Hop til indhold

Pokkers - Folk griner af min hund...


Gæst Maustique
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Maustique
Tihihi - undskyld. Men forstår godt de, der har trukket på smilebåndene. Hun ser herlig ud! Og sikke meget pels du har fået af hende, kan se en brøkdel af det i baggrunden på EFTER billedet. I har arbejdet godt, ser det ud til. Og gætter på tøsen er glad for at have mindre at slæbe rundt på selvom det ikke er så varmt for tiden.

 

Jeg er faktisk overrasket over at der er så meget forskel at se - jeg har vist allerede glemt lidt hvor slemt det var...:roll:

 

Til alle jer der ikke har trimmeracer så kan jeg faktisk til min overraskelse konstatere at det tager adskillige timer at trimme en cocker - og at mine fingre og ryg var totalt smadret bagefter :genert:

 

Tror hun er glad for det nu - men der var vist også en overgang mens det stod på hvor hun gerne ville tvangsfjernes... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Hihi :lol: Nu fatter jeg det med grydefritsen :lol: Hun ligner lidt en bøvet han :oops:

 

 

 

Meget bedre hvor er hun dog smuk og yndig nu :5up: :lun:

 

Haha :lol: - nu tror du på mig?

 

Når det regnede og hun (som enhver god cocker) gik tur med næsen i jorden faldt det fremad... Således så hun når hun kiggede op havde hår i øjnene og faktisk lignede lidt en sheepdog.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faktisk overrasket over at der er så meget forskel at se - jeg har vist allerede glemt lidt hvor slemt det var...:roll:

 

Til alle jer der ikke har trimmeracer så kan jeg faktisk til min overraskelse konstatere at det tager adskillige timer at trimme en cocker - og at mine fingre og ryg var totalt smadret bagefter :genert:

 

Tror hun er glad for det nu - men der var vist også en overgang mens det stod på hvor hun gerne ville tvangsfjernes... :blink:

 

Jeg kan indskyde, at når mine hunde er gennemredt, så bruger jeg sædvanligvis 3 timer på at trimme mine voksne hunde til udstilling. Unghundene bruger jeg ca. 2 timer på.

Link til indlæg
Del på andre sites

FUCK (eller hvad det hedder) ! Jeg havde lidt satset på, at du greb chancen for så ville jeg lige minde dig om at huske trimme-grejerne, når du nu alligevel skulle herover :mrgreen:

 

 

Hahaha, men jeg kan da reklamere for at jeg er i Nyborg på torsdag til søndag på newfoundlandklubbens 4 dages gold cup udstilling, hvor du kan kigge og få tips (fra alle andre end mig, for jeg har desværre travlt med at gøre dommeren min opvartning):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Hvor er hun smuk. :hjerte: Hvorfor ser vi ikke billeder af hende noget oftere? :-)

 

 

 

 

 

 

Jo, du kan. :5up:

 

Fordi jeg ikke er så god til at få dem taget... Vist nok... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jesper w

Jeg var meget nysgerrig på at se din hund efter det jeg læste i første indlæg, så læste lige hele tråden igennem.

 

Jeg synes godt nok hun så god og anderledes ud inden hun var klippet på en rigtig god måde. :mrgreen: for da hun var blevet klippet så var hun da fin men hun ligner lidt alle de andre fra racen.

 

Men kan godt forstår at det må være varmt med så meget hår.

 

Jeg ville ikke grine af din hund eller dig på gaden, det så charmerene på sin helt speciale måde. Jeg kunne godt trække på smilebåndet på den gode måde da man normalt ikke ser CS med sådanne frisure.

Og jeg kender endelig lidt til det, da jeg har et område på hagen hvor jeg få hvidt skæg og ikke sort som resten. så endelig så er din hund og jeg i samme bås næsten :5up: :lol: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :lol: - nu tror du på mig?

 

Når det regnede og hun (som enhver god cocker) gik tur med næsen i jorden faldt det fremad... Således så hun når hun kiggede op havde hår i øjnene og faktisk lignede lidt en sheepdog.. :lol:

 

Men det var vel ikke noget en god gang hårlak, voks og en hanekam kunne have forhindret:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ja, jeg har så også læst hele tråden i gennem, for at se de interessante billeder..... Før og efter, hun er da skide sød!! Men sikke et arbejde, flere timer? Vildt nok.. Men vi skal selvfølgelig også børste vores en gang om ugen, spændende hvor lang tid det kommer til at tage.

 

Må altså lige indskyde at jeg virkelig kan blive irriteret på folk der griner af en hund :evil:

Jeg er sikker på at der er masser af hunde som godt forstår at de bliver grint af - især hvis det er sådan noget "hvor ser du mærkelig ud".

Min mor har altid selv klippet hendes hunde, og bestemt ikke særlig kønt, men er opdraget med at det bare var med at komme med "næææh hvor er du fin" kommentarer, og dermed syntes hundene jo det var en fest at blive klippet.

 

Nå vi skal vist ud og tisse nu :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Ja, jeg har så også læst hele tråden i gennem, for at se de interessante billeder..... Før og efter, hun er da skide sød!! Men sikke et arbejde, flere timer? Vildt nok.. Men vi skal selvfølgelig også børste vores en gang om ugen, spændende hvor lang tid det kommer til at tage.

 

Må altså lige indskyde at jeg virkelig kan blive irriteret på folk der griner af en hund :evil:

Jeg er sikker på at der er masser af hunde som godt forstår at de bliver grint af - især hvis det er sådan noget "hvor ser du mærkelig ud".

Min mor har altid selv klippet hendes hunde, og bestemt ikke særlig kønt, men er opdraget med at det bare var med at komme med "næææh hvor er du fin" kommentarer, og dermed syntes hundene jo det var en fest at blive klippet.

 

Nå vi skal vist ud og tisse nu :vinken:

 

Vi havde en tæve da jeg var barn som vi to unger var flade af grin over første gang hun fik løbetidsbukser på. Det fulgte hende hele livet hvor ørerne lå flat hen af hovedet hver gang hun havde dem på (det var en schæfer):cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...