Hop til indhold

Månedens hund "januar 2008

Administrator
 Share

Stem på månedens hund januar 2008  

53 stemmer

1. 1. Stem på månedens hund januar 2008

Recommended Posts

Vi har denne måned 23 kandidater til månedens hund, den hund der får

flest stemmer, vinder titlen :D

Afstemningen på nedenstående hunde er begyndt, og slutter den 31.

januar kl. 20.00 - afgiv jeres stemme nu! 8)

Kandidat 1:

Molly

2209_Billede_023_1_1.jpg

Kandidat 2:

Mille

2359_Foto0014_1.jpg

Kandidat 3:

Bitten - Dolph

2201_Billede068_1.jpg

Kandidat 4:

Freja

normal_Laika_020~0.jpg

Kandidat 5:

Snoopy

Picture263.jpg

Kandidat 7:

Ulla

1980_jul_2.jpg

Kandidat 8:

Tacco

2028_Tacco_til_mnedens_hund_1.jpg

Kandidat 9:

Zacho

2407_z_strand1_1_1.jpg

Kandidat 10:

Eddie

2390_Eddie_023_1.jpg

Kandidat 11:

Kai Dao

Picture10067star.jpg

Kandidat 12:

Kahlua

Elskling.jpg

Kandidat 13:

Futte

2227_Futte_595_1.jpg

Kandidat 14:

Luna

2185_Luna_i_sneen2007_014_1.jpg

Kandidat 15:

Mega

2212_dytten_1.jpg

Kandidat 16:

Speedy

2212_Sandrulning_1.jpg

Kandidat 17:

Silke

20050221%20Silke%202cc.jpg

Kandidat 18:

Susi

2145_Nyt_billede_1.jpg

Kandidat 19:

Mille

2296_Billede_128_1.jpg

Kandidat 20:

Eskild

2248_P6190128_1.jpg

Kandidat 21:

Buddy

2213_1_318_1.jpg

Kandidat 22:

Lucky

2213_IMG_21511b_2.jpg

Kandidat 23:

Tulle

tulle150107_07.jpg

Kandidat 24:

Diva

2235_IMG_0639_3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Jeg stemte allerede i aftes - der var ingen tvivl, selvom jeg et kort øjeblik var fristet til, at stemme på min egen dejlige Zacho, men fair skal være fair og billedet af Lucky er altså et pletskud, set med mine øjne :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke for at være på tværs men jeg kan ikke deltage i sådanne afstemninger. Jeg synes at der er noget dejligt over alle hunde, selv de hunde jeg ikke er særlig begejstret for, kan jeg finde noget sødt ved.

Jeg har det faktisk dårligt med, at der er nogle hunde der slet ikke er nogen der stemmer på...... hunden er jo ligeglad men det er simpelthen syndt for ejeren. Jeg kan ikke lide det :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Det er ikke for at være på tværs men jeg kan ikke deltage i sådanne afstemninger. Jeg synes at der er noget dejligt over alle hunde, selv de hunde jeg ikke er særlig begejstret for, kan jeg finde noget sødt ved.

Jeg har det faktisk dårligt med, at der er nogle hunde der slet ikke er nogen der stemmer på...... hunden er jo ligeglad men det er simpelthen syndt for ejeren. Jeg kan ikke lide det :cry:

Det er da lidt trælst for dig, at du har det på den måde /KRAM :D

Jeg vælger at se på det, at det er selve billedet der stemmes om - altså ikke selve hunden 'bag' billedet, men om der er noget dynamik/følelse/udstråling i billedet - fortæller det en historie osv :D

Alle hundene er jo dejlige og det er jo ikke dem der stemmes om som sådan - mere fotografens evne til at se øjeblikket og samtidig evne at fange det.

Eller er der nogeet jeg har misforstået :shock: for så vil jeg altså gerne have slettet min nuværende stemme og i stedet få den over på min egen hund... Admin!!! :!::lol: :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller er der nogeet jeg har misforstået :shock: for så vil jeg altså gerne have slettet min nuværende stemme og i stedet få den over på min egen hund... Admin!!! :!::lol: :wink:

Jeg tror du har helt fat i det der :-)

Mon ikke de fleste stemmer ud fra kriteriet "et-perfekt-øjeblik-fanget-på-kamera" men jeg kan da tage fejl (det er sikkert ikke første gang) ;-)

Vi må endelig ikke glemme, at det kun er for sjov, der er jo ikke en stor lystyacht på spil - og dem der måske ingen, eller få stemmer får, de har jo chancen igen næste måned :D

Til gengæld kunne jeg godt ønske at der var flere der stemte, også derfor jeg prøver at lade afstemningen forblive øverst i oversigten denne gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med kriterier...

Måske ville det blive nemmere og evt. såre mindst (Jeg har det også lidt dårligt med at der er nogen der slet ingen stemmer får) -hvis man skulle stemme på "Det sjoveste billede" den ene måned, "Det bedst forografiske" den næste måned, "Det nuttedeste hvalpebillede" den tredie måned, "Det flotteste løbe/spring-billede", "Det herligste strandbillede" "Det hyggeligste skovbillede" "Det sjoveste 2-leger-sammen-billede", "Det skøreste træningsbillede", "Det sjoveste spise-billede", "Det sødeste sovebillede", "Det mest kunstneriske billede", "Det mest stemningsfyldte aften/nattebillede" osv, osv.

Det ville nok også mindske antallet af tilmeldte billeder, og dermed øge chancerne for at alle kunne få stemmer :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med kriterier...

Måske ville det blive nemmere og evt. såre mindst (Jeg har det også lidt dårligt med at der er nogen der slet ingen stemmer får) -hvis man skulle stemme på "Det sjoveste billede" den ene måned, "Det bedst forografiske" den næste måned, "Det nuttedeste hvalpebillede" den tredie måned, "Det flotteste løbe/spring-billede", "Det herligste strandbillede" "Det hyggeligste skovbillede" "Det sjoveste 2-leger-sammen-billede", "Det skøreste træningsbillede", "Det sjoveste spise-billede", "Det sødeste sovebillede", "Det mest kunstneriske billede", "Det mest stemningsfyldte aften/nattebillede" osv, osv.

Det ville nok også mindske antallet af tilmeldte billeder, og dermed øge chancerne for at alle kunne få stemmer :D

Jeg giver dig fuldstændig ret.

jeg har det på samme med, det med at der er nogen hvis hund ikke får stemmer. Så det med kriterier fra gang til gang vil måske være en løsning.

Groa som jo er sort får sjældent stemmer, uanset hvor hun bliver lagt ind. Sorte hunde er meget svære at fotografere. dette er ikke en beklagelse, men sådan er det bare :)

Til gengæld kunne hun nemt deltage i skøre billeder, eller vandhunde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med kriterier...

Jeg er helt enig.... :D

Der kan være nogen der bliver skuffet over deres hund ingen stemmer får.

Personligt ved jeg at Kahlúa ikke vil høste mange stemmer i dette forum :wink: For nogle uger eller en månede siden var en tråd om hvilke hvalpe der var sødest. Her var debatørene i klar overtal af at STORE hunde eller hunde med meget pels er de sødeste :wink: Så er da godt klar over at det ikke er min prinsesse der får stemmerne. Havde det været på HG havde det været en anden sag, så havde hun faktisk haft en chance :wink:

Men derfor vil jeg da stadig med glæde dele mine fotoevner med jer andre :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså.........................

Det der med at der er nogen hunde, der ikke får points.. Og det kan virke sårende....

øh.. Hvis der er 23 muligheder og der er ca. 23 der stemmer, så KAN det da ikke lade sig gøre, at alle hundene får stemmer... :lol: Hvis da ikke vi allesamme må stemme på vores egen..

Selvfølgelig fatter jeg da ikke at Silke ikke får ALLE stemmerne. Men det er ikke noget hverken hun eller jeg ligger søvnløs over om natten.. Hun er stadigvæk mors nr. 1 hund.

Og jeg synes det er RIGTIG svært at vælge den bedste/sødeste/kønneste/sjoveste osv hund. Når nu jeg ikke må stemme på Silke.

Men jeg HAR stemt. Jeg siger bare ikke på hvem.

Jeg VAR tæt på at stemme på Kai Dao, --af indlysende grunde, -synes jeg...

Og jeg var ved at stemme på Kahlua. Jeg synes det er et knaldgodt billede, som jeg har set før.. Men denne gang mangler det en ørespids??

Så det var en tredie, der fik min lille stemme..

Men det KUNNE lige så godt have været.....

Men Admin, hvis det gør alt for ondt på nogen på denne måde, så kunne man jo give mulighed for at vælge hvem man synes er nr. 1, 2 og nr 3. -Med 3, 2 og 1 point. Så var der større chance for at alle fik points.. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså.........................

Det der med at der er nogen hunde, der ikke får points.. Og det kan virke sårende....

øh.. Hvis der er 23 muligheder og der er ca. 23 der stemmer, så KAN det da ikke lade sig gøre, at alle hundene får stemmer... :lol: Hvis da ikke vi allesamme må stemme på vores egen..

Selvfølgelig fatter jeg da ikke at Silke ikke får ALLE stemmerne. Men det er ikke noget hverken hun eller jeg ligger søvnløs over om natten.. Hun er stadigvæk mors nr. 1 hund.

Og jeg synes det er RIGTIG svært at vælge den bedste/sødeste/kønneste/sjoveste osv hund. Når nu jeg ikke må stemme på Silke.

Men jeg HAR stemt. Jeg siger bare ikke på hvem.

Jeg VAR tæt på at stemme på Kai Dao, --af indlysende grunde, -synes jeg...

Og jeg var ved at stemme på Kahlua. Jeg synes det er et knaldgodt billede, som jeg har set før.. Men denne gang mangler det en ørespids??

Så det var en tredie, der fik min lille stemme..

Men det KUNNE lige så godt have været.....

Men Admin, hvis det gør alt for ondt på nogen på denne måde, så kunne man jo give mulighed for at vælge hvem man synes er nr. 1, 2 og nr 3. -Med 3, 2 og 1 point. Så var der større chance for at alle fik points.. :D

Jeg ligger skam heller ikke søvnløs, men kan godt sætte mig ind i at andre kan have det sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol:

Jeg ligger skam heller ikke søvnløs om natten :lol:

Jeg er blot enig i at man måske burde lave forskellige temaer :D

Og ja nogen mennsker bliver måske kede af det over 0 stemme, men igen så kunne de jo lade vær' med at deltage......eller noget :? Tab og vind med samme sind, er det ikke sådan man siger :wink:

Og man stemmer jo udfra forskellige meninger og krav. Personligt har jeg et blødt punkt med de hunde der er døde. Jeg synes de fortjener at "leve" igen en månede her på hundeforum :D Ligesom med Maggie, det er da dejligt at se på en hund hver dag som der normalt ikke skrives om eller postes billeder af. Og skønt for ejeren også :oops: Og hvad gør man så når der er flere himmelhunde med :wink:

Men min stemme forbliver også hemmelig 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Nuuiii hvor er det svært, når man gerne vil give dem alle en stemme. Kan man ikke lave det sådan, så man kan få en stemme for hver hund man med, så har jeg da om ikke andet en enkelt mere, at give ud af :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må da indrømme at det er svært at holde geisten med Månedens Hund oppe, med så få stemmer der afgives. Jeg havde nok håbet på mere opbakning fra medlemmer, som ikke selv deltager, men til trods for dette ville stemme :-)

Det kan godt være det skal tages op til overvejelse om vi skal fortsætte med Månedens Hund. Jeg vil gerne takke alle for den store interesse der har været i at deltage, og de mange dejlige billeder der er uploadet i den forbindelse, så helt omsonst har det da ikke været ;-)

Jeg har taget alle gode forslag til mig, til fremtidens "Månedens Billede" konkurrence, spørgsmålet er bare om det bliver til at administrere - tænk bare - hvem skal være så kreativ til at finde en ny titel hver måned :D

...og vil det overhovedet få flere til at stemme :?:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et par forslag mere til temaer:

Sommerstemning

Forårsfornemmelser

Efterårsfarver

Hundens yndlingslegetøj

Hund og bamse (altså tøjdyr)

Hemmelige steder

Vis mig din have/park

Yndlings-gåtur-sted

Forunderlige sovesteder

Hunde og computere

Hund & kat-kategori (eller andet dyr i hjemmet)

Hund og bedsteste hundeven

Lige blevet vasket-hunde

Trænger til at blive vasket-hunde

-Med de forslag jeg skrev sidst skulle der være emner til de første 2 år :lol:

Ja, det ville være fint med flere stemmer. Men det er kun 3-4 dage siden tråden her åbnede op, og der er nok en del der ikke logger ind dagligt, så måske når der at komme flere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et par forslag mere til temaer:

Sommerstemning

Forårsfornemmelser

Efterårsfarver

Hundens yndlingslegetøj

Hund og bamse (altså tøjdyr)

Hemmelige steder

Vis mig din have/park

Yndlings-gåtur-sted

Forunderlige sovesteder

Hunde og computere

Hund & kat-kategori (eller andet dyr i hjemmet)

Hund og bedsteste hundeven

Lige blevet vasket-hunde

Trænger til at blive vasket-hunde

-Med de forslag jeg skrev sidst skulle der være emner til de første 2 år :lol:

Ja, det ville være fint med flere stemmer. Men det er kun 3-4 dage siden tråden her åbnede op, og der er nok en del der ikke logger ind dagligt, så måske når der at komme flere.

Gamle hunde

Hvalpe

vand/strand hunde

close up

Link til indlæg
Del på andre sites