Hop til indhold

Nye Billeder


Gæst SloBo
 Share

Hvor lang tid tog det jer af få jeres hund renlig?  

7 stemmer

  1. 1. Hvor lang tid tog det jer af få jeres hund renlig?

    • 1 mrd
    • 2 mdr
      0
    • 3 mdr
    • 4 mdr
      0
    • Længre, skriver det i tråden


Recommended Posts

Ja efter lang vente tid, er jeg endelig kommet tilbage fra ferie, og i morgen d. 4/2 lægger jeg alle de billeder ud af Coco som vi har taget..,

 

Undskylder vente tiden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg har stemt længere :)

 

Det gør jeg fordi jeg har haft mange hunde og fordi man ikke kan sige at en hvalp er renlig før den er ret gammel :)

 

Ikke hvis man skal være væk fra den i hvert fald, for den kan simpelthen ikke fysisk holde hverken det ene eller det andet tilbage i lang tid :)

 

Hvis man når der til at hvalpen går til døren og viser den gerne vil ud, så er det flot :)

 

At den er renligt handler om hvor gode vi er til at hjælpe den med at komme ud og iøvrigt er det mange gange vores evner der sætter begrænsningerne for hvalpens kunnen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Retriever var næsten stabil da hun var 4 mdr.

Min lille Yorki på 7,5 mdr. har stadigvæk mange "uheld" især på dage med regn og blæst for så er hun ikke til at drive udenfor.

Vi har en lille mellemgang med gulvtæppe og det er det fortrukne toilet :evil: så det ryger snart ud!

Jeg kan dog forstå, at vi ikke er de eneste med en lille hund der er svær at få renlig og det undre mig hvorfor små hunde er længere om, at lære det end store hunde? nogen med et godt bud?

 

Hilsen Gitte

Med den lille tæppetisser og den sorte damphund :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ganske håbløs til at lære hunde renlighed. Mine har været henholdsvis 4 og 5 mdr. gamle, så jeg har stemt 3 mdr.

 

Har en veninde der kun har haft et eneste uheld i løbet af to hundeliv. :shock: (oven i købet i lejlighed) og det er ikke fordi hun har været barsk, hun har bare været ihærdig og vågen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ca. ½ år.

Toffi hverken piver eller skraber på dør, og har aldrig gjort det. Hun kigger bare på mig på en bestemt måde, så det tog lidt tid for mig at forstå :lol:

 

Nu kan hun dog godt finde ud af at hente mig hen til døren :) .

Link til indlæg
Del på andre sites

Silke var stort se renlig, da jeg fik hende...

Altså hendes mor og mormor havde vist hvalpene at man tisser og sådan noget i haven...

Og jeg fik hende 30 maj, i en varmeperiode. Så døren til haven stod bare åbent hele tiden.

Inden det blev koldt igen, var hun gammel nok til at kunne holde sig i nogle timer.

 

Hun havde lært at tisse på græs hjemmefra, så det var lidt et problem med min have, hvor der er fliser over det meste.

Men hun fandt en godt tissested under syrenen :lol: :

 

2196_20020601__Silke_tisser_i_syrenbedet_1a_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Silke var stort se renlig, da jeg fik hende...

Altså hendes mor og mormor havde vist hvalpene at man tisser og sådan noget i haven...

Og jeg fik hende 30 maj, i en varmeperiode. Så døren til haven stod bare åbent hele tiden.

Inden det blev koldt igen, var hun gammel nok til at kunne holde sig i nogle timer.

 

Hun havde lært at tisse på græs hjemmefra, så det var lidt et problem med min have, hvor der er fliser over det meste.

Men hun fandt en godt tissested under syrenen :lol: :

 

2196_20020601__Silke_tisser_i_syrenbedet_1a_1.jpg

 

Et dejligt billede :oops:

 

Ja, det er det, mange regner med at hvalpen ret hurtigt kan holde sig de 8 timer den forventes at være alene hjemme, men det kan hvalpen jo ikke :)

 

Det er et godt tidspunkt at få hvalp på, der i de varme måneder :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...