Hop til indhold

Hjælp, en bule!!!


Nollike
 Share

Recommended Posts

:ae: øv øv for noget l...

 

:ae: til dig og Noomie. Kan du ikke tage en tur ned til Irene og få Pelle til at snuse Noomie godt og grundigt igennem ? - bare sådan et lidt alternativt forslag :oops::mrgreen:

 

Joh, men det fjerner jo nok ikke knuden og ubalancen :blink: Men ellers afgjort en rigtig god og hyggelig idé, måske Irene inviterer hvis hun ser det... :engel::mrgreen:

 

Edit: Yrk, nu kom jeg lige i tanke om PRÆCIS hvorfor det var at han skulle snuse hende igennem :shock::megaked: Det er ikke kun pga. sygdom, men pga. ganske særlig sygdom :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Joh, men det fjerner jo nok ikke knuden og ubalancen :blink: Men ellers afgjort en rigtig god og hyggelig idé, måske Irene inviterer hvis hun ser det... :engel::mrgreen:

 

Nej, Pelle kan ikke fjerne det :lol::lol: Men jeg tror at Pelle kan noget som ikke er så almindeligt med sin næse - det er da værd at prøve - og hvis Pelle reagerer som han gjorde på Ishøj Strand (Sookie) - så ville jeg ikke betænke mig på at få fjernet "bulen" promte :oops: Kald mig bare fjollet, men ...........

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, Pelle kan ikke fjerne det :lol::lol: Men jeg tror at Pelle kan noget som ikke er så almindeligt med sin næse - det er da værd at prøve - og hvis Pelle reagerer som han gjorde på Ishøj Strand (Sookie) - så ville jeg ikke betænke mig på at få fjernet "bulen" promte :oops: Kald mig bare fjollet, men ...........

 

Jeg havde lige Irene på sms og fortalte hvad du havde skrevet :blink: Hun synes at tanken var sød, men hun har ikke fundet ud af hvad det er han reagerer på endnu, den første hund han "diagnosticerede" havde skedekatar :mrgreen: Og jeg ved jo desværre godt at hun har en bule :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal være tilpas lang tid efter løbetiden er stoppet - og tilpas langt tid INDEN hunden bliver falskdrægtig (som reglen 2 måneder efter løbetids ophør) Ellers er det man risikere at fastholde hunden i den "tilstand" den er i :-)

 

Og til Nolliken - Hold humøret højt :ae:

 

Det lyder da lidt uhyggelig.

 

Er det noget alle dyrelæger ved, for det er da ikke sjov at fastholde sin hund i en tilstand, hvor den ikke har det godt. Det er da forfærdelig hvis hunden resten af livet går rundt og tror den er drægtig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Det lyder da lidt uhyggelig.

 

Er det noget alle dyrelæger ved, for det er da ikke sjov at fastholde sin hund i en tilstand, hvor den ikke har det godt. Det er da forfærdelig hvis hunden resten af livet går rundt og tror den er drægtig.

 

Du har helt ret, jeg ved min "alm" dyrlæge er klar over det - og jeg havde selv nævnt falsk drægtighed da vi talte om det for nogle år siden - men om de alle huske at tænke over at spørge ind til om hunden viser symptomer på falsk drægtighed - det ved jeg ikke :-)

 

Jeg har nu i et år arbejdet på at stabilisere min egen tæve hormonelt inden hun (forhåbentligt) inden for de næste par uger bliver steriliseret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er jeg ked af at høre at du ikke bare kunne få at vide at det var ganske harmløst :cry:

 

Men hvor var det godt at du fik talt med Gudrun, så ugen bliver lidt lettere for dig at komme igennem :5up:

 

Herhjemme krydser vi fingre og poter, og er helt sikre på at alt nok skal ordne sig til det bedste :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så røg jeg med i "Gudrun-gruppen" :blink: Jeg har nemlig fået en tid hos hende og skal derover på torsdag e035.gif

Jeg glæder mig meget og er spændt på hvad hun har at sige om Noomi :ivrig: Jeg synes at det er rigtig godt at det lykkedes at komme over til hende INDEN tiden hos min almindelige Doktor Dyr på fredag :5up: (Tak Tante!!! :kys:)

Og så til dagens gode nyhed: Jeg synes faktisk at knuden er faldet i størrelse e035.gif Så jeg hælder til at Gudrun har ret i at det er hormonelt betinget og kan nu tage det lidt mere roligt og afvente Gudruns "dom" (BARE hun nu ikke siger at jeg selv skal lave hjemmelavet mad til Noomi :shock:)

Så opdatering følger, men indtil videre er jeg fortrøstningsfuld :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så røg jeg med i "Gudrun-gruppen" :blink: Jeg har nemlig fået en tid hos hende og skal derover på torsdag e035.gif

Jeg glæder mig meget og er spændt på hvad hun har at sige om Noomi :ivrig: Jeg synes at det er rigtig godt at det lykkedes at komme over til hende INDEN tiden hos min almindelige Doktor Dyr på fredag :5up: (Tak Tante!!! :kys:)

Og så til dagens gode nyhed: Jeg synes faktisk at knuden er faldet i størrelse e035.gif Så jeg hælder til at Gudrun har ret i at det er hormonelt betinget og kan nu tage det lidt mere roligt og afvente Gudruns "dom" (BARE hun nu ikke siger at jeg selv skal lave hjemmelavet mad til Noomi :shock:)

Så opdatering følger, men indtil videre er jeg fortrøstningsfuld :mrgreen:

 

 

c040.gif

 

:oops: Sorry, men var altså flad af grin, da jeg så den besked :oops:

 

Men godt at høre, at du har fået en tid hos Gudrun! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

c040.gif

 

:oops: Sorry, men var altså flad af grin, da jeg så den besked :oops:

 

Men godt at høre, at du har fået en tid hos Gudrun! :klap:

 

Hvis hun siger det, vil jeg nok i et splitsekund fortryde at jeg tog derover :oops::mrgreen:

 

Tak, jeg er også rigtig glad, det bliver skønt at få en holistisk vurdering af hende og ikke "bare" en dyrlæge-vurdering :5up: (Og så er jeg også lidt nysgerrig efter at finde ud af hvad hun er for en "fisk" siden så mange er så glade for hende :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hun siger det, vil jeg nok i et splitsekund fortryde at jeg tog derover :oops::mrgreen:

 

Jeg tror jeg ville have det på samme måde :oops:

 

For puha, sikke et arbejde at skulle i gang med! :shock:

 

Men jeg er tilgengæld overbevist om, at jeg vil gøre det [for den hund jeg endnu ikke har] :-D

 

Tak, jeg er også rigtig glad, det bliver skønt at få en holistisk vurdering af hende og ikke "bare" en dyrlæge-vurdering :5up: (Og så er jeg også lidt nysgerrig efter at finde ud af hvad hun er for en "fisk" siden så mange er så glade for hende :blink:)

 

Kan jeg dælme godt forstå, at du er!

 

Og så er du altså ikke den eneste, der er blevet nysgerrig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg ville have det på samme måde :oops:

 

For puha, sikke et arbejde at skulle i gang med! :shock:

 

Nemlig :shock: Og så for en der ikke kan begå sig i et køkken :megaked::lol:

 

Men jeg er tilgengæld overbevist om, at jeg vil gøre det [for den hund jeg endnu ikke har] :-D

 

Ja, sådan må det jo så blive (hvis der ikke er anden udvej :mrgreen:)

 

 

Kan jeg dælme godt forstå, at du er!

 

Og så er du altså ikke den eneste, der er blevet nysgerrig :engel:

 

Jeg skal nok berette efterfølgende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Ja, så røg jeg med i "Gudrun-gruppen" :blink: Jeg har nemlig fået en tid hos hende og skal derover på torsdag e035.gif

Jeg glæder mig meget og er spændt på hvad hun har at sige om Noomi :ivrig: Jeg synes at det er rigtig godt at det lykkedes at komme over til hende INDEN tiden hos min almindelige Doktor Dyr på fredag :5up: (Tak Tante!!! :kys:)

Og så til dagens gode nyhed: Jeg synes faktisk at knuden er faldet i størrelse e035.gif Så jeg hælder til at Gudrun har ret i at det er hormonelt betinget og kan nu tage det lidt mere roligt og afvente Gudruns "dom" (BARE hun nu ikke siger at jeg selv skal lave hjemmelavet mad til Noomi :shock:)

Så opdatering følger, men indtil videre er jeg fortrøstningsfuld :mrgreen:

 

Var da så lidt :blink:

 

Men du vil aldrig blive tvunget til at lave hjemmelavet mad :mrgreen:

Men jeg kan da oplyse at her i huset holder 4-5 kyllinger, ca. 1,5 kg grøntsager og 1 kg ris i ca. 14-16 dage :-) Næste gang vil jeg have en lille bitte hund ;-) Nå ja, jeg har jo halvt hjemmelavet og halvt tørfoder - tør ikke tænke på hvor tit suppegryden skulle igang hvis ikke jeg havde valgt den kombination (eller den ikke havde givet nok)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåhhh... så er det helt okay... nej, det er det egentlig ikke! Du burde have skrevet til mig, så vi kunne have taget på stranden og spist is!

 

Må jeg huske næste gang :blink:

 

Når vi snakker om strand, så tager jeg ud og henter møbler i dag, så jeg trækker lige mit afbud tilbage!

 

Fundet ud af om du tager med på lørdag? Jaaa, du skal! Keder mig bravt når jeg skal køre alene!

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg huske næste gang :blink:

 

Når vi snakker om strand, så tager jeg ud og henter møbler i dag, så jeg trækker lige mit afbud tilbage!

 

Fundet ud af om du tager med på lørdag? Jaaa, du skal! Keder mig bravt når jeg skal køre alene!

 

Jep - jeg kommer... men måske jeg bliver nødt til at køre selv - ved endnu ikke, hvornår Simon skal hentes (eller om han skal hentes.... han tager til Bedrock (gamle biler, musik og øl) på fyn torsdag aften og mener selv at han skal hentes en dag før de andre tager hjem.... meeeen lad os nu se :mrgreen:)

 

Undskyld til Nollike for vores utroligt upassende indlæg :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep - jeg kommer... men måske jeg bliver nødt til at køre selv - ved endnu ikke, hvornår Simon skal hentes (eller om han skal hentes.... han tager til Bedrock (gamle biler, musik og øl) på fyn torsdag aften og mener selv at han skal hentes en dag før de andre tager hjem.... meeeen lad os nu se :mrgreen:)

 

Undskyld til Nollike for vores utroligt upassende indlæg :oops:

 

Yaaay! Vi snakker detaljer i morgen :mrgreen:

 

Undskyld Nollike :engel::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...