Hop til indhold

hvad skal jeg gør ?


Gæst Sjile
 Share

Recommended Posts

Gæst Sjile

hej jer på hunde-forum.

hvad skal jeg døg gør? Jeg har rodet mig ud i noget værre noget og har akut, brug for hjælp..

Jeg købte en labardor for 1 uge siden, hun er sød,hun blev 18 uger i torsdags, men jeg magter hende ikke. Jeg er bukket helt psykisk under. så har brug for at komme af med hende, eller få hende passet helst med det samme..

Jeg kan ikke afleve hende på et internat, for jeg har ingen papir på at hun er min, så de vil ikke hav hende. Papirene er under udarbejdelse...

hvilke muligheder har jeg, når dem jeg har købt hende af bor i jylland og ikke vil hav hende tilbage... ?

 

håber på nogle gode råd eller hjælpende hænder, for jeg magter hende virkelig ikke mere...

 

:megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, det er sådan et indlæg jeg ikke kan lukke igen, uden lige at give dig en virtuel krammer......... :ae:

 

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe dig.

 

En hvalp på 18 uger kan også være en stor mundfuld.

Bor du alene? Har du ikke nogen der kan hjælpe dig..............

 

Købte du hvalpen fra avler eller en familie som har solgt videre?

 

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke noget:ae: Båede for dig og hunden..Måske du skal vente til du får papirerne fra hunderegisteret og såfå hende på et internat.De vil i hvertfald sørge for at hunfår et godt hjem.

 

eller har du noget familie der kan passe hende indtil i finder et hjem? Hun er jo så ung, så det ikke brude være et problem?

 

Hvorfor skulle hun væk fra sin første familie?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Sjile.

 

Jeg går du fra at du er første gangs hundeejer. Med en ung hvalp i huset kan man godt blive lidt fortviivlet, og føle at det er uoverkommeligt. Men husk at det ikke bliver ved på den måde. Måske er der våde pletter på gulvtæppet og måske kniber det for hvalpen at sove natten igennem. Det bliver heller ikke ved!

Hvis du er helt sikker på at du ikke vil have hund, jå så skal der findes en løsning. Du kan evt skrive et indlæg her i forumet under omplaceringshund.

Men hvis du egentlig godt vil have hund alligevel, og bare endnu ikke har den erfaring der skal til for at få det gode ud af tilværelsen som hundeejer, var det sikkert en ide at holde kontakten til stedet her og i fællesskab med mange erfarne hundeejeere gå i lag med opgaverne, en for en?

 

Hilsen Kim

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Hej Silje

 

Hvor er det træls. Jeg skal lige have forstået det helt rigtigt - er det fordi, du har nogle psykiske problemer at slås med, at du ikke føler, at du kan overkomme hunden, eller det det hunden i sig selv, der gør at du har det skidt?

 

Nogle gange kan ansvaret for et levende væsen føles fuldstændig uoverskueligt og uendelig hårdt i starten. Det er helt naturligt. Det ER et stort ansvar, og man må gerne blive overvældet af det.

 

Hvis du ellers synes hvalpen er sød, og du har lyst til at have hund, hvad så som Kim foreslår at skrive nogle af de ting, som du har brug for hjælp til? Måske kan de erfarne hundefolk herinde hjælpe.

 

Og ellers så prøv en annonce på dyrenettet.dk og herinde

Link til indlæg
Del på andre sites

hej alle..

tak for alle de gode råd..

jeg fandt et sted til hende, hvor hun nu er på prøve, og det går godt, så krydser fingre for at de vil beholde hende :-):-D

og tak for opbakningen :!:

 

hilsen Ditte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Er rigtig glad for at høre du har fundet et nyt hjem til hende.

Hun er så ung, at hun nok hurtigt skal falde til i sit nye hjem.

 

Håber bare ikke du har ladet dig slå ud af det, og har mod på at få en hund engang når overskudet melder sig igen.

Nu er du jo forberedt på hvad det indebære og jeg er stolt på dine vegne, at du kunne tage beslutningen om, at i ikke var rigtige for hinanden på nuværende tidspunkt.

 

Pøj pøj fremover!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

hey alle jer søde hunde-ejer....

tak for støtten og opbakningen, Mille bliver boende hos dem hun var på prøve hos, og er eftersigende faldet godt til, så det er jo kun fantastisk faktisk :D synes bare jeg ville lade jer det vide.. :D :D tak for alt..

 

hilsen Ditte:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...