Hop til indhold

Ufrivillig alene hjemme træning

Gæst NinaLab
 Share

Recommended Posts

Gæst NinaLab

Syntes lige jeg ville dele denne episode med jer herinde.. :-D

Det var her for et par dage siden hvor jeg gik og ryddede op i lejligheden. Jeg gik og hyggede mig med det og gik rundt i mine egne tanker, men så da jeg var færdig kunne jeg pludselig ikke finde hunden! :confused:

Jeg ledte og ledte og det tog lidt lang tid, for vores lejlighed er ret stor og hun gemmer sig de mærkeligste steder af og til..

Jeg kunne stadig ikke finde hende selv efter at have været igennem lejligheden to-tre gange. Meget mystisk! Var hun mon hoppet ud af vinduet?? :confused:

Til sidst begyndte jeg at kalde på hende, og så hørte jeg et lille piv. (Åh nej - sidder hun fast et sted?! :???:) Jeg kunne stadig ikke høre hende, men jeg kunne høre jeg kom nærmere. "Fenjaaaa??" Så et BJÆF (kun anden gang jeg har hørt hende gøre det!) og så fandt jeg hende endelig udenfor hoveddøren :lol:

Hun var smuttet ud mens jeg var ude med skraldet, og så havde hun bare siddet derude lige så pænt mens jeg havde ryddet op og ventet på at blive lukket ind igen :lol::lol:

Hun var selvfølgelig lykkelig for at blive lukket ind igen, men hun havde overhovedet ikke sagt en lyd mens hun var derude. Er sådan lidt stolt af hende :mrgreen: skøre hund.. :lol:

Har sådan gået og grinet af mig selv, og af hunden, så jeg tænkte I andre måske også ville trække lidt på smilebåndet. :mrgreen: Hun er en skøøøn hund, og vi er bare vildt glade for hende.

I får lige et billede fra vores tur til stranden for en uges tid siden

IMG_1363.JPG-for-web-large.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NinaLab
Så fik hun vel en masse kys og kram da hendes "onde" mor endelig lukkede hende ind :lol:

Ja ååårh jeg havde det så dårligt bagefter :oops::lol: samtidig kunne jeg ikke lade være med at grine, for hun var bare så glad for at se mig :lol: hendes onde mor :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NinaLab
Ahh, det er da også det rene dyremishandling, stakkels, stakkels hund :ae: :lol::lol::lol:

- Så skal jeg vist ikke fortælle hvad jeg har bedrevet med Flica i samme genre :oops::engel:

Det vil jeg da gerne høre, så er det måske ikke kun mig der laver sådan én :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil jeg da gerne høre, så er det måske ikke kun mig der laver sådan én :lol:

:mrgreen: Nej det kan man vist ikke sige, det jeg fik gjort var meget værre... :oops:

Nå men okay så... Hundene plejer lige at komme en tur ud i haven inden sengetid, mens jeg børster tænder og gør klar til at gå i seng. Da det var sommer stod døren åben mens hundene var ude og mens jeg gik og gjorde mig klar til at hoppe i seng, havde jeg set at både Flica, Chivas og Gaia som vi også havde på dette tidspunkt, var kommet ind, da jeg er klar til at gå i seng, mangler kun Cody så jeg går ud og kalder på ham, han kommer ind og jeg lukker døren ud til og trisser i seng...

Jeg vågner næste morgen og ligger lidt og strækker mig og Flica begynder at gø (hundene er ikke i soveværelset om natten), at hun gør er der ikke noget mærkeligt i, da Flica gerne, og især om morgen, vil gøre opmærksom på når posten kommer, når genboen kommer og går osv. Så selve gøeriret undre jeg mig ikke over, hvad der derimod undre mig i høj grad er at det lyder som om hendes gøen kommer udefra! :shock: Jeg bliver liggende lidt for lige at høre om hun begynder at gø igen, jeg kunne jo have hørt forkert, men kort efter kommer der endnu et par bjæf, jeg kan tydeligt høre at det er Flica og det lyder bare i høj grad som om hun er uden for! Så mig op og ganske rigtigt, der mangler en hund i flokken der tager i mod mig på den anden side af soveværelsesdøren :shock: Så jeg skynder mig ud og åbne døren ud til og dér står Flica med logrende hale.

Hun var simpelthen smuttet ud igen efter at jeg havde set hende inde om aftenen efter inden jeg gik i seng og havde så tilbragt hele natten udenfor :oops::oops::oops: Og det dumme dyr havde ikke givet et kvæk fra sig, før om morgenen når der skulle gøes af genbo og nabo.. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Nåårh, lille Fenja :ae: Sikke en tålmodig hvalp du har :blink:

Jeg har prøvet lidt det samme med Pero for nylig... Jeg var kommet til at lukke ham inde i vores stue/kontor uden jeg vidste det. Min kæreste og jeg spiste aftensmad og så derefter film... Da filmen var færdig tænkte jeg, at det var da egentlig underligt at min puttehund slet ikke havde villet sofahygge med os og at han endnu ikke havde spist sin aftensmad, som jeg havde stillet frem til ham... Og først der fandt jeg ud af, at jeg havde lukket ham væk :neutral: Den stakkel..! Så havde han ligget for sig selv i et mørkt rum i nogle timer :cry::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: jeg har aldrig gjort det med Karla... men har en gang lukket mine forældres kat inde i gæstebadeværelset en hel nat og dag :oops: da jeg skulle hus- og katte-sitte. Han er ofte ude at jage om natten, så da jeg ikke kunne finde hma da jeg gik i seng tænkte jeg ikke nærmere over det. Da jeg gik om morgnen kunne jeg stadig ikke finde ham, så jeg tænkte han nok var ude... Da jeg kom hjem om eftermidddagen kom han stadig ikke da jeg kaldte. Jeg kom ud i badeværelset til en ret muggen kat, som havde skidt og tisset på risten inde i bruseren (dygtig mis)...

jeg havde det dårligt i flere dage over det :roll::oops:

Min barndomskat kunne selv åbne køkkenskabenes hasper (i ved sådan nogen der skulle trykkes en knap ind og så hives ud - 70'er køkken), men han kunne naturligt nok ikke åbne dem indefra...

Så når man ikke kunne finde ham, måtte man åbne alle køkkenskabene og fandt ham ofte derinde sovende i en brødkurv el. lignenede :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårh, lille Fenja :ae: Sikke en tålmodig hvalp du har :blink:

Jeg har prøvet lidt det samme med Pero for nylig... Jeg var kommet til at lukke ham inde i vores stue/kontor uden jeg vidste det. Min kæreste og jeg spiste aftensmad og så derefter film... Da filmen var færdig tænkte jeg, at det var da egentlig underligt at min puttehund slet ikke havde villet sofahygge med os og at han endnu ikke havde spist sin aftensmad, som jeg havde stillet frem til ham... Og først der fandt jeg ud af, at jeg havde lukket ham væk :neutral: Den stakkel..! Så havde han ligget for sig selv i et mørkt rum i nogle timer :cry::-D

Det lyder da som om det går bedre med hans seperationsangst :lol::lol::lol::lol:

.........Jeg har også engang lukket Lex ud fordi hun skulle tisse om aftenen, og så glemt hende indtil næste morgen jeg stod op. Hun var nu ligeglad, tror hun faktisk ville vælge at sove udenfor hvis hun havde valget, det gjorde hun tit da hende og Martin boede på FOAL, hvor han bare lod d¢ren stå åben altid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NinaLab

Godt at høre jeg ikke er den eneste der "mister" mit kæledyr :lol:

Ja hun er godt nok meeeeget tålmodig, jeg er godt nok overrasket over hvor meget hun bare finder sig i. Også med jeres andres hunde, det er som om de tænker "nå ja de ved jo hvad de gør" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NinaLab
Jeg er mere interesseret i at høre, hvordan det så gik. Ødelagde du noget, mens du var alene hjemme eller havde hunden fået dig ordenlig alene-hjemme-trænet ? :engel:

Det kan godt være jeg kom til at tisse lidt på gulvet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites