Nollike Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Noomis "morfar" sidder en dag og hører radio, hvor der er en dyrlæge som fortæller, at han har en opskrift på hundeguffer som ingen hunde endnu har kunnet modstå og dermed egner sig perfekt til indkaldstræning :mums: :5up: Morfar spidser ører, for AutoNoomi er jo ikke ligefrem 100 meter-mester i indkald og gode dyr er rådne i forhold til at få hende indkaldsstabil... Dyrlægens "opskrift" omhandler tørstegt lever, så morfar kaster sig med stor glæde og iver ned i det nærmeste supermarked og køber ind og går straks i gang med at tilberede "totalt-uimodståelige-guffer" til sin lille øjesten... Nu er det så bare at radio-Doktor Dyr ikke har mødt AutoNoomi Prøvesmagningen går i første omgang i fin stil, AutoNoomi synes at det er super hyggeligt at stå og gnaske specialfremstillede leverguffer i morfars køkken :mums: men da prøven så skal stå og gufferne kommer med på tur, ja så knækker filmen og gufferne må lide samme grumme skæbne som så mange guffer før dem = AutoNoomi tager dem allernådigst ind i munden, men spytter dem ud igen :stupid: :damn: Og stakkels morfar må indse at også dette var skønne spildte kræfter, heller ikke dyrlægeanbefalede uimodståelige hjemmeproducerede-i-kærligheds-guffer behager prinsesen på den lange bane... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Åh hvor er jeg nogle gange glad for at jeg har en hund, der elsker mad:mrgreen::lol: Stakkels morfar:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Årh nej, stakkels morfar. Skøre Noomi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 :lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 uimodståelige hjemmeproducerede-i-kærligheds-guffer behager prinsesen på den lange bane... Jeg sympatiserer :ae: Jeg har akkurat samme forbandede problem med min loppebefængte udbryderdronning af en møghund. Nå!! Okay, tillægsordene var måske en lille overdrivelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Tak for et morgen grin :5up::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 :lol: Stakkels morfar:ae: Nej du. Råt Kylligebryst skåret ud i passene godbids stykker, det virker!!:5up: I allefald for Lexus.. Nå-ja og kogt kylle virker også når pletøgle-mor'n er med:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Jeg føler med dig (jer) :ae: Jeg har også prøvet at stå og lave det mest lækre (efter min mening) til Baldur og have brugt rigtig lang tid på det, hvorefter han spiser 3 stykker, og derefter bare flytter hovedet hver gang jeg forsøger at give ham flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Nååh, hvor får jeg ondt af morfar, der troede at han lige havde fundte de vise sten :ae: Møghund er vist det rette ord :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Åh hvor er jeg nogle gange glad for at jeg har en hund, der elsker mad:mrgreen::lol: Stakkels morfar:mrgreen: Det kan du også sagtens være, det gør mange ting MEGET nemmere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Jeg sympatiserer :ae: Jeg har akkurat samme forbandede problem med min loppebefængte udbryderdronning af en møghund. Nå!! Okay, tillægsordene var måske en lille overdrivelse Tak, det er altid rart ikke at være alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 :lol:Stakkels morfar:ae: Nej du. Råt Kylligebryst skåret ud i passene godbids stykker, det virker!!:5up: I allefald for Lexus.. Nå-ja og kogt kylle virker også når pletøgle-mor'n er med:rolleyes: Nix, går heller ikke du Råt kød er ulækkert og kødben skal koges før de er egnede til indtagelse, hvis du spørger Noomi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Noomi altså!!! Kan ham der morfar ikke komme en tur på besøg hos Freya, jeg tror godt hun ville kunne lide ham, han lyder alletiders:mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Jeg føler med dig (jer) :ae: Jeg har også prøvet at stå og lave det mest lækre (efter min mening) til Baldur og have brugt rigtig lang tid på det, hvorefter han spiser 3 stykker, og derefter bare flytter hovedet hver gang jeg forsøger at give ham flere Dybt frustrerende ik'? Møghunde!!! Måske vi skulle sende dem på "ferie" som gadehunde i Grækenland en 3 ugers tid??? Så kunne det være at de fik et andet syn på mad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Nååh, hvor får jeg ondt af morfar, der troede at han lige havde fundte de vise sten :ae: Møghund er vist det rette ord :lol: Ja det var rigtig synd, han var ellers så glad og entusiastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Dybt frustrerende ik'? Møghunde!!! Måske vi skulle sende dem på "ferie" som gadehunde i Grækenland en 3 ugers tid??? Så kunne det være at de fik et andet syn på mad jeg har lige prøvet noget lignende i en uge herhjemme, Baldur fik kun tørfoder og intet andet, det resulterede så i at han ikke spiste i en uge, og så gav pylremor her op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Noomi altså!!! Kan ham der morfar ikke komme en tur på besøg hos Freya, jeg tror godt hun ville kunne lide ham, han lyder alletiders:mums: Jamen dyt dyt, ska' vi byt? Du får Noomi og jeg forkæler Freya sammen med morfar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 jeg har lige prøvet noget lignende i en uge herhjemme, Baldur fik kun tørfoder og intet andet, det resulterede så i at han ikke spiste i en uge, og så gav pylremor her op Gad vide om der alligevel er noget om det der med overtagelse af verdensherredømmet??? :hmm: Eller i hvert fald det snævre verdensherredømme inden for hjemmets fire vægge... De har os jo i deres hule poter de små svin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Jeg ved godt at det er "junk-food", men disse her er et stort hit hos mine. Hogan er meget småtspisende og temmelig kræsen, men disse guffer har han aldrig afvist. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Jeg ved godt at det er "junk-food", men disse her er et stort hit hos mine. Hogan er meget småtspisende og temmelig kræsen, men disse guffer har han aldrig afvist. Dem kan Noomi også godt li'.... I hvert fald en 10 stykker, så får de samme tur som alle de andre Suk, hun er en kræsen prinsesse Men tak for tippet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Gad vide om der alligevel er noget om det der med overtagelse af verdensherredømmet??? :hmm: Eller i hvert fald det snævre verdensherredømme inden for hjemmets fire vægge... De har os jo i deres hule poter de små svin jeg læste en gang en vittighed, jeg kan ikke huske den helt præcist, men den lød noget lignende dette: Hvis nu et rumskib fra det ydre rum landede og disse rummænd så nogle mennesker rende lige i røven af deres hunde, alt i mens de bare en pose med deres lort. Hvem tror du så de ville tro havde herredømmet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Orv hvor vildt! Kan godt se at træning bliver en anelse svær, hvis hunden ikke bryder sig om godbidder I har sikkert prøvet alt, men skriver det lige alligevel, kan i få større motivation ud af hende, hvis i bruger legetøj?! Min umiddelbare tanke var så også at hunden måske skulle være meget mere sulten når i trænede kom..... men læste så, at en anden hund sultestrejkede i en uge, sikke nogle stædige vovser Håber ikke Buddha taber interesse for godbidder... nogensinde. Oh god. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Jeg ved godt at det er "junk-food", men disse her er et stort hit hos mine. Hogan er meget småtspisende og temmelig kræsen, men disse guffer har han aldrig afvist. Men er de værre eller ligeså slemme som frolic? Jeg mangler nemlig stadig ikke-trænings godbidder, så det skal ikke være de bedste, men selvfølgelig heller ikke de værste.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Men er de værre eller ligeså slemme som frolic? Jeg mangler nemlig stadig ikke-trænings godbidder, så det skal ikke være de bedste, men selvfølgelig heller ikke de værste.. Det er faktisk billigst at lave dem selv har du ikke set denne tråd? http://www.hunde-forum.dk/foder/9020-godbider-opskrift-mangles.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 jeg læste en gang en vittighed, jeg kan ikke huske den helt præcist, men den lød noget lignende dette: Hvis nu et rumskib fra det ydre rum landede og disse rummænd så nogle mennesker rende lige i røven af deres hunde, alt i mens de bare en pose med deres lort. Hvem tror du så de ville tro havde herredømmet :blink: Det kan der sgu være noget om :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts