Gæst abs12 Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Kom med alle jeres forslag til et godt navn til en Westi hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Juli 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2009 Balther haha godt navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst abs12 Besvaret Juli 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2009 Flere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2009 Albert Buster Carlo Darwin Eddie Freud Gizmo Manfred Hvis det er en hanhvalp, altså. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juli 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2009 Klassikeren Terry Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Juli 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2009 Sylvester Holger Oscar Knut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2009 Einstein Så bliver det nemlig rigtig sjovt når han bliver ung-hund og intet kan lige pludseligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juli 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2009 Einstein Så bliver det nemlig rigtig sjovt når han bliver ung-hund og intet kan lige pludseligt Din humor er SYG !!!!! Men et eller andet sted kan jeg godt følge den og stemmer med på Einstein !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juli 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2009 Din humor er SYG !!!!! Men et eller andet sted kan jeg godt følge den og stemmer med på Einstein !!! EEEEEEEEEEEEEEJ, det er forbudt at kalde en hanhund Albert eller Einstein. -Den ender bare som Kryptorchid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2009 Drengenavne til westi: Artie Buster Casper Django Emil Frodo Gustav Hugo Ib Justi Karlo Lassie Manfred Nigi Oliver Pedro Quang Rollo Silas Toffie Uffe Victor Walther Håber du kunne bruge et af dem (mindst) :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst abs12 Besvaret Juli 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2009 Tak alle sammen Jeg tror jeg vil tænke lidt mere over det. Andre jeg selv har tænkt over: Kato, Zako og Zaki Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2009 De westier vi møder i vores dagligdag hedder Basse, Ollie og Jackjack... Og så møder vi jævnligt en hel del cairn-terriere... de hedder Figo, Deco, Simba og Rasmus Jeg synes "menneskenavne" er fantastiske til hunde... I vores nærmiljø støder vi på ovennævnte Rasmus, labradoren Lasse, bulldoggen Katrine, pudelen Ida og welsh terrieren Frida. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juli 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2009 JEg kender en westie der hedder sputnik, passer glimrende til den, for den har så meget krudt i røven:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2009 Vi er lige kommet hjem fra hundeskoven, der mødte vi en lille et eller andet...........den hed fister Absolut genialt navn, for det kan bruges ligegyldig om hunden er klog eller dum :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts