Hop til indhold

Månedens hund juli 2009 "Hundetricks"


 Share

Recommended Posts

Hedder din hund BåtBåt eller er det et kælenavn? Ellers meget sødt navn, og tror ikke der er nogen andre hunde der hedder det :-D

 

Hun hedder jo sådan set Beauty.

Men min far havde i sin tid også en gravhund med samme navn men han kunne ikke udtale navnet og det blev til Booty...og så Botty og ja det er blevet gradbøjet mange gange det navn, det har så hængt ved på hende her.

Som regel kalder vi hende enten Bottles eller BotBot/BåtBåt, stavet alt efter hvem jeg snakker med (dansk/engelsk :-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun hedder jo sådan set Beauty.

Men min far havde i sin tid også en gravhund med samme navn men han kunne ikke udtale navnet og det blev til Booty...og så Botty og ja det er blevet gradbøjet mange gange det navn, det har så hængt ved på hende her.

Som regel kalder vi hende enten Bottles eller BotBot/BåtBåt, stavet alt efter hvem jeg snakker med (dansk/engelsk :-))

Så er jeg med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke helt om det går under tricks.. :hmm:

 

.. men Mio har lært at køre bil! :lol:

 

 

 

EDIT: Sorry for to billeder, men hvis "hundebilen" ikke går under "tricks", så vil jeg gerne være med, med billede nr. 2 "skubbe til bolden" (og ikke kaste sig over den, og give den en rusketur :blink:)

Redigeret af n1nna
Ekstra billede
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...