Hop til indhold

Hvalpe Support Tråd


Lonny
 Share

Recommended Posts

Hende Vilya... gad vide om hun snart flytter hjem igen :confused: Hun bodyslammer mig konstant... og hun vejer alligevel næsten ½ så meget som jeg gør, så det gør faktisk ondt! Hun bider mig i struben og knurrer - højt! Bider sig fast i mit halsbånd og trækker mig i ørerne....

 

I går aftes var min mor gået i seng, da Vilya og jeg kom hjem - så vi skulle spise ved siden af hinanden.. Vilya syntes hun skulle have al maden og jeg endte med at stå og se på, indtil hende den tobenede hjalp mig lidt. Jeg burde vist have lidt mere temperament, siger hun - men jeg vil jo gerne bare gøre det rigtigt med sådan en hvalp :oops:

 

Hun er dog sød, når hun bare gerne vil ligge og sove op af mig - det er hyggeligt, synes jeg :lun:

 

Mvh. Splint

 

Det lyder præcis som Baldur's klagesang herhjemme, han vil så også godt tilføje en klage over at hun tager de bedste sovepladser, eller hopper ovenpå ham indtil han forlader dem så hun kan få dem :blink:

 

Han har dog efterhånden lagt en plan hvad angår sovepladser, hvis han nu lader som om at hun ikke er der, og bare lægger sig oven på hende, så plejer mor at sørge for at flytte hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 164
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu skal jeg også lige have noget support! :megaked:

(I kan bakke op ved at fortælle mig hvor dum jeg var ;-):lol:)

 

Jeg får tidligt fri, og vil lige handle lidt inden jeg tager hjem. I én butik køber jeg en dejlig sandwich til min frokost :mums:, i en anden butik køber jeg noget røget laks (pris ca. det samme som guld :shock:) til aftensmaden. Imedens jeg køber de to ting, venter Leroy i bilen.

Så kører vi lidt til sidste butik hvor jeg køber sodavand, mælk og andre kedelige ting. Leroy venter i bilen - HVOR JEG HAR GLEMT AT LÆGGE DE TO FØRSTE INDKØB I BAGAGERUMMET! :damn:

Jeg når lige at se det sidste af min laks, og sandwichen er for længst væk, da jeg kommer tilbage til bilen. Årets dyreste hundemad :???:

 

Bo kunne jeg parkere med en nystegt flæskesteg uden han rørte den, og det tager altså lidt tid at vænne sig til at de dage er forbi :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Nu skal jeg også lige have noget support! :megaked:

(I kan bakke op ved at fortælle mig hvor dum jeg var ;-):lol:)

 

Jeg får tidligt fri, og vil lige handle lidt inden jeg tager hjem. I én butik køber jeg en dejlig sandwich til min frokost :mums:, i en anden butik køber jeg noget røget laks (pris ca. det samme som guld :shock:) til aftensmaden. Imedens jeg køber de to ting, venter Leroy i bilen.

Så kører vi lidt til sidste butik hvor jeg køber sodavand, mælk og andre kedelige ting. Leroy venter i bilen - HVOR JEG HAR GLEMT AT LÆGGE DE TO FØRSTE INDKØB I BAGAGERUMMET! :damn:

Jeg når lige at se det sidste af min laks, og sandwichen er for længst væk, da jeg kommer tilbage til bilen. Årets dyreste hundemad :???:

 

Bo kunne jeg parkere med en nystegt flæskesteg uden han rørte den, og det tager altså lidt tid at vænne sig til at de dage er forbi :oops:

 

:ae:

 

ÆV ÆV ÆV!!! Og så lige når man havde spenderet så meget på lækker aftensmad + frokost.

 

Tror dog de fleste har prøvet noget lignende:rolleyes: (med madstjælende hunde) Så du skal ikke føle dig alene i hvert fald.

Var f. eks. hjemme ved en veninde en dag, hvor de næsten lige have en lille sød hundehvalp (en chihuahua lign. blanding) Vi var lige gået nedenunder en smut og efterladt kage og is på bordet. Da vi kom op igen var lille Berta, godt igang med at tage for sig af retterne:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal jeg også lige have noget support! :megaked:

(I kan bakke op ved at fortælle mig hvor dum jeg var ;-):lol:)

 

Jeg får tidligt fri, og vil lige handle lidt inden jeg tager hjem. I én butik køber jeg en dejlig sandwich til min frokost :mums:, i en anden butik køber jeg noget røget laks (pris ca. det samme som guld :shock:) til aftensmaden. Imedens jeg køber de to ting, venter Leroy i bilen.

Så kører vi lidt til sidste butik hvor jeg køber sodavand, mælk og andre kedelige ting. Leroy venter i bilen - HVOR JEG HAR GLEMT AT LÆGGE DE TO FØRSTE INDKØB I BAGAGERUMMET! :damn:

Jeg når lige at se det sidste af min laks, og sandwichen er for længst væk, da jeg kommer tilbage til bilen. Årets dyreste hundemad :???:

 

Bo kunne jeg parkere med en nystegt flæskesteg uden han rørte den, og det tager altså lidt tid at vænne sig til at de dage er forbi :oops:

:lol::lol::lol:

 

så i skal bare have fiskefileter i aften :hmm: eller et stykke brød med tilbehør :blink:

 

Cujo har en kærlighed for rugbrød dej :evil::evil::evil: :damn: han snupper det når det står til hævning, 1-2-3 væk var det :damn: så du stiller vi det op på køleskabet når det skal hæve....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
:lol::lol::lol:

 

så i skal bare have fiskefileter i aften :hmm: eller et stykke brød med tilbehør :blink:

 

Cujo har en kærlighed for rugbrød dej :evil::evil::evil: :damn: han snupper det når det står til hævning, 1-2-3 væk var det :damn: så du stiller vi det op på køleskabet når det skal hæve....

 

:lol::lol::lol::lol::lol:

 

Rugbrøddej alligevel:rolleyes: hmm....

 

Min mosters gamle afganer elskede at stjæle mad (ren kleptoman). Den stjal alle mine mosters frikadeller en dag, da hvor hun lige havde gået ud til døren, fordi det ringede på, brandvarme fra panden:!:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Jeg har været oppe 3 gange i nat, TRE GANGE :shock:

 

Luna skulle tisse kl. 1, Baldur syntes så forresten også at han skulle tisse kl. 1.30 og klokken 4 skulle Luna ud igen, og kl. 5.15 ringede vækkeuret :gab:

 

Jeg nægtede så at stige op, og ville lige have bare en halv time til. Min mand stod så op og gik i bad, fordi han mente at når nu Luna havde været ude kl. 4, så kunne hun godt vente lidt :rolleyes:

 

Så da han kom ud af badet hørte jeg ham pludselig sige bande for sig selv....

Luna havde selvfølgelig ikke kunne holde sig, så hun havde valgt at skide i vores lænestol :damn:

 

Ja, livet er aldrig kedeligt med en hvalp i huset :lol:

 

Hahahahaha :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Ja, undskyld ved godt situationen nok ikke har været særlig sjov, men den lyder sjov! :mrgreen:

 

Se det er fordelen ved en Grand Danois !!

 

Emil sover fra 23.00-24.00 til 9.00 og nogle dage kan han lige nosse sig op ml. 6 og 7 for at tisse, men ellers venter man jo bare...

 

Emil har selv sagt, sengen er hans bedste ven :5up::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er frygteligt bange for at du har ret... men jeg er forberedt! Sover med et øje på klem og sådan.... Bandit!

 

Orv det bliver sjovt om 6 måneders tid!

 

Forestil dig det - Astagatoren og Vilya - løse - sammen - omringede af kager, kursister med godbidsposer og et køleskab.

Asta i sig selv er jo slem, Asta med partner in crime bliver jo... :shock:

 

Hahahahaha - De bliver berygtede på banen, når folk ser vores biler holde på P-pladsen vil de vende om i frygt for at blive overfaldet og røvet af to sorte sataner med hvid halespids.

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv det bliver sjovt om 6 måneders tid!

 

Forestil dig det - Astagatoren og Vilya - løse - sammen - omringede af kager, kursister med godbidsposer og et køleskab.

Asta i sig selv er jo slem, Asta med partner in crime bliver jo... :shock:

 

Hahahahaha - De bliver berygtede på banen, når folk ser vores biler holde på P-pladsen vil de vende om i frygt for at blive overfaldet og røvet af to sorte sataner med hvid halespids.

 

Fantastisk billede.... havde bare været SÅ meget sjovere, hvis det havde været Asta og en andens hund :shock::shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom jeg til at råbe igen :oops:

 

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde og vi har været ude og gå en lang tur, så nu havde jeg fortjent lidt at spise :-)

 

Jeg sætter mig i sofaen med mit toastbrød som har et ordentlig lag smør på, lige som jeg kan lide det :mums:

 

Jeg når ikke engang at tage en bid, før der pludselig kommer 2 hunde springende op i sofaen alt i mens de leger, og de 2 møghunde får selvfølgelig skubbet til min arm, hvorefter jeg taber toastbrødet ned på maven af mig selv, selvfølgelig med smørsiden nedad :megaked:

 

Men selvom jeg råbte højt lige da det skete, så kan jeg ikke andet end at sidde og småfnise for mig selv nu (med smør ud over hele blusen) :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Så kom jeg til at råbe igen :oops:

 

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde og vi har været ude og gå en lang tur, så nu havde jeg fortjent lidt at spise :-)

 

Jeg sætter mig i sofaen med mit toastbrød som har et ordentlig lag smør på, lige som jeg kan lide det :mums:

 

Jeg når ikke engang at tage en bid, før der pludselig kommer 2 hunde springende op i sofaen alt i mens de leger, og de 2 møghunde får selvfølgelig skubbet til min arm, hvorefter jeg taber toastbrødet ned på maven af mig selv, selvfølgelig med smørsiden nedad :megaked:

 

Men selvom jeg råbte højt lige da det skete, så kan jeg ikke andet end at sidde og småfnise for mig selv nu (med smør ud over hele blusen) :lol:

 

:lol::mrgreen: ROFL!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Jeg når lige at se det sidste af min laks, og sandwichen er for længst væk, da jeg kommer tilbage til bilen. Årets dyreste hundemad :???:

 

 

Det er fordelen ved GD.......:mrgreen: Der er ligesom ikke noget tilbage man kan stå og overveje havd man skal gøre ved......:blink: Skal man give det sidste til hunden? Det ville næsten være som at belønne den for dårlig opførsel....:mrgreen: Skal man smide det i skraldespanden? Det ville næsten være spild af god mad........:blink: Kan det skylles og bruges?? :madtid: Or not!! Ad bad, ad bad, ad bad :badr:.

Se de dilemmaer er man HELT bliver fri for, når man har en GD......:engel: Den tager bare det hele i én mundfuld, og væk er det.......:klap2:

 

får selvfølgelig skubbet til min arm, hvorefter jeg taber toastbrødet ned på maven af mig selv, selvfølgelig med smørsiden nedad :megaked:

 

 

Kan lige se det for mig.......:mrgreen: smør over det hele......! Og den skal selvfølgelig altid lande med smørsiden nedad.........:mrgreen::stupid: naturlov.....:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Det er fordelen ved GD.......:mrgreen: Der er ligesom ikke noget tilbage man kan stå og overveje havd man skal gøre ved......:blink: Skal man give det sidste til hunden? Det ville næsten være som at belønne den for dårlig opførsel....:mrgreen: Skal man smide det i skraldespanden? Det ville næsten være spild af god mad........:blink: Kan det skylles og bruges?? :madtid: Or not!! Ad bad, ad bad, ad bad :badr:.

Se de dilemmaer er man HELT bliver fri for, når man har en GD......:engel: Den tager bare det hele i én mundfuld, og væk er det.......:klap2:

 

 

 

Kan lige se det for mig.......:mrgreen: smør over det hele......! Og den skal selvfølgelig altid lande med smørsiden nedad.........:mrgreen::stupid: naturlov.....:5up:

 

Ja:mrgreen: Så prøv at den ligger i sofaen, godt smuldret, når man kommer hjem fra arbejde. Der er en der har været i kærestens taske og hente bolle!:evil::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Jeres problemer er intet i forhold til mine! :shock::mrgreen:

 

Det her laver Emil når han er alene hjemme....Ikke nok med han tager det, han får det også på!

 

Hjælp hvad gør jeg, supporters!!???? :shock::confused:

 

DSC_1575.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Jeres problemer er intet i forhold til mine! :shock::mrgreen:

 

Det her laver Emil når han er alene hjemme....Ikke nok med han tager det, han får det også på!

 

Hjælp hvad gør jeg, supporters!!???? :shock::confused:

 

DSC_1575.JPG

 

ROFL!!!!

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Pas på myndighederne ikke kommer efter dig, de slår hårdt ned på dem som beskæftiger sig med bande kriminalitet - kunne se ud som om han er på vej i uføre! Han har i hvert fald stilen på plads:rolleyes::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Han siger det er Charlie der har ringet, og sagt at de skulle ud og score damer! :shock::shock:

 

Kan det virkelig passe at din lille søde uld-tot kan finde på det??? :engel:

 

Jeg skal åbenbart til at forklare Frigg hvilke typer fyre, hun skal holde sig fra!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Han siger det er Charlie der har ringet, og sagt at de skulle ud og score damer! :shock::shock:

 

Kan det virkelig passe at din lille søde uld-tot kan finde på det??? :engel:

 

Hmmmm, lige nu ser Charlie sådan ud! Se billede........

 

Men tidligere på aftenen var der ti minutter hvor jeg ikke kunne finde ham, og da det endelig lykkedes, sad han inde i mit klædeskab med min mobiltelefon (som var fuld af hundesavl.....:evil:) så måske det alligevel var ham:confused: Tager lige en alvorlig snak med den unge mand.............:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

...............Og nu står han gud hjælpe mig foran spejlet og retter spytkrøllen i panden........:mrgreen::mrgreen::mrgreen: og dufter af mandens parfume......:roll:

Hmmmm......... Er det Emil der kommer med de gode ideer?? :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...