Hop til indhold

jeg vil godt høre jeres mening.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

jeg tror nog ikke jeg skal blive mere involveret en jeg er nu i hinnes avel

tror jeg er rilig belastene i forvejen med alle mine tåblige spørgsmål

 

foreksempl (fra mail)

 

er joker ikke lige lovlig stor til tulle. nej så lenge det er to hunde af samme race er der ingen problemer.

 

havet du tengt dig af give tulle hvalpefoder. ja ellers vil hvalpene blive meget små og underanæret.

 

kan tulle få over ført sygdomme fra hannen. øøøøøø nej

 

for tulle kvalme af paringen. nej

 

vordan kommer tulle til af se ud efter det her. presis som hun ser ud nu.

 

og sådan fortsetter det i en uenlighed. vad syns i enlig om di svar jeg har fået tilbage.??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
jeg tror nog ikke jeg skal blive mere involveret en jeg er nu i hinnes avel

tror jeg er rilig belastene i forvejen med alle mine tåblige spørgsmål

 

foreksempl (fra mail)

 

er joker ikke lige lovlig stor til tulle. nej så lenge det er to hunde af samme race er der ingen problemer.

 

havet du tengt dig af give tulle hvalpefoder. ja ellers vil hvalpene blive meget små og underanæret.

 

kan tulle få over ført sygdomme fra hannen. øøøøøø nej

 

for tulle kvalme af paringen. nej

 

vordan kommer tulle til af se ud efter det her. presis som hun ser ud nu.

 

og sådan fortsetter det i en uenlighed. vad syns i enlig om di svar jeg har fået tilbage.??

 

Ikke at jeg skal undskylde hende for de meget korte svar, men mange svarer meget kort på mails...

 

Hvis jeg var dig ville jeg tage en tur ned til opdrætter og snakke med hende... få talt igennem, og få luftet alt det du har på hjertet... Få en rigtig samtale igang om emnet osv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke at jeg skal undskylde hende for de meget korte svar, men mange svarer meget kort på mails...

 

Hvis jeg var dig ville jeg tage en tur ned til opdrætter og snakke med hende... få talt igennem, og få luftet alt det du har på hjertet... Få en rigtig samtale igang om emnet osv...

 

di meget korte svar er forkortet yderligere en di er i virkligheden

vel du se originalerne.??

 

jeg ringer in imellem til min kennel og det er enlig meget mer

effektivt og trovertigt en nogle mails. men jeg kan ikke få mig selv

til af ringe der til uden en vis grund og in i mellem har jeg enlig kon

brog for af få noget bekraftet igen bare for af være helt sigger på jeg nu ikke har misforstået noget.

jeg ved ikke rektigt vor bagatel grensen likker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
di meget korte svar er forkortet yderligere en di er i virkligheden

vel du se originalerne.??

 

jeg ringer in imellem til min kennel og det er enlig meget mer

effektivt og trovertigt en nogle mails. men jeg kan ikke få mig selv

til af ringe der til uden en vis grund og in i mellem har jeg enlig kon

brog for af få noget bekraftet igen bare for af være helt sigger på jeg nu ikke har misforstået noget.

jeg ved ikke rektigt vor bagatel grensen likker.

 

 

 

Jeg synes virkelig at du skulle tage hen til opdrætter... Du kan jo også er sige at du er bange for at du måske spørger for meget og at det også går dig på... Du kan også sige at du er lidt usikker på hvor meget du kan tillade dig at blande dig og hvor meget du må spørge... simpelthen sørge for at få luftet ud!!!! Det kan jo være at alt din bekymring bliver gjort til skamme.

 

Samtidig kan du jo tage Tulle med, og så kan hun sikkert få en rigtig god dag ud af det med en masse hundeleg.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror enlig bare vi lader den sag lekke i har siggert rat i af det bare er

mig som er helt gal på den, der er siggert intet galt med den kennel når

det kommer til stykket. jeg skulle nog bare ikke have sagt ja til en udstasjoneret hund så blev jeg så klog det gør jeg ALDRIG IGEN,

det bliver siggert godt når vi er ferdige der.

 

vis jeg skal have hund igen efter tulle så bliver det helt sten siggert en hvalp så vi er helt frige for kenlen. så må jeg jo til det med af rolle plast ud

over hele gulvet og have godt med rodalon og andre gemiske sager

til hvalpen er renlig.

 

men på den anden side så har jeg respekt for folk som tar en brugt hund til sig

istet for en hvalp det er et godt prensip. så det er jo enlig ikke helt til af sige

vad jeg finner på neste gang. jeg kan ikke udlugge en brugt hund fra gul og gratis.

 

hold keft vor jeg pladre:roll:.

Redigeret af GRAND DANE
der skulle lige rettes let.
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da mene, at det er dig der er helt forkert på den!

Er det ikke "bare" et sidste kuld hvalpe?? Hvilken "rigtig" hundeejer, opgiver sin hund på den måde? Hvis du virkelig holdt af hunden og var bekymret for hende, ville du da følge lidt med i processen og sætte dig ind i regler og proceduren ved det hele. jeg har aldrig haft hvalpe (har kun haft hanhunde) men jeg ved da alligevel en del om det, da jeg som hundeejer har min hund, og hunde i al almindelighed som interesse, og derfor læser om det i bøger, blade m.m. Måske skulle du prøve at være der for hunden og for kennelejeren, det kunne jo være at I begge kunne lære noget af situationen!Så er hun jo din bagefter! Det dummeste ville da være at opgive hende....det er da mindst af alt hendes skyld!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da mene, at det er dig der er helt forkert på den!

Er det ikke "bare" et sidste kuld hvalpe?? Hvilken "rigtig" hundeejer, opgiver sin hund på den måde? Hvis du virkelig holdt af hunden og var bekymret for hende, ville du da følge lidt med i processen og sætte dig ind i regler og proceduren ved det hele. jeg har aldrig haft hvalpe (har kun haft hanhunde) men jeg ved da alligevel en del om det, da jeg som hundeejer har min hund, og hunde i al almindelighed som interesse, og derfor læser om det i bøger, blade m.m. Måske skulle du prøve at være der for hunden og for kennelejeren, det kunne jo være at I begge kunne lære noget af situationen!Så er hun jo din bagefter! Det dummeste ville da være at opgive hende....det er da mindst af alt hendes skyld!!

 

 

 

jeg har skrevet at det var en idiotisk beslutning, jeg står 110% ved af det var noget lort af sige det sakl der ikke herske tvivl om.

Link til indlæg
Del på andre sites

---Jeg glæder mig til at følge med i Tulles hvalpeopgave...

 

Pas bare på at du ikke forelsker dig i en af de små.....:mrgreen:

 

læser du mine tanger, jeg har spekuleret på om jeg skulle

have en af tulles hvalpe men nej jeg tror ikke det er muligt

rent økonomisk og jeg tror ikke af to hunde er dobelt så godt

og iøvrigt tror jeg det bliver formeget med en hvalp og tulle

men tangen er god:-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...