Hop til indhold

2 hunde + 1 hval

Agnete87
 Share

Recommended Posts

Faldt over dette billed som er det eneste af Emma på den her pc, skal have overført nogle strand billeder imorgen fra den anden, så i rigtig kan se madammen i fuld vigør:mrgreen:

Jeg står med Buster i snor og skumler på jacob der tager billedet, og Emma og leger herreløs hund uden snor på:rolleyes: vi var på vej ned til stranden for at aftenbade og se til min far og onkel der var ved at pakke surferudstyret ned i bilerne...

5293_1175026648573_1015272775_2344063_580796_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Accepteret, men så skal greenpeace også med i sætningen :mrgreen:

Jamen "greenpeace" er da med på billedet, den trak hvalen i vandet da den så det:blink:

Syntes stadig at det er helt vildt så galt det var den sommer, tror at den var helt oppe på 70 stykker, men hellere være fed end at være tyndfed, som man siger:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen "greenpeace" er da med på billedet, den trak hvalen i vandet da den så det:blink:

Syntes stadig at det er helt vildt så galt det var den sommer, tror at den var helt oppe på 70 stykker, men hellere være fed end at være tyndfed, som man siger:mrgreen:

hey hey var din mund kvinde - der er intet i vejen med at være tyndfed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, 70, åh nej, slakekur resten af livet! Eller noget.. tænk lige lidt på os der vejer mere end 70! :blink:

I vores hjem, er der kun en der ikke er fed, og det er Mio! :mrgreen:

Jeg går under betegnelsen "overvægtig" (fed :roll:), og min kæreste går under betegnelsen "tynd-fed" (undervægtig, med "fed" livsstil)! :lol:

Og angående strandede hvaler.. så forestil Jer, hvor meget man føler sig som en strandet hval, når man "elegant" forsøger, at glide op af en pool (vandet i gulv-højde), og havner et sted halvejs på kanten, uden at kunne komme hverken frem eller tilbage igen! :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, 70, åh nej, slakekur resten af livet! Eller noget.. tænk lige lidt på os der vejer mere end 70! :blink:

I vores hjem, er der kun en der ikke er fed, og det er Mio! :mrgreen:

Jeg går under betegnelsen "overvægtig" (fed :roll:), og min kæreste går under betegnelsen "tynd-fed" (undervægtig, med "fed" livsstil)! :lol:

Og angående strandede hvaler.. så forestil Jer, hvor meget man føler sig som en strandet hval, når man "elegant" forsøger, at glide op af en pool (vandet i gulv-højde), og havner et sted halvejs på kanten, uden at kunne komme hverken frem eller tilbage igen! :oops::lol:

Jamen det gør jeg skam også, og prøver for alt i verden at undgå at ende med at se sådan ud, for derefter at komme med alle de lamme undskyldninger om hvorfor man er endt med at kunne trille...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites