Hop til indhold

Nu må det vist være på tide...


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Hold da op hvor er hun smuk

 

Hun bliver da stor hvis hun allerede vejer 26 kg , eller er jeg helt forkert på den

 

Tak :mrgreen:

 

Jeg tror ikke hun bliver meget højere, måske 1-1½ cm, og så får hun nok noget mere "krop" og muskelfylde. Men hun er meget fast i det, og et lille muskelbundt, så jeg tror det er det der gør at hun vejer 26 kg. Hun svømmer jo 2-3 gange om ugen, og hun elsker det bare - og så får hun jo rigtig gode muskler og bygning af det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er sød :lun:

 

 

Hvordan går det med udstillinger?

 

Vi har ikke rigtigt fået ringtrænet hende endnu (arbejder atdig på, at få lokket Thomas med som "belønning", for det er rigtig svært at finde en handler...) Og ville egentlig gerne til skue med hende til september i Århus - men nu må vi se :blink: Men eksteriørmæssigt har jeg fået afvide, at hun ligger i den gode ende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal lige siges, at standbillederne er taget uden en hjælper... så har selv måttet stille hende op, kaste en bold frem (så hun havde bare lidt spændstighed over sig!), og så tage kameraet og tage et par billeder. Og istedet for at hole fokus på bolden, som ligger fremme, så kigger hun istedet på mig, for at få et klik, så hun kan få bolden som belønning... Multi-tasking når det er bedst :blink: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Hun er godt nok blevet stor og lækker :shock:

 

Jeg er ikke særlig meget til højavlsschæferen (pga. den overdrevne vinkling bag), men der er nu ikke noget som en brugs schæfer. De er virkelig smukke.

 

Synes hun er helt fantastisk velproportioneret og harmonisk for sin alder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en fiiiine dame hun er blevet :lun:

 

Som du nok ved, har vi nu fornøjelsen af brormand Nippo i kredsen :cool:

 

BTW Det vil være fedt om I kom til skue i Århus lige om snart :5up:

 

Jeg overvejer skam at tilmelde :blink: Men det kræver lige lidt ringtræning, og har lidt svært ved at overtale Thomas til at tage med som løber... Men nu må vi se ;-)

 

Men hun døjer stadig lidt med halthed engang imellem, pga. den skulder hun slog for 5 uger siden :( Så hun skal til dyrlægen i morgen, og så forfotograferer vi hofter og albuer, samt tager billeder af ryg og skuldre samtidig... Så kryds fingre for at alt ser fint ud ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejer skam at tilmelde :blink: Men det kræver lige lidt ringtræning, og har lidt svært ved at overtale Thomas til at tage med som løber... Men nu må vi se ;-)

 

Men hun døjer stadig lidt med halthed engang imellem, pga. den skulder hun slog for 5 uger siden :( Så hun skal til dyrlægen i morgen, og så forfotograferer vi hofter og albuer, samt tager billeder af ryg og skuldre samtidig... Så kryds fingre for at alt ser fint ud ;-)

 

:x::x: Skal nok krydse, hvad krydses kan :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det må I have gjort godt, så hurtigt som det gik med at få billederne i kasen i lørdags :-D

 

He he Tak :mrgreen:

 

(hun er også blevet trænet i at blive stillet, rettet p og alt det der siden hun var den der lille hvalp jeg engang havde :lol:)

 

Glæder mig til at se alle billederne... :mrgreen: Og hvor fedt at du også fik taget så mange af Homa´en :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...