Hop til indhold

Feriebesøg


Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

Jeg kan være i Skanderborg kl 11, 12, 13 osv. - altså kl. hel hele vejen rundt :mrgreen:

 

Jeg skal rejse to timer og vil gerne undgå at skulle op kl 6 hvis jeg kan :blink: Det vil hr. "sov indtil middag" Jason også....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan være i Skanderborg kl 11, 12, 13 osv. - altså kl. hel hele vejen rundt :mrgreen:

 

Jeg skal rejse to timer og vil gerne undgå at skulle op kl 6 hvis jeg kan :blink: Det vil hr. "sov indtil middag" Jason også....

 

Har du Amoccas nummer? Det er jo næsten bedst at I aftaler noget, hvis det er hende du skal køre med :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
mit nr er 26350400 - men hvis nu vi sagde at stinne var i skanderborg kl 13? så skulle hun heller ikke alt for tidligt op... så var vi jo ved pladsen senest 13.30...

 

jeg skal nok bage kage :mrgreen:

 

yeah fint med mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil gerne komme, men ved ikke om der kommer nogen, der kan lege med Mio..?? Han er jo lidt.. ehm.. teenager :mrgreen:

 

Asta kan lege med ham :mrgreen: hun er også lidt "hoppende" :lol:

 

Karla skal vi dog nok ikke forvente bliver glad ved at se ham, men så længe han holder sig fra hendes numse, er hun rigtig god til at ignorere store hunde der hopper og springer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

nå, men så så man lige mig have gjort sig klar til dagens møde ved at rulle sig i en riiiigtig lækker lort :mums:

 

og hvad gør min åndssvage mor? :evil: hun siger jeg stinker, ligner en der skal brække sig og giver mig derefter et bad :megaked: stakkels mig

 

:lol: stakkels vovse.. bad bare fordi man hygger sig lidt udendørs :roll: :blink:

 

Men så prøver vi at komme, ellers må vi jo bare smutte hjem igen.. er der btw nogen der har en adresse?! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil meget gerne sige tak for en dejlig dag - hvor jeg som sædvanlig havde glemt kameraet :stupid: Karla synes Jason har den dejligste pels og de lækreste ører at tygge i ... hun kan dog ikke helt forstå, at han ikke synes det var supersjovt at hun blev ved og ved med at trille ham rundt, da han ikke gad lege mere :oops: ups! vildbarn!

 

Stinne og jeg var nær druknet på vejen til Skanderborg station og var begge en smule bekymrede for om poloens forrude holdt til de vanvittige hagl :shock: men det gik!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...