Jeg har åbenbart ikke forstået funktionen, og det beklager jeg da!

 

Jeg ved ikke om takken blev opfattet som det ene eller det andet, jeg spurgte bare :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg undskylder det blev misforstået!!!

Det var dette JEG takkede for jeg synes det første var var sjovt, og så sagte jeg tak for lykønskningen!

 

Jeg regnede også med at det var det du mente, men må indrømme jeg blev usikker, nu er den lama så barberet. Tak for det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det varierer :-)

 

Der er perioder, hvor der ikke er nogen overhovedet, men det er lige som om, at når det først går galt, så gør det i flere tråde :lol: Mit indtryk i hvert fald :rolleyes:

 

Ok. Hvis et indlæg bliver anmeldt, bliver det så taget op i redaktørgruppen eller er det Admin og vice sheriffen der håndterer det? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. Hvis et indlæg bliver anmeldt, bliver det så taget op i redaktørgruppen eller er det Admin og vice sheriffen der håndterer det? :-D

 

Admin/vice-sheriff beslutter ikke alene.

 

Redaktørerne har en stor rolle at spille der, mest af alt for at få flere vinkler på, da man jo er menneske og godt kan fejle :-)

 

Redaktørerne kan også beslutte alene, hvis Admin/Vice-sheriff ikke er på og der er nok der er enige - det sker jo engang imellem, at Admin ikke er på i nogle dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Admin/vice-sheriff beslutter ikke alene.

 

Redaktørerne har en stor rolle at spille der, mest af alt for at få flere vinkler på, da man jo er menneske og godt kan fejle :-)

 

Redaktørerne kan også beslutte alene, hvis Admin/Vice-sheriff ikke er på og der er nok der er enige - det sker jo engang imellem, at Admin ikke er på i nogle dage.

 

Hmmm :hmm:Det synes jeg faktisk må anses for at være værre end at Dogue er blevet vice sheriff (selv om jeg ingen problemer har med det). Det betyder jo faktisk at en pænt stor del af de faste brugere herinde ved hvem/hvad der bliver anmeldt og man kan være oppe til debat uden selv at være vidende om det :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Hmmm :hmm:Det synes jeg faktisk må anses for at være værre end at Dogue er blevet vice sheriff (selv om jeg ingen problemer har med det). Det betyder jo faktisk at en pænt stor del af de faste brugere herinde ved hvem/hvad der bliver anmeldt og man kan være oppe til debat uden selv at være vidende om det :cry:

 

Jeg kan udmærket godt følge din tankegang her - på den anden side, synes jeg også, det er fint, at det ikke kun er én mand, der bestemmer det.

Men vi havner så igen i problematikken omkring upartiskhed. Jeg er selv mod trainee (ja det hedder det sgu! :lol:) på et andet forum (ikke om hunde), og der ville man aldrig acceptere, at have mods, der selv havde været med i meget ophidsede debatter, eller at de "behandlede" klager over indlæg skrevet af deres venner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan udmærket godt følge din tankegang her - på den anden side, synes jeg også, det er fint, at det ikke kun er én mand, der bestemmer det.

Men vi havner så igen i problematikken omkring upartiskhed. Jeg er selv mod trainee (ja det hedder det sgu! :lol:) på et andet forum (ikke om hunde), og der ville man aldrig acceptere, at have mods, der selv havde været med i meget ophidsede debatter, eller at de "behandlede" klager over indlæg skrevet af deres venner.

 

Jeg har det fint nok med at der er to (Admin og Dogue) der fungerer som moderatorer, men jeg har det faktisk ikke ret godt med at redaktørerne har samme funktion :cry: Det går jo begge veje, det kan både være ens venner som skal vurdere det man har skrevet, men det kan jo også være "fjenderne". Faktisk betyder det her, at det du startede med at opponere mod (at Dogue nu også var Admin) har væsentligt større dimensioner :shock: Og personligt har jeg ikke noget overblik over hvem der er redaktører og hvem der ikke er. Er der en oversigt eller skal man sidde og bladre hele medlemslisten igennem?

 

Omvendt kan jeg godt se, at det er for stor en mundfuld kun for Admin og Dogue :hmm:Men jeg bryder mig egentlig ikke om tanken om at blive taget op til diskussion i redaktørforummet :megaked: I hvert fald ikke uden at vide det :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm :hmm:Det synes jeg faktisk må anses for at være værre end at Dogue er blevet vice sheriff (selv om jeg ingen problemer har med det). Det betyder jo faktisk at en pænt stor del af de faste brugere herinde ved hvem/hvad der bliver anmeldt og man kan være oppe til debat uden selv at være vidende om det :cry:

 

Jeg kan udmærket godt følge din tankegang her - på den anden side, synes jeg også, det er fint, at det ikke kun er én mand, der bestemmer det.

Men vi havner så igen i problematikken omkring upartiskhed. Jeg er selv mod trainee (ja det hedder det sgu! :lol:) på et andet forum (ikke om hunde), og der ville man aldrig acceptere, at have mods, der selv havde været med i meget ophidsede debatter, eller at de "behandlede" klager over indlæg skrevet af deres venner.

 

Nu vil jeg ikke gå for langt ind i det, men hvis en redaktør har en ven herinde der har fået rapporteret ét af sine indlæg (eller selv er blevet rapporteret) har disse faktisk holdt sig ude af debatten, indtil andre har kommet med udmeldinger. De har så skrevet deres synspunkt på sagen og udtrykkeligt gjort klart, at de jo nok er præget af deres venskab/dem selv. De kan jo have tænkt på en pointe, andre ikke har tænkt på eller de kan samtykke med allerede skrevne indlæg. MEN de har ventet til flere redaktørers mening er kommet frem.

 

Om folk skal vide, at deres indlæg er blevet rapporteret, det må I diskutere med Admin :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det fint nok med at der er to (Admin og Dogue) der fungerer som moderatorer, men jeg har det faktisk ikke ret godt med at redaktørerne har samme funktion :cry: Det går jo begge veje, det kan både være ens venner som skal vurdere det man har skrevet, men det kan jo også være "fjenderne". Faktisk betyder det her, at det du startede med at opponere mod (at Dogue nu også var Admin) har væsentligt større dimensioner :shock: Og personligt har jeg ikke noget overblik over hvem der er redaktører og hvem der ikke er. Er der en oversigt eller skal man sidde og bladre hele medlemslisten igennem?

 

Omvendt kan jeg godt se, at det er for stor en mundfuld kun for Admin og Dogue :hmm:Men jeg bryder mig egentlig ikke om tanken om at blive taget op til diskussion i redaktørforummet :megaked: I hvert fald ikke uden at vide det :cry:

 

Hvis det er sådan, har jeg altså også lidt svært ved at sluge den. Man må som minimum få at vide hvilke klager der kommer og hvad begrundelsen er. Ellers kan man jo heller ikke rette noget i sin egen adfærd på Forum.

 

Synes egentlig også at det redaktør-noget er lidt udefineret i mine øjne. Har lidt svært ved at se hvad de funktioner (hvad de så end er :confused:) skal bruges til. Er der folk der har racespecifikke spørgsmål, er det jo som oftest de brugere der selv har racen, der udtaler sig. Redaktør eller ej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Jeg har det fint nok med at der er to (Admin og Dogue) der fungerer som moderatorer, men jeg har det faktisk ikke ret godt med at redaktørerne har samme funktion :cry: Det går jo begge veje, det kan både være ens venner som skal vurdere det man har skrevet, men det kan jo også være "fjenderne". Faktisk betyder det her, at det du startede med at opponere mod (at Dogue nu også var Admin) har væsentligt større dimensioner :shock: Og personligt har jeg ikke noget overblik over hvem der er redaktører og hvem der ikke er. Er der en oversigt eller skal man sidde og bladre hele medlemslisten igennem?

 

Omvendt kan jeg godt se, at det er for stor en mundfuld kun for Admin og Dogue :hmm:Men jeg bryder mig egentlig ikke om tanken om at blive taget op til diskussion i redaktørforummet :megaked: I hvert fald ikke uden at vide det :cry:

 

Jeg er helt enig med dig. Det er meget tillid at bede om, at debattørerne skal stole på, at "venner" og "fjender" til redaktørerne får lige behandling.

 

Som du siger, er det ikke muligt for én eller to alene at holde øje med forummet her, som jo efterhånden er blevet temmelig stort. Og de færreste af os kan sige os fri for at have både "venner" og "fjender" (selvom de godt kan skifte lidt fra emne til emne :lol:), så jeg kan udmærket godt se, at det er vanskeligt for admin at finde egnede emner. Det skal jo også være folk med en vis aktivitet herinde. På Jubii (UNDSKYLD at jeg nævner det :oops:) har de folk ansat, men det er jo heller ikke en mulighed her. Det bedste ville nok være, hvis man kunne få nogle helt nye og "friske" til at påtage sig opgaven, men hvem gider at være med i et forum ulønnet, hvis man heller ikke må blande sig for meget i debatten?

 

Den er virkelig svær!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vil jeg ikke gå for langt ind i det, men hvis en redaktør har en ven herinde der har fået rapporteret ét af sine indlæg (eller selv er blevet rapporteret) har disse faktisk holdt sig ude af debatten, indtil andre har kommet med udmeldinger. De har så skrevet deres synspunkt på sagen og udtrykkeligt gjort klart, at de jo nok er præget af deres venskab/dem selv. De kan jo have tænkt på en pointe, andre ikke har tænkt på eller de kan samtykke med allerede skrevne indlæg. MEN de har ventet til flere redaktørers mening er kommet frem.

 

Om folk skal vide, at deres indlæg er blevet rapporteret, det må I diskutere med Admin :blink:

 

Altså man kan jo sige at Dogue må være blevet valgt ud fra nogle kriterier f.eks. evnen til at holde hovedet koldt, god indsigt i computere, forholdsvis upartisk :blink: osv. Redaktørerne har vel nærmest valgt sig selv? Så vidt jeg ved, bliver man redaktør hvis man selv mener at man har forstand på en specifik race f.eks. og melder sig til posten. Man er altså ikke valgt af Admin til at varetage et moderatorjob fordi man er godt kvalificeret til det :hmm:Og det kan da godt være, (ja nu er det dig der svarer, så nu er det dig der bliver "skudt på", jeg håber at du kan tåle det :kys:) at du mener at redaktørgruppen er i stand til at holde en god selvjustits, men det kan vi andre jo rent faktisk ikke vide. Nu var der så meget debat omkring Inderkredsen, men det her er da 100 gange værre!!! :shock: Inderkredsen er en for-sjov gruppe som alle kan melde sig ind i, redaktørgruppen er en lukket gruppe og har rent faktisk beføjelser til at "straffe" medlemmerne :shock: Og det endda uden at "have noget at ha' det i" om man så må sige og uden at medlemmerne bliver gjort opmærksomme på at de er til debat :cry:

Jeg gad da godt at vide hvor mange gange jeg og mine indlæg har været oppe at vende??? :shock: :hmm::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det fint nok med at der er to (Admin og Dogue) der fungerer som moderatorer, men jeg har det faktisk ikke ret godt med at redaktørerne har samme funktion :cry: Det går jo begge veje, det kan både være ens venner som skal vurdere det man har skrevet, men det kan jo også være "fjenderne". Faktisk betyder det her, at det du startede med at opponere mod (at Dogue nu også var Admin) har væsentligt større dimensioner :shock: Og personligt har jeg ikke noget overblik over hvem der er redaktører og hvem der ikke er. Er der en oversigt eller skal man sidde og bladre hele medlemslisten igennem?

 

Omvendt kan jeg godt se, at det er for stor en mundfuld kun for Admin og Dogue :hmm:Men jeg bryder mig egentlig ikke om tanken om at blive taget op til diskussion i redaktørforummet :megaked: I hvert fald ikke uden at vide det :cry:

 

Puha, det ku' godt være at jeg bare skulle have holdt min bøtte og ladet Admin tage debatten i morgen i stedet :(

 

Redaktørerne er rigtig gode til ikke (markerede det lige, for har selv overset det flere gange) at være subjektive og det, at der er flere, resulterer jo i, at der altid er nogen, der holder hovedet kold - som jeg faktisk endnu ikke har oplevet være varmt :ae:

 

Øv altså :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Nu vil jeg ikke gå for langt ind i det, men hvis en redaktør har en ven herinde der har fået rapporteret ét af sine indlæg (eller selv er blevet rapporteret) har disse faktisk holdt sig ude af debatten, indtil andre har kommet med udmeldinger. De har så skrevet deres synspunkt på sagen og udtrykkeligt gjort klart, at de jo nok er præget af deres venskab/dem selv. De kan jo have tænkt på en pointe, andre ikke har tænkt på eller de kan samtykke med allerede skrevne indlæg. MEN de har ventet til flere redaktørers mening er kommet frem.

 

Om folk skal vide, at deres indlæg er blevet rapporteret, det må I diskutere med Admin :blink:

 

Eftersom der jo også er venskaber på kryds og tværs mellem redaktørerne, hjælper det jo ikke stort. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, det ku' godt være at jeg bare skulle have holdt min bøtte og ladet Admin tage debatten i morgen i stedet :(

 

Redaktørerne er rigtig gode til ikke (markerede det lige, for har selv overset det flere gange) at være subjektive og det, at der er flere, resulterer jo i, at der altid er nogen, der holder hovedet kold - som jeg faktisk endnu ikke har oplevet være varmt :ae:

 

Øv altså :(

 

Det er heller ikke meningen at det skal "gå ud over" dig Rikke, nu var det bare dig der var på :ae: Og der er da lige dukket nogle spørgsmål op som jeg ret gerne vil have besvaret :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...