Hop til indhold

Hjæææælp mig! Emil vil ha´sin vilje!


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Kære HFér, nu må i simpelthen hjælpe mig!

 

Der gik lige præcis een dag efter Emil havde fået et pap på lampen, så begyndte han og plage IGEN! :slem:

 

Han VIL på forsiden af "Vi Med Hund" - eller et blad der hedder "Hot Testosterone" Ved virkelig ikke hvad sidstnævnte er for noget pjat, men jeg har så overgivet mig på "Vi Med Hund" :mrgreen:, af frygt for at han selv melder sig til det andet blad og vi ender med og blive gjort til grin herhjemme! :scared::pift:

 

Jeg HAR forsøgt at fortælle ham at han ikke sådan lige kan komme på forsiden, men altså jeg lader ham leve i drømmen. :cool::klap:

 

Han kan så blive månedens hund og jeg vil bare have FRED nu for hans plageri, så derfor har jeg lige lidt billeder i skal hjælpe mig med og vælge ud af :-D, hvis i altså gider...:mrgreen:

 

 

 

Billede 1

 

DSC_1002.JPG

 

Billede 2

DSC_1355.JPG

 

Billede 3

DSC_0935.JPG

 

Billede 4

DSC_0937.JPG

 

Billede 5

DSC_0888.JPG

 

Billede 6

DSC_0985.JPG

 

Billede 7

DSC_1108.JPG

 

Billede 8

DSC_1271.JPG

 

Billede 9

DSC_1314.JPG

 

Det var dem, håber i lige vil give jeres bud på et personligt og godt billede :-D - for Emils skyld :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Mange tak skal i alle sammen have! :-D:-D:-D

 

Men men men i skal jo være ENIGE :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Ellers bliver det jo for svært for mig! :engel:

 

 

 

Nå men til dem der vakler mellem et par billeder kan jeg sige at der skal være tilknyttet en historie til billedet, så derfor er billederne der giver en historie jo selvfølgelig gode...

 

Derudover så tror jeg at billeder hvor hunden kigger i kameraet er gode...? Men jeg ved det jo ikke...

 

Derfor er jeg lidt i tvivl med billede nr 1, selvom jeg simpelthen eeelsker historien i billedet...

 

Arrrg...jeg er jo presset, det afhænger af Emils lykke :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Hej Emil................:mrgreen::mrgreen:

 

DU HAR JO TÆER.........:blink::blink: Storgriner, har lige siddet og set på et af de første billeder, og kære kæmpe kammerat; du har jo tæer i stedet for poter........:mrgreen::mrgreen: jeg er helt imponeret over de lapper, de må kunne noget helt specielt......:5up: Endnu en grund til at vi to skal på "dame" jagt sammen........:blink: hvad jeg mangler i højden, det har DU i poterne........:mrgreen::mrgreen:

Jeg syntes du er top lækker på alle billederne, men billede nummer 2 er fantastisk. Men jeg syntes du skulle beholde alle billderne derhjemme, for JEG har allerede rydet forsiden af Vi Med Hund de næste mange numre.......:klap2:

Jeg har nemlig indsendt 583 billeder af mig og mig og mig.......:bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Hej Emil................:mrgreen::mrgreen:

 

DU HAR JO TÆER.........:blink::blink: Storgriner, har lige siddet og set på et af de første billeder, og kære kæmpe kammerat; du har jo tæer i stedet for poter........:mrgreen::mrgreen: jeg er helt imponeret over de lapper, de må kunne noget helt specielt......:5up: Endnu en grund til at vi to skal på "dame" jagt sammen........:blink: hvad jeg mangler i højden, det har DU i poterne........:mrgreen::mrgreen:

Jeg syntes du er top lækker på alle billederne, men billede nummer 2 er fantastisk. Men jeg syntes du skulle beholde alle billderne derhjemme, for JEG har allerede rydet forsiden af Vi Med Hund de næste mange numre.......:klap2:

Jeg har nemlig indsendt 583 billeder af mig og mig og mig.......:bigsmile:

 

 

583 :shock::shock::shock: - Din mor er værre end min mor! :mrgreen:

 

Min Bette Ski - jeg har hørt fra modelverdenen, at man KUN behøver 1 godt

 

Du ved kvalitet frem for kvantitet :mrgreen:

 

Men men, vi kunne lave en duoforside - er trods alt bedre end ingen forside - ikk sandt?? :klap::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
583 :shock::shock::shock: - Din mor er værre end min mor! :mrgreen:

 

Min Bette Ski - jeg har hørt fra modelverdenen, at man KUN behøver 1 godt

 

Du ved kvalitet frem for kvantitet :mrgreen:

 

Men men, vi kunne lave en duoforside - er trods alt bedre end ingen forside - ikk sandt?? :klap::banan:

 

Er klart med på en duo-forside, men kun hvis der bliver manipuleret lidt med min størrelse.......:mrgreen: Jeg vil være STOR ligesom dig.......:blink:

Kan jeg blive 50 cm?.......... eller bare 20?......:sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

Klart det sidste. Han er for lækker på det billede, og der kan man virkelig se hans smukke udtryksfulde øjne - Emil det er sådan noget der giver big buisness i modelverdenen!! The ladies love it!!

 

PS:

 

På den anden side, når det gælder historien er billed 1 fantastisk!!

"Hmm kærlighed eller kødben? KLART kødben!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Er klart med på en duo-forside, men kun hvis der bliver manipuleret lidt med min størrelse.......:mrgreen: Jeg vil være STOR ligesom dig.......:blink:

Kan jeg blive 50 cm?.......... eller bare 20?......:sove:

 

:mrgreen::mrgreen: Jamen så er du kommet til den rette...har jo forstand på det skidt :-D Du så jo selv min "forside" ikke :blink::engel:

 

Du kan blive lige hvad du vil - også en dinosaurus!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Klart det sidste. Han er for lækker på det billede, og der kan man virkelig se hans smukke udtryksfulde øjne - Emil det er sådan noget der giver big buisness i modelverdenen!! The ladies love it!!

 

PS:

 

På den anden side, når det gælder historien er billed 1 fantastisk!!

"Hmm kærlighed eller kødben? KLART kødben!"

 

Tak for dit bud...jeg er med på det med øjnene...Men men synes du ikke jeg ser lidt træt ud eller?? :mrgreen: Jeg vil jo helst tage mig bedst ud :blink:

 

Jaaaa, hvem vælger da love frem for mad!?? :madtid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er så søøøøød, han den lille Emil.

 

Jeg er vild med billed 6, den tunge er bare flot!!

 

Billed 7 er også fint, det kan du jo evt. sende til tandlæge blabdet:-) Hunde skal jo også børste tænder.

 

Held og lykke med den lille plage trold!!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Jeg ville sige 2, 4 eller 9.

 

Nr. 1 er enormt nusert men jeg synes du fylder for lidt i billedet. Nr. 5, 6, 7 og 8 er gode men der har din mor skåret lidt for meget af billederne. Synd at tungespidsen ikke er med på billede 6, ellers var den oplagt.

 

 

Hihi det er altså Esben der er på billedet - jeg er en pige...:mrgreen::mrgreen:

 

Eller måske det var en tastefejl...? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
:mrgreen::mrgreen: Jamen så er du kommet til den rette...har jo forstand på det skidt :-D Du så jo selv min "forside" ikke :blink::engel:

 

Du kan blive lige hvad du vil - også en dinosaurus!

 

 

uhmmm, I love dino.........:hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...