Hop til indhold

Forkælede møghund

Nollike
 Share

Recommended Posts

Noomis "morfar" sidder en dag og hører radio, hvor der er en dyrlæge som fortæller, at han har en opskrift på hundeguffer som ingen hunde endnu har kunnet modstå og dermed egner sig perfekt til indkaldstræning :mums: :5up: Morfar spidser ører, for AutoNoomi er jo ikke ligefrem 100 meter-mester i indkald :oops: og gode dyr er rådne i forhold til at få hende indkaldsstabil...

Dyrlægens "opskrift" omhandler tørstegt lever, så morfar kaster sig med stor glæde og iver ned i det nærmeste supermarked og køber ind og går straks i gang med at tilberede "totalt-uimodståelige-guffer" til sin lille øjesten...

Nu er det så bare at radio-Doktor Dyr ikke har mødt AutoNoomi :???: Prøvesmagningen går i første omgang i fin stil, AutoNoomi synes at det er super hyggeligt at stå og gnaske specialfremstillede leverguffer i morfars køkken :mums: men da prøven så skal stå og gufferne kommer med på tur, ja så knækker filmen og gufferne må lide samme grumme skæbne som så mange guffer før dem = AutoNoomi tager dem allernådigst ind i munden, men spytter dem ud igen :badr: :stupid: :damn: Og stakkels morfar må indse at også dette var skønne spildte kræfter, heller ikke dyrlægeanbefalede uimodståelige hjemmeproducerede-i-kærligheds-guffer behager prinsesen på den lange bane... e016.gifa065.gif

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

:lol::lol::lol:

Stakkels morfar:ae:

Nej du. Råt Kylligebryst skåret ud i passene godbids stykker, det virker!!:5up: I allefald for Lexus.. Nå-ja og kogt kylle virker også når pletøgle-mor'n er med:rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol:

Stakkels morfar:ae:

Nej du. Råt Kylligebryst skåret ud i passene godbids stykker, det virker!!:5up: I allefald for Lexus.. Nå-ja og kogt kylle virker også når pletøgle-mor'n er med:rolleyes::lol:

Nix, går heller ikke du :cry: Råt kød er ulækkert og kødben skal koges før de er egnede til indtagelse, hvis du spørger Noomi :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg føler med dig (jer) :ae:

Jeg har også prøvet at stå og lave det mest lækre (efter min mening) til Baldur og have brugt rigtig lang tid på det, hvorefter han spiser 3 stykker, og derefter bare flytter hovedet hver gang jeg forsøger at give ham flere :megaked:

Dybt frustrerende ik'? :cry: Møghunde!!! :lol:

Måske vi skulle sende dem på "ferie" som gadehunde i Grækenland en 3 ugers tid??? :engel: Så kunne det være at de fik et andet syn på mad :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dybt frustrerende ik'? :cry: Møghunde!!! :lol:

Måske vi skulle sende dem på "ferie" som gadehunde i Grækenland en 3 ugers tid??? :engel: Så kunne det være at de fik et andet syn på mad :mrgreen:

jeg har lige prøvet noget lignende i en uge herhjemme, Baldur fik kun tørfoder og intet andet, det resulterede så i at han ikke spiste i en uge, og så gav pylremor her op :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har lige prøvet noget lignende i en uge herhjemme, Baldur fik kun tørfoder og intet andet, det resulterede så i at han ikke spiste i en uge, og så gav pylremor her op :oops:

Gad vide om der alligevel er noget om det der med overtagelse af verdensherredømmet??? :hmm::genert: Eller i hvert fald det snævre verdensherredømme inden for hjemmets fire vægge... De har os jo i deres hule poter de små svin :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt at det er "junk-food", men disse her er et stort hit hos mine.

nb-b79782.jpg

Hogan er meget småtspisende og temmelig kræsen, men disse guffer har han aldrig afvist.

Dem kan Noomi også godt li'.... I hvert fald en 10 stykker, så får de samme tur som alle de andre :badr: Suk, hun er en kræsen prinsesse :roll:

Men tak for tippet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide om der alligevel er noget om det der med overtagelse af verdensherredømmet??? :hmm::genert: Eller i hvert fald det snævre verdensherredømme inden for hjemmets fire vægge... De har os jo i deres hule poter de små svin :mrgreen:

jeg læste en gang en vittighed, jeg kan ikke huske den helt præcist, men den lød noget lignende dette:

Hvis nu et rumskib fra det ydre rum landede og disse rummænd så nogle mennesker rende lige i røven af deres hunde, alt i mens de bare en pose med deres lort. Hvem tror du så de ville tro havde herredømmet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv hvor vildt! Kan godt se at træning bliver en anelse svær, hvis hunden ikke bryder sig om godbidder :shock:

I har sikkert prøvet alt, men skriver det lige alligevel, kan i få større motivation ud af hende, hvis i bruger legetøj?!

Min umiddelbare tanke var så også at hunden måske skulle være meget mere sulten når i trænede kom..... men læste så, at en anden hund sultestrejkede i en uge, sikke nogle stædige vovser :confused:

Håber ikke Buddha taber interesse for godbidder... nogensinde. Oh god.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt at det er "junk-food", men disse her er et stort hit hos mine.

nb-b79782.jpg

Hogan er meget småtspisende og temmelig kræsen, men disse guffer har han aldrig afvist.

Men er de værre eller ligeså slemme som frolic? Jeg mangler nemlig stadig ikke-trænings godbidder, så det skal ikke være de bedste, men selvfølgelig heller ikke de værste..

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg læste en gang en vittighed, jeg kan ikke huske den helt præcist, men den lød noget lignende dette:

Hvis nu et rumskib fra det ydre rum landede og disse rummænd så nogle mennesker rende lige i røven af deres hunde, alt i mens de bare en pose med deres lort. Hvem tror du så de ville tro havde herredømmet :blink:

d050.gif Det kan der sgu være noget om :mrgreen: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites