Hop til indhold

login?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Har ikke haft problemet før i går, og det er kun her. Hvis jeg går ind på andre steder hvor der skal bruges log, ja så kører det som det plejer.

 

Det er også på sider der brnytter HUSK MIG ?

 

Jubii eksempelvis, benytter muligvis ikke cookies, da vBulletin kan gemme i databasen i stedet for en cookie - så det er ikke alle steder der kan sammenlignes, men jeg giver dig ret i at det er underligt problemet kun er her.

 

Noget må jo være galt kære Admin.

 

jeg har dog ikke selv haft problemer. Men jeg tror der er flere som har problemer, syntes der har været lidt dødt herinde siden i går. Måske der er andre som Anne-Marie, der ikke kan logge sig på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke haft problemet før i går, og det er kun her. Hvis jeg går ind på andre steder hvor der skal bruges log, ja så kører det som det plejer.

 

Det er også på sider der brnytter HUSK MIG ?

 

Jubii eksempelvis, benytter muligvis ikke cookies, da vBulletin kan gemme i databasen i stedet for en cookie - så det er ikke alle steder der kan sammenlignes, men jeg giver dig ret i at det er underligt problemet kun er her.

 

Noget må jo være galt kære Admin.

 

jeg har dog ikke selv haft problemer. Men jeg tror der er flere som har problemer, syntes der har været lidt dødt herinde siden i går. Måske der er andre som Anne-Marie, der ikke kan logge sig på.

 

Ja der er flere der har problemer, lige med hensyn til de sidste 24 timer har jeg ændret i cookie indstillinger, ikke vellykket, derfor er der ændret tilbage.

 

anne-marie skriver jeg med på mail, hun kæmper en hård kamp for overhovedet at komme på, så det er endnu værre :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Der er nu kørt et fix på serveren, jeg håber dette virker så alle nu kan blive logget på automatisk.

 

Er I lige røget af forum, er det fordi dette fix er blevet kørt.

 

Det er muligt at Midlertidige filer skal slettes før effekt, men ikke givet.

 

Jeg hører gerne om det har hjulpet...krydser fingre :-)

 

 

Jeg er i hvert fald kommet ind nu, og det er første gang i dag, det er lykkedes :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Er der en der vil teste om det hjælper at gå i:

 

Funktioner - Internet indstillinger

 

og vælge fanebladet SIKKERHED og sætte sikkerhedsniveau til mellem-høj, det er de indstillinger jeg benytter, og det virker.

Sådan har jeg hele tiden haft mine indstillinger :)

 

Vi er flere der ikke har kunnet komme ind overhovedet, desværre, godt jeg lige kunne komme i kontakt med dig på dyrernesverden :lol:

 

For man kan ikke komme i kontakt med nogen når man ikke kan komme ind :shock:

 

Jeg har ikke haft problemer andre steder, er lidt spændt på om jeg bliver smidt af igen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hold da op, så er der øl-pause :D

 

Håber klaveret fortsætter med at spille.

 

Andre der stadig har problemer ?

 

Ja, drik dig en øl :lol:

 

Jeg ved ikke med Peros mor, hun har også haft samme problem som jeg, men i forhold til mit kom hendes lige pludseligt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der en der vil teste om det hjælper at gå i:

 

Funktioner - Internet indstillinger

 

og vælge fanebladet SIKKERHED og sætte sikkerhedsniveau til mellem-høj, det er de indstillinger jeg benytter, og det virker.

Sådan har jeg hele tiden haft mine indstillinger :)

 

Vi er flere der ikke har kunnet komme ind overhovedet, desværre, godt jeg lige kunne komme i kontakt med dig på dyrernesverden :lol:

 

For man kan ikke komme i kontakt med nogen når man ikke kan komme ind :shock:

 

Jeg har ikke haft problemer andre steder, er lidt spændt på om jeg bliver smidt af igen :)

 

Fint, jeg har rettet indlægget, at det ingen effekt har.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Er der en der vil teste om det hjælper at gå i:

 

Funktioner - Internet indstillinger

 

og vælge fanebladet SIKKERHED og sætte sikkerhedsniveau til mellem-høj, det er de indstillinger jeg benytter, og det virker.

Sådan har jeg hele tiden haft mine indstillinger :)

 

Vi er flere der ikke har kunnet komme ind overhovedet, desværre, godt jeg lige kunne komme i kontakt med dig på dyrernesverden :lol:

 

For man kan ikke komme i kontakt med nogen når man ikke kan komme ind :shock:

 

Jeg har ikke haft problemer andre steder, er lidt spændt på om jeg bliver smidt af igen :)

 

Fint, jeg har rettet indlægget, at det ingen effekt har.

 

Det er altid godt at blive fortroligt med sine indstillinger synes jeg, også dem i kontrolpanellet :lol:

 

Så det er jo fint nok at kigge efter, sidst jeg havde problemer skyldtes det noget på min egen computer :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
TAADAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Her er jeg! Endelig!!!

Jeg har ikke kunnet komme ind hele dagen.... Nu håber jeg det holder.

 

:lol:

 

Dejligt vi osse kan mødes her, her er hyggeligere end på jubiis pm :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
TAADAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Her er jeg! Endelig!!!

Jeg har ikke kunnet komme ind hele dagen.... Nu håber jeg det holder.

 

:lol:

 

Dejligt vi osse kan mødes her, her er hyggeligere end på jubiis pm :lol:

 

Ja, det var kun en absolut nødløsning :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...