Hop til indhold

Luna leger med HF hunde


Lonny
 Share

Recommended Posts

 

altså i den første leger hun vel egentlig mest med sig selv :lol: men hvor er hun sød, der hvor ligger og spiser griseøre helt tæt op af Alto :lun:

 

og elsker at hun sætter sig på Noomis hoved :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså i den første leger hun vel egentlig mest med sig selv :lol: men hvor er hun sød, der hvor ligger og spiser griseøre helt tæt op af Alto :lun:

 

og elsker at hun sætter sig på Noomis hoved :lol:

 

Ja, det er en rigtig mærkelig vane hun har der, med at sætte sig på de andre hundes hoved, hun gør det også med Baldur... Han finder sig så i det, så nogen gange finder jeg hende siddende og sove oven på en sovende Baldur :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er noomi lækker på den video, hun tilbyder sig og ruller rundt og det hele og luna ignorer hende bare :shock::shock:

 

Stakkels noomi :megaked: hun fortjener helt sikkert en hund som gider :pift:

 

Grunden til at Luna ignorerer hende er, at Luna har stjålet Noomi's pind, og Noomi forsøger at lokke Luna til at give hende pinden igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser de søde ud alle sammen :lun:

 

.. og Noomi graver præcist som Mio, sådan halvt liggende! :lol:

.. og Luna ser så dejlig fræk ud med hendes brune "maske" :blink:

 

Er der en speciel grund til, at Noomi og Luna er i snor? Er man ikke bange for, at de bliver viklet ind i hinanden og kommer til skade? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser de søde ud alle sammen :lun:

 

.. og Noomi graver præcist som Mio, sådan halvt liggende! :lol:

.. og Luna ser så dejlig fræk ud med hendes brune "maske" :blink:

 

Er der en speciel grund til, at Noomi og Luna er i snor? Er man ikke bange for, at de bliver viklet ind i hinanden og kommer til skade? :confused:

 

Der var en 3. hund i den have vi var i, og denne hund kunne ikke lide andre hunde, så vi ville ikke risikere at Luna eller Noomi løb hen til den

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er noomi lækker på den video, hun tilbyder sig og ruller rundt og det hele og luna ignorer hende bare :shock::shock:

 

Stakkels noomi :megaked: hun fortjener helt sikkert en hund som gider :pift:

 

Ork Luna gad godt :mrgreen: Men du har ret, det ser ret sjovt ud med den måde hun ligger og ruller rundt og rundt, det havde jeg faktisk ikke bidt sådan rigtig mærke i før jeg så videoen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123
At se Noomi lege med Luna, er som at se mine lege og hun graver også på samme måde som mine. :-D

 

Det må være goldens legestil. :lol:

 

Jep, jeg kan også nikke genkendende til det hele:mrgreen: De er så dejlige de goldens:lun:

 

Og ja det er Luna da selvfølgelig også:blink: Håber hun har fundet ud af, at andre hunde ikke er farlige:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...