Gæst Sine Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Freya ser hunden i fjernsynet og kan ikke forstå at den ikke er på den anden side af vinduet, når den lige er gået forbi "det lille vindue!" (fjernsynet)!! :-D:-D Laaang film, bare se de første 15 sekunder. [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 Nøj, er du klar over at det er tegn på helt vildt meget intelligens? Kender en psykolog der arbejder med intelligens og børn, den reaktion er den mest over-intelligente Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 Hold op hvor hun tager det pænt! Leroy forsøger nærmest at grave sig om bag skærmen. Vinnie styrter bare udenfor, for der må hunden vel være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 Freya ser hunden i fjernsynet og kan ikke forstå at den ikke er på den anden side af vinduet, når den lige er gået forbi "det lille vindue!" (fjernsynet)!! :-D:-D Laaang film, bare se de første 15 sekunder. [media] [/media] Hun er slet ikke så dum den kønne Og hvor er hun bare stolt 1min og 10 sekunder inde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 Nåh hvor er hun dejlig :hjerte: Og når man nu ikke kan finde den anden hund, så kan man da altid blive nusset/trøstet hos sine ejere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 Hvor er hun god.. Og hold op hun er stor.. Hvor gammel er hun? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 Hehe hvor er hun dejlig:-) Luna reagerer overhovedet ikke på lyde eller billeder i tv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 Hun er slet ikke så dum den kønne Og hvor er hun bare stolt 1min og 10 sekunder inde :hjerte: Ja, hun ligger der som en dronning på kongepladsen i sofaen og mor og far er forvist til enderne:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret August 8, 2009 Rapporter Share Besvaret August 8, 2009 Hvor er hun god.. Og hold op hun er stor.. Hvor gammel er hun? Hun er 7½ måned, så hun bliver endnu større:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret August 11, 2009 Rapporter Share Besvaret August 11, 2009 Hun er 7½ måned, så hun bliver endnu større:mrgreen: Hold da op Ja, hun bliver da ikke just en lille skødehund.. Hun er skøn.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 11, 2009 Rapporter Share Besvaret August 11, 2009 :hjerte: hun er lækker.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 11, 2009 Rapporter Share Besvaret August 11, 2009 He he, min Futte så kun fjernsyn en enkelt gang. Der var en bambi som løb fra højre side af skærmen over mod venstre og forsvandt ud af billedet. Der var han henne på venstre side af fjernsynet for at se hvor den blev af Noomi ser tilgengæld en del fjernsyn. Dog kun hvis der er dyr med, ellers taber hun interessen Hun tager som regel et suttedyr og står og logrer foran skærmen. Men i går så min mor og far et program med politihunde. Først stod hun og logrede, men så var politihundene begyndt at gø og knurre og være aggressive og så blev Noomi bange og gemte sig ovre ved min far så de valgte at skifte til et andet program Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 11, 2009 Rapporter Share Besvaret August 11, 2009 Hov, jeg glemte lige at sige at Freya er vildt kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret August 11, 2009 Rapporter Share Besvaret August 11, 2009 He he, min Futte så kun fjernsyn en enkelt gang. Der var en bambi som løb fra højre side af skærmen over mod venstre og forsvandt ud af billedet. Der var han henne på venstre side af fjernsynet for at se hvor den blev af Noomi ser tilgengæld en del fjernsyn. Dog kun hvis der er dyr med, ellers taber hun interessen Hun tager som regel et suttedyr og står og logrer foran skærmen. Men i går så min mor og far et program med politihunde. Først stod hun og logrede, men så var politihundene begyndt at gø og knurre og være aggressive og så blev Noomi bange og gemte sig ovre ved min far så de valgte at skifte til et andet program Ha ha, jeg så det samme program, og der løb Freya også ud i haven og teede sig hel tosset.. Og begyndte at gø, så jeg måtte også skifte program:-P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 11, 2009 Rapporter Share Besvaret August 11, 2009 Freya ser hunden i fjernsynet og kan ikke forstå at den ikke er på den anden side af vinduet, når den lige er gået forbi "det lille vindue!" (fjernsynet)!! :-D:-D Laaang film, bare se de første 15 sekunder. [media] [/media] Super sødt! Skøøøn huuund! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 11, 2009 Rapporter Share Besvaret August 11, 2009 Ha ha, jeg så det samme program, og der løb Freya også ud i haven og teede sig hel tosset.. Og begyndte at gø, så jeg måtte også skifte program:-P Åbenbart ikke noget særlig hundevenligt program Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 12, 2009 Rapporter Share Besvaret August 12, 2009 Åbenbart ikke noget særlig hundevenligt program Det kommer sq an på hvor sippet en hund man har...........Aslan lå bare og boblede :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret August 12, 2009 Rapporter Share Besvaret August 12, 2009 Det kommer sq an på hvor sippet en hund man har...........Aslan lå bare og boblede :blink: Sippet og sippet!! Sådan er det når man har prinsesser:-D:-D Og selvfølgelig når Kongen(Aslan) ikke er der til at passe på dem under farlige tv-udsendelser:scared::scared: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 12, 2009 Rapporter Share Besvaret August 12, 2009 Sippet og sippet!! Sådan er det når man har prinsesser:-D:-D Og selvfølgelig når Kongen(Aslan) ikke er der til at passe på dem under farlige tv-udsendelser:scared::scared: Nårh ja :stupid: så er det jo logisk pigerne bliver bange :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret August 15, 2009 Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 Hehe, hvor er hun sød - sjovt hun bliver ved med at kigge..der går lidt tid før hun giver op Skulle hilse og sige at Freya er noget større end Emil! :blink: Hun ligner en dinosaurusprinsesse :klap: Flovt nok have jeg også regnet forkert - han bliver først 5 måneder i morgen! Vejer dog 40 kg..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts