Hop til indhold

vordan for man mere pels på sin hund??


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

hejsa

 

tulle er let tyndpelset på undersiden er det enlig noget som kan gøre noget ved. hun er jo en eldre hund så det har måske sine helt naturlige årsager men alivel.

 

det er ikke fordi det har en inorm betydning er mest bare nyskerig.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa

 

tulle er let tyndpelset på undersiden er det enlig noget som kan gøre noget ved. hun er jo en eldre hund så det har måske sine helt naturlige årsager men alivel.

 

det er ikke fordi det har en inorm betydning er mest bare nyskerig.:-)

det er normalt blandt hunde at pelsen er tyndere på mave, ben. Mig bekendt i hvert fald.

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa

 

tulle er let tyndpelset på undersiden er det enlig noget som kan gøre noget ved. hun er jo en eldre hund så det har måske sine helt naturlige årsager men alivel.

 

det er ikke fordi det har en inorm betydning er mest bare nyskerig.:-)

 

Det er ret almindeligt at hunde har tyndere pels på undersiden end de har på resten af kroppen.

 

Du kan evt. købe noget der hedder Viacutan og blande i hendes foder. Det er fedtsyrer og antioxidanter der har en god virkning på hud og pels (vel alle celler vil jeg tro).... men også ret dyrt. 260 kr har jeg givet for en flaske der nok ikke holder mere end en måned til en GD :shock: og det tager et par måneder før man kan se en virkning. Senere kan man nok skære dosis lidt ned og bare bruge det til vedligehold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Grand Dane,

 

Nusser du hende meget på maven?

 

Min gamle grande-pige var helt tyndslidt på maven/brystet fordi hun altid kastede sig om på ryggen med alle fire ben i vejret for at blive nusset. Hvis man ikke nussede, "brokkede" hun sig højlydt og sparkede ud med benene indtil man til sidst måtte give op og klø hende på mavsen :lol:

 

Det resulterede dog i at pelsen nærmest blev "slidt" og meget sparsom på især brystet og maven. Det sker der ikke noget ved...

Link til indlæg
Del på andre sites

Grand Dane,

 

Nusser du hende meget på maven?

 

Min gamle grande-pige var helt tyndslidt på maven/brystet fordi hun altid kastede sig om på ryggen med alle fire ben i vejret for at blive nusset. Hvis man ikke nussede, "brokkede" hun sig højlydt og sparkede ud med benene indtil man til sidst måtte give op og klø hende på mavsen :lol:

 

Det resulterede dog i at pelsen nærmest blev "slidt" og meget sparsom på især brystet og maven. Det sker der ikke noget ved...

 

Ha ha ha - det gør Freya også..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...