Gæst torulv Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Imorgen henter jeg gorm hjem,det har dæleme også været lange 8 uger! Men jeg glæder mig og alt er klar til at han kommer hjem. Det er 6 månder siden at jeg mistede min gamle boxer og verden har været meget tom,men nu kommer der liv i huset igen. [ATTACH]13040[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret August 15, 2009 Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 Stort tillykke her fra, glæder mig til at høre mere om den lille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 15, 2009 Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 iiih hvor bliver det spændende vi glæder os til at høre om Gorms narrestreger og se billeder af ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 15, 2009 Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 Held og lykke:vinken: Vi vil spames med billeder:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LouiseBS Besvaret August 15, 2009 Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 Nøøj hvor er han bare dejlig. Ham skal du nok få glæde af, tillykke med ham. Og held og lykke herfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst torulv Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Så kom gorm hjem. Det var meget nemt,ikke et piv på turen hjem,man sov. Da vi kom hjem var det lille pus sulten,vi fik spist og så ned i haven og efter at have angrebet sin far gjorde man både nr 1 og nr 2,far er stolt!:5up: Ligenu er man væltet på sit tæppe,som man forøvigt selv bestemte hvor skulle være. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pegasus Besvaret August 17, 2009 Rapporter Share Besvaret August 17, 2009 HVAD:shock: Ingen billeder??????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts