Hop til indhold

Jeg har kedet mig lidt..


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

..så jeg sad og tegnede lidt for sjov. Jeg ville egentlig gerne tegne en hund til min kusines fødselsdagskort, men så synes jeg det blev ret mislykket fordi at jeg havde tegnet hårene op (hvilket virkelig så kikset ud) så jeg prøvede at lave tegningen så enkel som mulig. Så fik jeg så lavet den her tegning:

(og jeg er lidt stolt så jeg synes lige at i skulle se den herinde) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Flot, du kan da sagtens kede dig lidt mere:5up:

 

Sådan, nu har jeg kedet mig lidt mere ;-) Jeg ved bare stadig ikke om den skal farves, jeg kan ikke beslutte mig :neutral: Hvad synes i?

(Undskyld den dårlige kvalitet men billedet er taget med mobil da jeg ikke har skaffet mig en scanner endnu)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Broholmer Bertha
Sådan, nu har jeg kedet mig lidt mere ;-) Jeg ved bare stadig ikke om den skal farves, jeg kan ikke beslutte mig :neutral: Hvad synes i?

(Undskyld den dårlige kvalitet men billedet er taget med mobil da jeg ikke har skaffet mig en scanner endnu)

 

Nope, den er fin som den er :mrgreen:.. Og hvor er du god til at tegne :shock::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Skal du selv have en Alaskan Malamute? :-)

 

Jeg har aldrig haft hund før så (efter min mening) er den race alt for svær for mig.

 

Planerne er at jeg skal have en Eurasier, men jeg skal lige have en snak med en opdrætter for at se om den race passer til mit liv. Men efter hvad jeg har læst om den så virker Eurasieren som en alletiders hund :-D Og jeg kender også en der har en Eurasier (jeg ved ikke om den er 100% Eurasier) som jeg er helt forelsket i. Så jeg krydser fingre for at det bliver sådan en jeg skal have :-)

 

..men som sagt er en Alaskan Malamute alt for krævende ..desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig haft hund før så (efter min mening) er den race alt for svær for mig.

 

Planerne er at jeg skal have en Eurasier, men jeg skal lige have en snak med en opdrætter for at se om den race passer til mit liv. Men efter hvad jeg har læst om den så virker Eurasieren som en alletiders hund :-D Og jeg kender også en der har en Eurasier (jeg ved ikke om den er 100% Eurasier) som jeg er helt forelsket i. Så jeg krydser fingre for at det bliver sådan en jeg skal have :-)

 

..men som sagt er en Alaskan Malamute alt for krævende ..desværre.

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
er det 50 cent?
nej man det er (b)akon

 

Det der vælger jeg lige at ignorere fordi jeg ved ikke hvad meningen med det er, og jeg ved heller ikke om det var et spørgsmål eller om i gør grin med min tråd/mine tegninger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay? Jamen så undskyld for mit lidt "hårde" indlæg lige før. Jeg har bare svært ved at gennemskue meningen i skrevne ord :mrgreen:

 

Tror vi alle har svært ved at gennemskue meningen i visse personers indlæg..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...