Gæst Chaddin Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Hvilke navne ville være gode til en eurasier tæve? Jeg er blank på tæve-navne jeg kan kun finde på hanhunde-navne Men det må meget gerne være et lidt specielt navn.. så hvis i har nogle forslag ville det være super! :5up: Tak på forhånd! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Hejsa, jeg har fundet på nogen navne som kommer her: Akita Bianca Chili Donna Frida Jessie Malou Pixi Silla Tinka Jeg håber du kan bruge et af dem :blink: Jeg synes selv de passer godt til en eurasier, det var også det jeg gik efter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tobiasp Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Tess Maggi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Maja Eva Lea Asta --- Du kan også tjekke http://www.behindthename.com/ Held og lykke :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Misty Gail Donna :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 ADELE: Den der hjemmeside er rigtig god! :5up: ..Jeg kan bare ikke rigtig få taget mig sammen til at gå dem alle igennem Men jeg har været igennem a, b og c og der fandt jeg faktisk ret mange navne som jeg godt kunne lide Tak! :blink: ..og tak til alle jer andre også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Nu når Eurasieren er af tysk oprindelse, så synes jeg da at det kunne være en idé at finde et super godt tysk navn...... Her er så lidt. Abigail Alexia Aurora Carla Ebba Flora Frieda (tysk variation af Frida) Gabi Iris Katinka krista Lara Lilo Lucia Mitzi Olivia Sascha Silke Zenzi Ziska Det var så lidt idéer herfra...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 ADELE:Den der hjemmeside er rigtig god! :5up: ..Jeg kan bare ikke rigtig få taget mig sammen til at gå dem alle igennem Men jeg har været igennem a, b og c og der fandt jeg faktisk ret mange navne som jeg godt kunne lide Tak! :blink: ..og tak til alle jer andre også! Jamen, selv tak Hvis du ikke gider kigge det hele igennem, du jo søge opppe i hjørnet. F.eks. på en bestemt betydning, navnet skal have. Det er også en god måde at finde spændende navne på! Held og lykke med det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Jeg fik lige en idé til hvordan man kunne finde et navn:idea: Jeg skal bare bruge et par beskrivelser af en eurasier.. kan i nævne et par tillægsord i synes passer til en eurasier? Fx blød, sød og nuttet (jeg ved det, jeg er lidt ukreativ) hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Indtil videre har jeg fundet de her navne på nettet: Aglaia = Means "splendour, beauty" in Greek Ananta = Means "infinite, endless" in Sanskrit Anthea = From the Greek Ανθεια (Antheia), derived from ανθος (anthos) meaning "flower, blossom" Themba = Means "trust" in Zulu Naomi = From Japanese 直 (nao) "honest, straight" and 美 (mi) "beautiful" ..men jeg kan også lide nogle af dem der er skrevet her i tråden Det er bare ikke til at beslutte sig! Men der er i hvert fald nok at vælge imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Indtil videre har jeg fundet de her navne på nettet: Aglaia = Means "splendour, beauty" in Greek Ananta = Means "infinite, endless" in Sanskrit Anthea = From the Greek Ανθεια (Antheia), derived from ανθος (anthos) meaning "flower, blossom" Themba = Means "trust" in Zulu Naomi = From Japanese 直 (nao) "honest, straight" and 美 (mi) "beautiful" ..men jeg kan også lide nogle af dem der er skrevet her i tråden Det er bare ikke til at beslutte sig! Men der er i hvert fald nok at vælge imellem Du kunne lave en afstemning. Du laver en ny tråd og skriver alle de navne op som du synes kunne være en mulighed. Så skriver alle det navn de synes, og så tæller du sammen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Du kunne lave en afstemning. Du laver en ny tråd og skriver alle de navne op som du synes kunne være en mulighed. Så skriver alle det navn de synes, og så tæller du sammen :5up: God idé! Jeg skal bare lige først finde ud af hvilke navne det skal være, og det kan sagtens tage mig en uges tid ..men tak for idéen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 God idé! Jeg skal bare lige først finde ud af hvilke navne det skal være, og det kan sagtens tage mig en uges tid ..men tak for idéen :5up: Okay :5up: Det bliver spændende at finde ud af hvad den lille hund skal hedde Vi havde også meget svært ved at finde på navne. Når man først har fundet et navn og fået hunden hjem, så tænker man altid, at hunden bare IKKE kunne hedde andet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Mit yndlings navn.. udover Freya self...:blink:... Xamie... også Xia, Xenia, Zenza, Qtie, Quennie, Yucca, Yunna, Zanna, Shirley og Hayley... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 men det bedste navn i verden det er Ole...øh...jeg mener Victoria... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 men det bedste navn i verden det er Ole...øh...jeg mener Victoria... Hihi... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Mit yndlings navn.. udover Freya self...:blink:... Xamie... også Xia, Xenia, Zenza, Qtie, Quennie, Yucca, Yunna, Zanna, Shirley og Hayley... Jeg kan rigtig godt lide navnet Yucca Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Zeppi, Emma eller Kiki:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Tika! Sådan helt tilfældigt Eller hvad med Zghtrfnghrof (betyder 'meget trofast hund der ikke drikker af toiletkummer' på jupiter'sk) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Tika! Sådan helt tilfældigt Eller hvad med Zghtrfnghrof (betyder 'meget trofast hund der ikke drikker af toiletkummer' på jupiter'sk) Det kan man sgu da ikke udtale når man er stiv:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Det kan man sgu da ikke udtale når man er stiv:mrgreen: ...heller ikke når man er ædru, for den sags skyld! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 ...heller ikke når man er ædru, for den sags skyld! Hvornår:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Jeg kan rigtig godt lide navnet Yucca Jeg tror også at næste gang at jeg skal have hvalp, da bliver navnet enten Xamie eller Yucca.. ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MrsKortben Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Hayley/Haylie/Hailey osv! Det er bare et vildt sødt navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Hayley/Haylie/Hailey osv! Det er bare et vildt sødt navn Ja, jeg elsker også det navn ..og forresten: VELKOMMEN på hf! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts