Hop til indhold

Lidt billigt dyregrej...:-D


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

køb en ordentlig flexline istedetfor - selvom den er noget dyrere. De billige er noget skrammel, de sætter sig fast og flækker for et godt ord :evil:

 

Okay. Ja, det kan jeg godt se ikke er særlig praktisk! Så ender det jo alligevel med han siger :vinken: og løber derudaf :-D

 

Men det er ikke til hverdagsbrug, bare en gang imellem.. Tror du så ikke det går?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay. Ja, det kan jeg godt se ikke er særlig praktisk! Så ender det jo alligevel med han siger :vinken: og løber derudaf :-D

 

Men det er ikke til hverdagsbrug, bare en gang imellem.. Tror du så ikke det går?

 

jeg ved det ikke - jeg bruger dem ikke selv hvis jeg kan slippe - men min moster er nu på sin tredje billige flex-line (hun har en lhasa apso blanding), den første satte sig fast - så den ikke kunne rulle sig ind igen. de to andre er håndtaget flækket, så man fik huden i klemme i dem (avs)... så kunne hun ligesågodt have købt en dyr fra starten jo :rolleyes:...

 

men jeg tror så også, at hun bruger den hver dag - så til engang imellem er den sikkert fin nok...

 

edit: hendes hund er 7 mdr gammel

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en til Bassen og den har fulgt med siden vores første hund. Den må jo så være holdbar nok, da Bassen er den første hund i vores varetægt, der virkelig har fattet, at man ikke må trække i snoren. Til gengæld kan den næppe have været dyr. Den er fra min studietid på SU og dér svømmer man jo ikke ligefrem i penge.

Link til indlæg
Del på andre sites

I Lidl i City Vest Brabrand, har de stadig pænt mange forskellige ting tilbage. Flexlinen ser iøvrigt ud til at være i en noget bedre kvalitet end de skrammel-liner min moster køber, så tror den vil være fin til at bruge af og til....

 

Jeg har lige snupset mig og veninden et bagsædecover hver - men der var stadig masser af de store "katte-miljøer", legemus, hundetæpper, flexliner og en enkelt hundekurv.... jeg lurede godt nok lidt på den, men bestemte mig til at en soveplads i hvert rum plus seng og sofa var nok til mit kræ :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Jeg har også meget dårlige erfaringer med de helt billige flexliner.. Hos mig er de flækket og to gange er fjederen "sprunget af" således at linen ikke ruller sig ind igen. Det stoppede først da jeg ofrede på en af en lidt bedre og dyrere kvalitet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke helt sikker på om min flexliner er originale (jeg har ikke købt nogen af dem selv), men jeg tror det nok. Den ældste hedder Flexi 3-8 og er 15 år gammel, jeg fik da i konfirmationsgave, hvor jeg også fik min første egen hund :-D Den anden ser en smule anderledes ud, men hedder det samme, bortset fra at den kun er 5 meter i stedet for 8 og derfor hedder Flexi 2-5, den er ca. 5 år gammel og begge to virker stadig upåklageligt, selv om de er godt brugte :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...