Hop til indhold

Youtube


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

Gæst Tanten

Nogle kloge her der kan lærer mig hvordan man putter et par stumper video ind på Youtube?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Du kan bare maile den til mig, så ska jeg nok ordne det :ae: :mrgreen:

 

Tak :-) Men det hjælper mig jo ikke næste gang jeg gerne vil have lagt en stump video på feks. min FB-profil......

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Det er altså vildt nemt, man skal bare kunne en anelse engelsk - brug de 5 minutter så du ikke skal have andre til at gøre det for dig resten af dine dage!

 

Og når jeg trykker på upload - så fiser den bare ud til alle klip.......:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Tak :-) Men det hjælper mig jo ikke næste gang jeg gerne vil have lagt en stump video på feks. min FB-profil......

 

nej, men det er jo heller ikke det samme som på YT :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Nej netop - men for at kunne få videoen på FB bliver jeg nødt til at have den på YT først............

 

Selvom jeg har uploaded den på youtube, kan du godt tilføje den på din profil :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Selvom jeg har uploaded den på youtube, kan du godt tilføje den på din profil :-D

 

Det ved jeg - men måske jeg gerne vil have fikset en stump video i næste uge også - og skulle jeg så råbe i skoven på lillefod igen????

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
nej det behøver du ikke :-D

 

Ved jeg godt - men jeg gider ikke at det skal tage 4 timer at uploade på FB - men det kan jeg så nu at det også gør på YT :(

 

Lorteforbindelse man har sig herude på bøh-landet :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal du ikke spørge mig om ;-)

 

Jamen måske han som hjemløs har slået sig ned i en nærliggende skov? :mrgreen:

Jeg vil kigge efter ham næste gang jeg går i skoven med Noomi :slem:

 

 

 

 

 

 

 

(Jeg håber så ikke for ham at det er Geel Skov han har slået sig ned i, for for sa***n hvor er der mange skovmyrer og de er STORE!!! :shock: Ascha og jeg så faktisk at der var nogen som havde bygget en øhh, hule eller hvad sådan noget hedder, derude i går og gik og fnisede lidt af hvor overrasket man måtte blive når man vågner og er dækket af store sorte skovmyrer :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Jamen måske han som hjemløs har slået sig ned i en nærliggende skov? :mrgreen:

Jeg vil kigge efter ham næste gang jeg går i skoven med Noomi :slem:

 

 

 

 

 

 

 

(Jeg håber så ikke for ham at det er Geel Skov han har slået sig ned i, for for sa***n hvor er der mange skovmyrer og de er STORE!!! :shock: Ascha og jeg så faktisk at der var nogen som havde bygget en øhh, hule eller hvad sådan noget hedder, derude i går og gik og fnisede lidt af hvor overrasket man måtte blive når man vågner og er dækket af store sorte skovmyrer :mrgreen:)

 

Rigtig god tur til jer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Det er altså vildt nemt, man skal bare kunne en anelse engelsk - brug de 5 minutter så du ikke skal have andre til at gøre det for dig resten af dine dage!

 

Du har helt ret :5up: Og jeg må med :oops: meddele at alting bliver nemmere hvis man lige husker at bekræfte den dersens mail de sender til en :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...