Agnete87 Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Faldt over dette billed som er det eneste af Emma på den her pc, skal have overført nogle strand billeder imorgen fra den anden, så i rigtig kan se madammen i fuld vigør:mrgreen: Jeg står med Buster i snor og skumler på jacob der tager billedet, og Emma og leger herreløs hund uden snor på vi var på vej ned til stranden for at aftenbade og se til min far og onkel der var ved at pakke surferudstyret ned i bilerne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Det er da et fint billede, og jeg kan nu altså ikke se nogen hval:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 ´Hvis mennesket skulle være hval, ville det kræve at mennesket var i......... VANDET! Ellers kan man altså ikke ige hval (eller det kan man, det er bare kedeligt) Dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Jeg er blevet narret...hvor er hvalen? Totalt yndlingsdyr.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 ´Hvis mennesket skulle være hval, ville det kræve at mennesket var i......... VANDET! Ellers kan man altså ikke ige hval (eller det kan man, det er bare kedeligt) Dejlige hunde jojo, men så skal man sige "strandet hval" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 jojo, men så skal man sige "strandet hval" :5up: Accepteret, men så skal greenpeace også med i sætningen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 :5up: Accepteret, men så skal greenpeace også med i sætningen Jamen "greenpeace" er da med på billedet, den trak hvalen i vandet da den så det:blink: Syntes stadig at det er helt vildt så galt det var den sommer, tror at den var helt oppe på 70 stykker, men hellere være fed end at være tyndfed, som man siger:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Så er den helt gennemført! HUnden var greenpeace :5up: 70 kilo er jo så ikke meget i forhold til visse andre (her snakker jeg om mig selv), så bare rolig, du ser smækker ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Jamen "greenpeace" er da med på billedet, den trak hvalen i vandet da den så det:blink: Syntes stadig at det er helt vildt så galt det var den sommer, tror at den var helt oppe på 70 stykker, men hellere være fed end at være tyndfed, som man siger:mrgreen: hey hey var din mund kvinde - der er intet i vejen med at være tyndfed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 hey hey var din mund kvinde - der er intet i vejen med at være tyndfed Tyndfed ??? Hvad er tyndfed...ja-ja, det må jeg vide...tænk hvis jeg går rundt og er tyndfed uden at ane det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Tyndfed ??? Hvad er tyndfed...ja-ja, det må jeg vide...tænk hvis jeg går rundt og er tyndfed uden at ane det http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugguider/guidersundhed/gsundhedartikel/article449236.ece Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugguider/guidersundhed/gsundhedartikel/article449236.ece Takker og konstatere, at der nok er længe til jeg bliver tyndfed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Syntes stadig at det er helt vildt så galt det var den sommer, tror at den var helt oppe på 70 stykker, men hellere være fed end at være tyndfed, som man siger:mrgreen: Uha, 70, åh nej, slakekur resten af livet! Eller noget.. tænk lige lidt på os der vejer mere end 70! :blink: I vores hjem, er der kun en der ikke er fed, og det er Mio! Jeg går under betegnelsen "overvægtig" (fed ), og min kæreste går under betegnelsen "tynd-fed" (undervægtig, med "fed" livsstil)! Og angående strandede hvaler.. så forestil Jer, hvor meget man føler sig som en strandet hval, når man "elegant" forsøger, at glide op af en pool (vandet i gulv-højde), og havner et sted halvejs på kanten, uden at kunne komme hverken frem eller tilbage igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Uha, 70, åh nej, slakekur resten af livet! Eller noget.. tænk lige lidt på os der vejer mere end 70! :blink: I vores hjem, er der kun en der ikke er fed, og det er Mio! Jeg går under betegnelsen "overvægtig" (fed ), og min kæreste går under betegnelsen "tynd-fed" (undervægtig, med "fed" livsstil)! Og angående strandede hvaler.. så forestil Jer, hvor meget man føler sig som en strandet hval, når man "elegant" forsøger, at glide op af en pool (vandet i gulv-højde), og havner et sted halvejs på kanten, uden at kunne komme hverken frem eller tilbage igen! Jamen det gør jeg skam også, og prøver for alt i verden at undgå at ende med at se sådan ud, for derefter at komme med alle de lamme undskyldninger om hvorfor man er endt med at kunne trille...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Pssst, du har stavet "hvalp" forkert - hæhæ Fint billede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2009 Pssst, du har stavet "hvalp" forkert - hæhæ Fint billede! :klap: doohhhh:stupid: Læg mærke til Busters udtryk det skriger bare, "hele verden elsker mig og er kun til for mig, for jeg er en dygtig lille hvalp":lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts