Hop til indhold

Hvor uheldig kan man være!!!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg siddet og holdt øje med min nyopererede hund siden vi kom hjem. På et tidspunkt skal jeg så på toilettet, og da hun er rolig på det tidspunkt, smutter jeg lige derud - og kommer tilbage lige tids nok til at se en totalt desorienteret Vinnie vakle ud i haven og falde i havebassinet :megaked:

 

Det skal siges at min søn var hos hende, men han sad med ryggen til og var optaget af noget på computeren, så han hverken hørte eller så noget :evil: :damn:

 

Sådan en omgang mosevand er selvfølgelig lige hvad et operationssår har brug for :stupid:Jeg aner bare ikke hvad jeg skal gøre lige nu :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeej, hvor er det bare synd, for både dig og Vinnie :ae:

 

Det viser bare at ligegyldig hvor opmærksom man er, så kan de altid finde et lille sekund hvor de er ubevogtede og få lavet ulykker i :ae:

 

Jeg ville nok forsøge at rense mosevandet væk med rent vand, så der ikke går betændelse i det.

 

Jeg krydser fingre for at resten af aftenen går stille og roligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dog uheldigt

 

Jeg ville skylle såret godt og hvis du har noget defniserende væske , så skyl efter med det , hvis mine får et sår , skyller jeg det altid med Natriumklorid

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg siddet og holdt øje med min nyopererede hund siden vi kom hjem. På et tidspunkt skal jeg så på toilettet, og da hun er rolig på det tidspunkt, smutter jeg lige derud - og kommer tilbage lige tids nok til at se en totalt desorienteret Vinnie vakle ud i haven og falde i havebassinet :megaked:

 

Det skal siges at min søn var hos hende, men han sad med ryggen til og var optaget af noget på computeren, så han hverken hørte eller så noget :evil: :damn:

 

Sådan en omgang mosevand er selvfølgelig lige hvad et operationssår har brug for :stupid:Jeg aner bare ikke hvad jeg skal gøre lige nu :cry:

 

Jg ville skynde mig og vaske såret med klorhexidin eller brintoverilteopløsning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan ser det ud i dag??? :ae:

 

Det ser faktisk pænt ud, og er holdt op med at bløde.

 

Jeg tørrede det over med en opvredet klud med sæbevand. Desinfektionsmidler direkte i et operationssår tror jeg ikke er nogen god idé.

 

I dag er hun frisk og øjnene har fået deres normale udseende tilbage. Hun har også været ude at tisse uden uheld, og har spist en hundepostej med penicillindrys til morgenmad. Hun har også fået Metacam, og senere skal ørerne dryppes.

Link til indlæg
Del på andre sites

NAAAJ, hvor uheldigt!! Men godt det går godt med hende i dag.:ae:

 

Man bliver overrasket hvor hurtigt at sådan et sår vokser sammen:shock::shock: Det er 3 uger side Freya blev opereret og hun springer rundt som om hun altid har gjort, som en anden kænguru:-D.

 

GOD BEDRING TIL VINNIE:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser faktisk pænt ud, og er holdt op med at bløde.

 

Jeg tørrede det over med en opvredet klud med sæbevand. Desinfektionsmidler direkte i et operationssår tror jeg ikke er nogen god idé.

 

I dag er hun frisk og øjnene har fået deres normale udseende tilbage. Hun har også været ude at tisse uden uheld, og har spist en hundepostej med penicillindrys til morgenmad. Hun har også fået Metacam, og senere skal ørerne dryppes.

 

Lyder godt det går fremad. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D

Der var jeg godt nok det tætteste på at gå i panik, jeg længe har været. Men heldigvis har lillepigen det rigtig godt, og jeg må faktisk anstrenge mig for at forhindre hende i at lege og fræse rundt som hun plejer, så det er stadig et fuldtidsjob - bare på en anden måde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D

Der var jeg godt nok det tætteste på at gå i panik, jeg længe har været. Men heldigvis har lillepigen det rigtig godt, og jeg må faktisk anstrenge mig for at forhindre hende i at lege og fræse rundt som hun plejer, så det er stadig et fuldtidsjob - bare på en anden måde :lol:

Godt hun ikke virker synderlig generet af det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...