Hop til indhold

Synger din GD?


Gæst Nanett
 Share

Recommended Posts

Gæst Nanett

Min gamle Mishka "snakkede" ufatteligt meget (as in...konstant!). Hele tiden logrede halen, mens hun enten brummede en "møøøh"-lignende lyd eller små-snakkede med småpiben og hyggevuf når man talte til hende.

 

Det gør Hektor egentlig ikke...

 

Til gengæld ELSKER han at synge. Hvis en ambulance kører forbi, hyler han som en ulv. Hvis sirenerne hyler, hyler Hektor også. Hvis man selv synger, kigger Hektor meget intenst på een... hvorefter han logrer og hyler med.

 

Hvis man begynder at "små-vuffe/hyle" selv for at provokere ham til at snakke med, så "taler" han tilbage med en næsten perfekt imitation af dine "bjæf", hvorefter han lægger hovedet tilbage og hyler som en ulv.

 

Det foregår altid med logrende hale og "smilende øjne", så det må være noget han synes er sjovt? Eller? Hvorfor i alverden gør han det?

 

Det skal lige siges at han aldrig hyler/gør når han er alene hjemme. Så jeg tror ikke at det er noget der forbundet med at være trist/ensom.

 

Synger/snakker Jeres GD'er også?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihe, det gad jeg godt se/høre!!!

 

Freya har egentlig ikke gjort sig så meget i snakkeriet.

 

Nogen gange går hun rundt og piver lidt, i starten troede jeg hun var ulykkelig og ikke kunne finde os, men nu gør hun det bare når hun keder sig og gerne vil have lidt opmærksomhed:roll:

 

Til gengæld havde jeg nogle veninder hjemme i fredags til noget singstar og det var Freya ikke vild med, eller rettere sagt, det var hun HEL vild med, hun gø'ede højere end hun har gjort før, hver gang man prøvede at synge:( - det var lige som om hun skulle være centrum i festen... Til sidst sad hun nærmest parat og nedstirede den person der havde mikrofonen og ventede på at munden bevægede sig, så hun kunne "larme" først..

 

Det var ret sjovt, men vi måtte droppe vores singstar aften til sidst!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gamle Mishka "snakkede" ufatteligt meget (as in...konstant!). Hele tiden logrede halen, mens hun enten brummede en "møøøh"-lignende lyd eller små-snakkede med småpiben og hyggevuf når man talte til hende.

 

Det gør Hektor egentlig ikke...

 

Til gengæld ELSKER han at synge. Hvis en ambulance kører forbi, hyler han som en ulv. Hvis sirenerne hyler, hyler Hektor også. Hvis man selv synger, kigger Hektor meget intenst på een... hvorefter han logrer og hyler med.

 

Hvis man begynder at "små-vuffe/hyle" selv for at provokere ham til at snakke med, så "taler" han tilbage med en næsten perfekt imitation af dine "bjæf", hvorefter han lægger hovedet tilbage og hyler som en ulv.

 

Det foregår altid med logrende hale og "smilende øjne", så det må være noget han synes er sjovt? Eller? Hvorfor i alverden gør han det?

 

Det skal lige siges at han aldrig hyler/gør når han er alene hjemme. Så jeg tror ikke at det er noget der forbundet med at være trist/ensom.

 

Synger/snakker Jeres GD'er også?

 

 

 

 

KAN DU SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SE AT FÅ OPTAGET DET!!!!

 

 

 

Be om tak, for det vil jeg hjertens gerne hører og se :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihe, det gad jeg godt se/høre!!!

 

Freya har egentlig ikke gjort sig så meget i snakkeriet.

 

Nogen gange går hun rundt og piver lidt, i starten troede jeg hun var ulykkelig og ikke kunne finde os, men nu gør hun det bare når hun keder sig og gerne vil have lidt opmærksomhed:roll:

 

Til gengæld havde jeg nogle veninder hjemme i fredags til noget singstar og det var Freya ikke vild med, eller rettere sagt, det var hun HEL vild med, hun gø'ede højere end hun har gjort før, hver gang man prøvede at synge:( - det var lige som om hun skulle være centrum i festen... Til sidst sad hun nærmest parat og nedstirede den person der havde mikrofonen og ventede på at munden bevægede sig, så hun kunne "larme" først..

 

Det var ret sjovt, men vi måtte droppe vores singstar aften til sidst!!!

 

 

Og det er ikke optaget fordi?????

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Hahahahaha :mrgreen::mrgreen:

 

Griner af alle indlæg i denne tråd - både af forestillingerne og det skrevne ord!

 

Men jeg kan da lige indskyde, at jeg holder med Dorte - se så at få det på video! NU!

 

Og nej, Emil synger ikke....han rapper (Han tvang mig til at skrive det! )

 

Men mit tidligere plejebarn (Husky) sang utrolig flot - hun var til ren opera! Men de gange jeg prøvede at filme det, stoppede hun :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gnææk :D

 

Jeg har forsøgt at optage det flere gange, men har kun webcamera og min upload hastighed er simpelthen for dårlig til at jeg kan lægge de større optagelser ud på nettet...

 

Der er dog denne, ganske korte, hvor Hektor bliver afbrudt af en tudse i halsen. Han logrer ikke som en glad mongolhund her - men det plejer han nu engang ;)

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Gnææk :D

 

Jeg har forsøgt at optage det flere gange, men har kun webcamera og min upload hastighed er simpelthen for dårlig til at jeg kan lægge de større optagelser ud på nettet...

 

Der er dog denne, ganske korte, hvor Hektor bliver afbrudt af en tudse i halsen. Han logrer ikke som en glad mongolhund her - men det plejer han nu engang ;)

 

 

Wauw en skøn røst! :mrgreen: Han er bare for dejlig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Det eneste der kan få Vinnie til at synge er HJEM-IS BILEN!!!

 

Men ved siden af hende er Hektor en ren sopran - hun hyler nærmest i bas :lol:

 

 

Hyler i bas ...:mrgreen::mrgreen::mrgreen: (Tak for et godt grin!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gnææk :D

 

Jeg har forsøgt at optage det flere gange, men har kun webcamera og min upload hastighed er simpelthen for dårlig til at jeg kan lægge de større optagelser ud på nettet...

 

Der er dog denne, ganske korte, hvor Hektor bliver afbrudt af en tudse i halsen. Han logrer ikke som en glad mongolhund her - men det plejer han nu engang ;)

 

 

 

 

Hold da helt op, Aslan drejede næsten sit hoved 360 grader da han hørte hektor :mrgreen:

 

 

Jeg syntes Hektor lyder dejlig, men er glad for at jeg ikke har en hyler :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Min Nala snakker også meget.... Begge hunde er opdraget til at de skal ligge på deres madres når vi spiser, og med det samme bestikket er langt over kors, så er de der :engel: De har nogle ejere der har rygrad som en regnorm, så de får altså lidt menneskemad ved bordet :oops::oops::oops::oops:

 

Men Nala "brokker" sig, hvis hun kan se der ligger mere mad på tallerkenen :lol: Hun brummer, som vi kalder det. Snakker meget højt!! og med store bogstaver!! Hvis man så siger FAAAAARLIG HUND eller Hvad siger mor's pige så snakker hun endnu mere... :cool:

 

Hun er så sød, når hun gør det, men det har godt nok fået nogle nye venner der har været til middag for første gang, til at springe op af stolen :engel: UPS :engel:

 

Jeg har det på mobilen, men der er ikke BT på computeren, så kan ikk overfører den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...