Hop til indhold

God bog om klikkertræning


sonja77
 Share

Recommended Posts

Sonja, Kvickly har i øjeblikket bogen "Træn din hund" af Maiken Lysholm Sten til 79 kr. Jeg går ud fra at den omhandler klikkertræning, eftersom hun klikker både sine katte, hunde, heste, høns og geder....

 

http://www.animal-farm.org/default.asp

 

edit: den omhandler klikkertræning http://www.animal-farm.org/Article.asp?TxtID=157&SubMenuItemID=187&MenuItemID=64

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NinaLab
Sonja, Kvickly har i øjeblikket bogen "Træn din hund" af Maiken Lysholm Sten til 79 kr. Jeg går ud fra at den omhandler klikkertræning, eftersom hun klikker både sine katte, hunde, heste, høns og geder....

 

http://www.animal-farm.org/default.asp

 

edit: den omhandler klikkertræning http://www.animal-farm.org/Article.asp?TxtID=157&SubMenuItemID=187&MenuItemID=64

 

Jeg har lige været i Kvickly og købe den. Den kostede godt nok 150 kr men den ser til gengæld også rigtig god ud. Jeg har ikke nået at kigge så meget i den, men beskrivelserne virker meget gennemførte og trin-for-trin agtige, og så er der masser af billeder :5up: lige noget for mig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige været i Kvickly og købe den. Den kostede godt nok 150 kr men den ser til gengæld også rigtig god ud. Jeg har ikke nået at kigge så meget i den, men beskrivelserne virker meget gennemførte og trin-for-trin agtige, og så er der masser af billeder :5up: lige noget for mig :)

 

øv, så var det nok i sidste uge den var på bud - det beklager jeg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har den og har brugt til at få ideer og inspiration til nye hunde tricks.. :blink:

 

Den er delt op med forskellige tricks og er som sådan ikke en bog om klikkertræning men om hundetricks og indlæring af disse, hvor man så kan bruge klikkeren i træningen. Men selvom man ikke bruger klikker kan man sagtens få glæde af bogen. Let forståelig og med gode billeder.

 

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er mine klikkerbøger kommet. Bestilte dem på Adlibris, så nu skal jeg ud og træne i aften

 

Jeg købte

 

Egtved & Køste: Klikkertræning for din hund

Pryor: Klikkertrening for utstillingshunden (norsk, kunne ikke finde den på dansk)

 

Så jeg er så klar til at komme ud og træne, men skal lige have læst et par kapitler først.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er mine klikkerbøger kommet. Bestilte dem på Adlibris, så nu skal jeg ud og træne i aften

 

Jeg købte

 

Egtved & Køste: Klikkertræning for din hund

Pryor: Klikkertrening for utstillingshunden (norsk, kunne ikke finde den på dansk)

 

Så jeg er så klar til at komme ud og træne, men skal lige have læst et par kapitler først.

 

 

Glæder mig til at høre hvordan det går for sig. Har selv fingrene i Egtved og Køste, hvilket jeg syntes er en super god bog. Og så glæder jeg mig til foredrag om klikkertræning i DKK's lokaler den 6. august, hvor Paul Lysholdt Rasmussen fortæller om klikkertræning og hans oplevelser på Chicken Camp (hvor man klikker høns, og virkelig skulle få en fornemmelse af, hvor vigtig timing er).

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig til at høre hvordan det går for sig. Har selv fingrene i Egtved og Køste, hvilket jeg syntes er en super god bog. Og så glæder jeg mig til foredrag om klikkertræning i DKK's lokaler den 6. august, hvor Paul Lysholdt Rasmussen fortæller om klikkertræning og hans oplevelser på Chicken Camp (hvor man klikker høns, og virkelig skulle få en fornemmelse af, hvor vigtig timing er).

 

 

Jeg har ihvertfald besluttet mig for at vi skal holde handlerkursus du og jeg (for hinanden) for klikkerbogen siger jeg skal have en medkumpan (og manden dur ikke, for han kan sgu ikke se forskel på bevægelser :rolleyes:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, jeg er klar. Nu har jeg jo en hund der godt kan klare at free stande. Med mindre bogen kan fortælle noget om hvordan man lærer hunden, at den skal stå lidt nede i knæ og med hovedet med det rigtige knæk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...