Hop til indhold

hvor går hunden hen efter den har været i fjernsynet...

Gæst Sine
 Share

Recommended Posts

Freya ser hunden i fjernsynet og kan ikke forstå at den ikke er på den anden side af vinduet, når den lige er gået forbi "det lille vindue!" (fjernsynet)!!

:-D:-D:-D

Laaang film, bare se de første 15 sekunder.

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Freya ser hunden i fjernsynet og kan ikke forstå at den ikke er på den anden side af vinduet, når den lige er gået forbi "det lille vindue!" (fjernsynet)!!

:-D:-D:-D

Laaang film, bare se de første 15 sekunder.

[media]

[/media]

Hun er slet ikke så dum den kønne :lun:

Og hvor er hun bare stolt 1min og 10 sekunder inde :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, min Futte så kun fjernsyn en enkelt gang. Der var en bambi som løb fra højre side af skærmen over mod venstre og forsvandt ud af billedet. Der var han henne på venstre side af fjernsynet for at se hvor den blev af :lol:

Noomi ser tilgengæld en del fjernsyn. Dog kun hvis der er dyr med, ellers taber hun interessen :mrgreen: Hun tager som regel et suttedyr og står og logrer foran skærmen. Men i går så min mor og far et program med politihunde. Først stod hun og logrede, men så var politihundene begyndt at gø og knurre og være aggressive og så blev Noomi bange og gemte sig ovre ved min far c060.gif så de valgte at skifte til et andet program :lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, min Futte så kun fjernsyn en enkelt gang. Der var en bambi som løb fra højre side af skærmen over mod venstre og forsvandt ud af billedet. Der var han henne på venstre side af fjernsynet for at se hvor den blev af :lol:

Noomi ser tilgengæld en del fjernsyn. Dog kun hvis der er dyr med, ellers taber hun interessen :mrgreen: Hun tager som regel et suttedyr og står og logrer foran skærmen. Men i går så min mor og far et program med politihunde. Først stod hun og logrede, men så var politihundene begyndt at gø og knurre og være aggressive og så blev Noomi bange og gemte sig ovre ved min far c060.gif så de valgte at skifte til et andet program :lol::mrgreen:

Ha ha, jeg så det samme program, og der løb Freya også ud i haven og teede sig hel tosset.. Og begyndte at gø, så jeg måtte også skifte program:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer sq an på hvor sippet en hund man har...........Aslan lå bare og boblede :blink:

Sippet og sippet!!

Sådan er det når man har prinsesser:-D:-D

Og selvfølgelig når Kongen(Aslan) ikke er der til at passe på dem under farlige tv-udsendelser:scared::scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Hehe, hvor er hun sød - sjovt hun bliver ved med at kigge..der går lidt tid før hun giver op :mrgreen:

Skulle hilse og sige at Freya er noget større end Emil! :blink: Hun ligner en dinosaurusprinsesse :klap::lun:

Flovt nok have jeg også regnet forkert - han bliver først 5 måneder i morgen! :oops: Vejer dog 40 kg.....

Link til indlæg
Del på andre sites