Hop til indhold

Fuck "hello kitty"...


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Fik nemlig den her af en kammerat i går...:-D

 

Han har nok været træt af at høre mit brok over at jeg ik ved hvordan man bestiller fra USA...hehe....

 

Og hvis nogen er i tvivl om hvad det er, så er det en dufteting til bilen...:mrgreen::mrgreen:

 

Hvad er din "sejeste" hundeting?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvor er den nuttet! Sådan en vil jeg da også have :lol::lol::lol:

 

Min sejeste hundeting er nok stadig hundenumserne fra IKEA - men jeg ville smaddergerne have sådan et flot husnummerskilt med en grande på...

 

 

hehe...den er alt for dejlig...har måttet pille mit AGF-tørklæde ned så den kan være der...:mrgreen:

 

Sådan et skåret i rustfri eller? :-)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er den nuttet! Sådan en vil jeg da også have :lol::lol::lol:

 

Min sejeste hundeting er nok stadig hundenumserne fra IKEA - men jeg ville smaddergerne have sådan et flot husnummerskilt med en grande på...

 

Nah, det er da Vinnies hundegoggles!!!

 

Må vi ikke gerne se nogle flere billeder af hende, hva??? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det er den rette prioritering :5up:

 

.

 

hehe...det må hænges op på gitteret istedet så...:-D

 

Nah, er mere til det emaljerede bonde-look: http://www.villagegreensigns.co.uk/dogs.htm

Men de er pænt dyre.

 

hehe....ja okay...:-)...der er lavet en speciel slags jern som skal ruste, men kun udenpå...når hele overfladen er rusten stopper "tæringen", og det giver også et fedt look...men det kræver jo lige man kender en laser-operatør eller lign...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

hehe....ja okay...:-)...der er lavet en speciel slags jern som skal ruste, men kun udenpå...når hele overfladen er rusten stopper "tæringen", og det giver også et fedt look...

 

Tror jeg kender det - jeg har trods alt gået på Odense Universitet i en del år - også kaldet "Rustenborg" :lol: Det look er jeg blevet godt og grundigt træt af ;-)

 

180ar%20jpg.ashx?db=master

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Tror jeg kender det - jeg har trods alt gået på Odense Universitet i en del år - også kaldet "Rustenborg" :lol: Det look er jeg blevet godt og grundigt træt af ;-)

 

180ar%20jpg.ashx?db=master

 

Hjælp...en eller anden...ring efter rustbusters eller pava....:mrgreen:

 

hehe...ja så kan jeg sgu godt forstå dig da....:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...