Hop til indhold

Hvalpen lugter meget af tis?


Gæst schioler
 Share

Recommended Posts

Gæst schioler

hejsa...

vores lille pige på 13 uger havde forleden dag

en besynderlige lugt, det var ret kraftig "fiske / tis" lugt

og hun slikkede sig osv.. det lugtede forfærdeligt i hele huset.

Vi har aldrig oplevet det før, hvad kan det skyldes?

 

det er ikke fordi hun har tisset i hjørnene for det gør hun ikke.

 

bare lige lidt nysgerrig...

 

fortsætter bliver dyrelægen sat på sagen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst schioler

har talt med dyrelægen og da hun ellers er sund og rask

vil de mene at det er analkirtlerne hun har tømt,

der sidder 2 stk. og det sker åbenbart..

 

såååå den "rådnefisk" lugt var altså derfra...

og ja man er ikke i tvivl ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrines analkirtler lugter af alt andet end fisk og slet ikke af tis, det lugter af lort og kloak, det kan selvfølgelig være I har en mere velduftende hund, men jeg synes ikke jeg kan få det til at passe.

 

Forsvandt det af sig selv? Lugtede det sødligt (tis er for mig sødligt)? For så er det betændelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

analkirtler + sødlig duft - giver slet ikke mening i mit hoved :confused: analkirtler der tømmes stinker af kloak! :badr:

 

Sødlig duft ville jeg også nærmere mene skyldtes blærebetændelse eller underlivsbetændelse... Hold ihverfald lige øje med hende... hvis hun begynder at sjat-tisse ville jeg runde dyrlægen...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst schioler

hejsa..

nej det lugter meget mere skartp end tis,

mere af rådden fisk .. eller noget i den retning..

 

jeg holder meget øje med hende, men hun

sjat tisser ikke... men holder ihvertfald et skarp øje.

 

der har ikke været noget siden, men kommer det igen

eller hun begynder at tisse meget så skal hun til dyrelægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg holder nu også på at det nok er analkirtlerne ;-) Gaia havde det også med at rende og små-tømme analkirtlerne, i tide og utide og det lugtede temmelig ubehageligt og fiske-agtig...

 

Men selvfølgelig skal der lige holdes øje med den bette vaps :-)

 

Jeg hyler med i koret der tror det er analkirtlerne. Det er også sådan tøsernes lugter når de giver den gas med at få renset lidt op på det hele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Pablo tømmer sine når han bliver hidsig/forskrækket...han lå og sov den anden dag..og så fik vi besøg af en der ikke gad banke på...hehe....

 

splat...analsnavs(kalder vi det herhjemme) hele vejen opad døren...fy for den...ikke nok med at han ramte døren, nej Victoria fik analsnavs i hele fjæset...

 

Hyggeligt at få gæster når det hele bare stinker af rådden fisk med kloakvand, og man samtidig skal stå og bade en unghund der HADER at komme i bad...lækkert...:mrgreen:

 

 

 

Pablo lugtede forresten af osterejer da jeg fik ham...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Pablo tømmer sine når han bliver hidsig/forskrækket...han lå og sov den anden dag..og så fik vi besøg af en der ikke gad banke på...hehe....

 

splat...analsnavs(kalder vi det herhjemme) hele vejen opad døren...fy for den...ikke nok med at han ramte døren, nej Victoria fik analsnavs i hele fjæset...

 

Hyggeligt at få gæster når det hele bare stinker af rådden fisk med kloakvand, og man samtidig skal stå og bade en unghund der HADER at komme i bad...lækkert...:mrgreen:

 

 

 

Pablo lugtede forresten af osterejer da jeg fik ham...

 

:5up: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Pablo tømmer sine når han bliver hidsig/forskrækket...han lå og sov den anden dag..og så fik vi besøg af en der ikke gad banke på...hehe....

 

splat...analsnavs(kalder vi det herhjemme) hele vejen opad døren...fy for den...ikke nok med at han ramte døren, nej Victoria fik analsnavs i hele fjæset...

 

Hyggeligt at få gæster når det hele bare stinker af rådden fisk med kloakvand, og man samtidig skal stå og bade en unghund der HADER at komme i bad...lækkert...:mrgreen:

 

 

 

Pablo lugtede forresten af osterejer da jeg fik ham...

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol:

 

Ny favorittråd...

 

Mastique *med ladyhund der ligesom ejeren ikke ejer ulækre kropsfunktioner:engel:*

Link til indlæg
Del på andre sites

Pablo tømmer sine når han bliver hidsig/forskrækket...han lå og sov den anden dag..og så fik vi besøg af en der ikke gad banke på...hehe....

 

splat...analsnavs(kalder vi det herhjemme) hele vejen opad døren...fy for den...ikke nok med at han ramte døren, nej Victoria fik analsnavs i hele fjæset...

 

Hyggeligt at få gæster når det hele bare stinker af rådden fisk med kloakvand, og man samtidig skal stå og bade en unghund der HADER at komme i bad...lækkert...:mrgreen:

 

 

 

Pablo lugtede forresten af osterejer da jeg fik ham...

 

Fnis. :lol: Måske skulle du skifte weight pull ud med ringtræning. Altså træning af ringmusklen..... måske er Pablo lidt slap i den ende.....:blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Fnis. :lol: Måske skulle du skifte weight pull ud med ringtræning. Altså træning af ringmusklen..... måske er Pablo lidt slap i den ende.....:blink:

 

 

Note to self: Lær Pablo knibe-øvelser...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gaia er den eneste hund jeg har haft der har gået og sjat tømt sine analkirtler i tide og utide -og gerne når hun lå på skødet af én :badr: - Måske hun også blev lige lonligt afslappet i numsen :hmm::lol:

 

Chivas har gjort det én gang, selvfølgelig på en udstilling, 10 minutter før han skulle i ringen :roll: Han er ikke så vild med de tætpakkede indendørs udstillinger, så han har nok været lige en anelse for stresset... Anyway, så står man der med en nyvasket og ny børstet hund og så stinker den bare at muggen fisk fra bagdelen lige før den skal i ringen -hos en dommer jeg havde bemærket var meget glad for at gramse gundigt på hundene, det er jo klart ;-) Så jeg måtte stå med vand og balsampray og hvad har vi, i håb om at få det vasket væk og få fjernet den værste lugt, og samtidig skulle han jo heller ikke være sjaskvåd på bagdelen, men missionen må have lykkedes, for han fik i hvert fald kommentaren: "Presented in good clean order", på kritikken :mrgreen: Men da jeg var færdig med balsamspray og hvad har vi, havde Chivas godt nok også den mest silkebløde, og temmelig parfumerede bagdel man kan forstille sig :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...