Lille Louie Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Jeg skal til træning lige om lidt og troede jeg havde en enkelt pose frosne kyllingefilet-tern tilbage.. Men nej. Så nu er jeg ved at lave en godbidspose med diverse 'godt og blandet'.. Jeg fandt nogle frosne skinkestrimler, i ved sådan nogle færdiglavede nogle - det må gå an denne ene gang. Så har jeg nogle godbider fra fish 4 dogs, som han nogle gange gider andre gange ikke (mærkelige hund)... Så overvejede jeg at putte noget agurk i (det har han aldrig smagt, så tænker det er et hit når det er noget nyt). Men kan hunde godt tåle det? Derudover har jeg ikke så meget andet brugbart i køleskabet. Jo, grøn peberfrugt måske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Jo, jeg har også 3 stjernet salami - pumpet med farvestoffer og salt. Det er vel et no-go? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Ja da.. men det er ikke sikkert, han vil spise det.. men prøv.. Luna vil ikke spise agurk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juli 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Hej, Min hund spiser gladeligt agurk(og andre bær og grøntsager) med stor fornøjelse og han har ikke taget skade af det. Så umiddelbart vil jeg sige at du trygt kan give ham det, hvis han gider at spise det;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Mine hunde er vilde med agurk :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Karla elsker pærer, æble og gulerødder.... men ikke agurk... Og selvfølgelig er trestjernet salami ikke ligefrem sundt - det er det heller ikke for os, men altså lige sådan en enkelt gang, så er det ikke noget han dør af Karla faldt ihvertfald ikke om, den dag jeg var tvunget til at bruge pålægs-hamburgerryg som godbidder til træning - og det er uden tvivl pumpet med både salt, vand og alskens e-numre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Mine hunde eeelsker agurk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Petrine får diarre af agurk (og for meget æble og pære) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Her er agurk også et stort hit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Juli 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 agurk er kun vand;-) så ja de kan godt tåle det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Juli 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Bella er vild med agurk,:5up: og der har aldrig været problemer, æbler og gullerøder i tern er også et hit hos os, og hun plukker selv jordbær i haven, når jeg tror der er nogle bær, så er de væk, men har opdaget tyven:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Petrine får diarre af agurk (og for meget æble og pære) Sssssh... Altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Den improviserede godbidspose faldt i rigtig god jord . Også hos nogle af de andre kursister, hvis hunde ikke ligefrem gad bevæge sig under plads-øvelsen.. Men så fik de noget agurke-skinke-fiske-snask og så var de fit for fight igen. Jeg har noget hakket oksekød i køleskabet som skal bruges i dag. Jeg er kun mig i øjeblikket, så 500gr. kødsovs (eller hvad det nu ender med) er nok lige rigeligt. Er det muligt at lave nogle gode godbider af det, som jeg kan fryse ned til på næste tirsdag? Eller bliver det noget værre smuldre-noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2009 Nå, fandt lige selv denne opskrift.. (lidt nede) Tror jeg at jeg vil forsøge mig med om lidt. http://www.colliebase.dk/page_1213086476343.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lena Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Vores elsker agurker. De sætter sig troligt når min mand smører madpakker. Så bliver der delt agurkeskiver ud i lange baner.......... Vindruer (og dermed også rosiner) indeholder et stof, der er giftigt for hunde...... Ellers tror jeg ikke jeg kender til frugt og grønt som ikke kan spises af hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Iceberg er heller ikke godt. er det ikke for krybdyr da;-) men vis de skal have sådan noget salat må de gerne få kinakål:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts