Hop til indhold

Skal hente min Boxer-hvalp på lørdag d. 8/8


pegasus
 Share

Recommended Posts

Efter jeg fik Ramses aflivet i slutningen af juni måned pga af HD, besluttede jeg mig for at det var slut med at have Boerboel. 2 hunde aflivet i en ung alder pga HD af samme race, gjorde at jeg havde mistet lysten at få flere Boerboeler.

 

Så nu vender jeg tilbage til Boxeren, som jeg før har haft.

 

Efter vi kom af med Ramses, begyndte jeg at kigge på parringslisten i Boxerklubben, for at se om der var noget interessant undervejs, med hensyn til gode brugslinier.

 

Det viste sig så at der allerede lå et kuld hvalpe hos en opdrætter på Sjælland, hvor der er rigtig fine brugslinier bagved.

 

Så nu skal jeg have en lille boxerdreng lige om lidt, og jeg glæder mig helt vildt.:banan:

 

Den lille bandit bliver døbt Koda.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst petermillanielsen
Efter jeg fik Ramses aflivet i slutningen af juni måned pga af HD, besluttede jeg mig for at det var slut med at have Boerboel. 2 hunde aflivet i en ung alder pga HD af samme race, gjorde at jeg havde mistet lysten at få flere Boerboeler.

 

Så nu vender jeg tilbage til Boxeren, som jeg før har haft.

 

Efter vi kom af med Ramses, begyndte jeg at kigge på parringslisten i Boxerklubben, for at se om der var noget interessant undervejs, med hensyn til gode brugslinier.

 

Det viste sig så at der allerede lå et kuld hvalpe hos en opdrætter på Sjælland, hvor der er rigtig fine brugslinier bagved.

 

Så nu skal jeg have en lille boxerdreng lige om lidt, og jeg glæder mig helt vildt.:banan:

 

Den lille bandit bliver døbt Koda.

 

 

Held og lykke med den!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa!

 

Jeg skal også hente boxer-hvalp omkring samme tidspunkt som dig,så jeg deler fuldstændig din begejstring!

Det er jo super skønne hunde.

Absolut nuttet hvalp.

 

[ATTACH]12714[/ATTACH]

 

Min lille nye kammerat Gorm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Superdejligt med endnu en Boxerhvalp. Hvor er din Gorm fra og hvornår får du ham hjem? Glæder mig til at se billeder :-)

 

Hejsa!

 

Gorm kommer fra skovhøj kennel i varde og kommer hjem sidst i næste uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dog ikke så tidligt.:lol:

 

Vi var først hjemme med ham kl. 2030

 

Vi skulle hente ham i Greve, så der var 270 km hver vej.

 

Jeg skal nok tage nogle billeder af ham i løbet af dagen, så i kan komme til at se hvor nuttet han er.

 

 

"I løbet af dagen" ER slut :mrgreen:

 

 

Hvor er de super lækre billeder?:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...