Hop til indhold

Umulia har ikke råd til flere hunde!

Umulia
 Share

Recommended Posts

Umulia har ikke råd til flere hunde! Umulia har ikke råd til flere hunde! Umulia har ikke råd til flere hunde! Umulia har ikke råd til flere hunde!

Ikke engang en sød lille Staffy :megaked:

http://www.hunde-forum.dk/omplaceringshund/9337-staffordshire-bull-terrier-soger-kaerligt-hjem.html

Bak mig nu op - I ved jeg er en fattigrøv :oops:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Umulia har ikke råd til flere hunde! Umulia har ikke råd til flere hunde! Umulia har ikke råd til flere hunde! Umulia har ikke råd til flere hunde!

Ikke engang en sød lille Staffy :megaked:

http://www.hunde-forum.dk/omplaceringshund/9337-staffordshire-bull-terrier-soger-kaerligt-hjem.html

Bak mig nu op - I ved jeg er en fattigrøv :oops:

Du har ikke plads til flere basta

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Man kan vel altid klemme en til ind, og sådan en lille størrelse kan da ikke spise meget :blink:

Staffier er lille bitte små, og spiser ikke ret meget :engel:

Men koster også i forsikring, dyrlægeregninger og lignende, så nu må I ikke prøve at lokke i uføre. Slemme slemme piger. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Med din fallerede økonomi og usle boligforhold og fuldstændig forfejlede livsførsel

Heee-eee-eey! :shock: Så godt troede jeg ikke I kendte mig :oops:

KAN DU IKKE HAVE EN HUND MERE !!!!!

Det er nemlig rigtigt

:(

selvom du muligvis sagten kunne have den bette, hvis du ville

Shhhh! Ikke så højt;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det ville være dumt, undskyld mig, men det klær dig med store hunde :blink:

Jeg kan ikke forstå at du skulle ødelægge symetrien :mrgreen:

Jeg bakker fuldt ud fattigrøven op, du har en søn som er første priotet, 2 andre hunde, er der penge til din søn og og dine to hunde, og der er noget i overskud, som er stabilt overskud, SÅ ville jeg måske ikke bakke dig op :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Broholmer Bertha
Det var godt mit barn :-D

Nogle gange så skal man jo holde folk lidt i ørerne :mrgreen: ( eller ørene?? Ved da ikke lige hvordan det staves :-) )

Du skulle da have fulgt bedre med i skolen! Men det første var rigtigt.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg er også kun sproglig student så ingen kan da forvente at jeg kan stave vel?:engel:

Det var godt mit barn :-D

Nogle gange så skal man jo holde folk lidt i ørerne :mrgreen: ( eller ørene?? Ved da ikke lige hvordan det staves :-) )

Hrm-hrm. Blander sig lige (måske man bliver vældig upopulær nu man er ny, ingen kender en og man kommer og blander sig, men jeg tager chancen :mrgreen:)

For det staves altså "ørene" ifb. med at holde i ørene. Men snakker vi om penge runder man ørerne op ;-)

(Lister stille ud igen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Broholmer Bertha
Ja ja bor bare i det, gu havde du da ret ellers havde jeg hoveret helt vildt nu :-D:mrgreen:

Men jeg er en god sportsmand og vil ikke hovere.. :blink:

Jeg havde ret, jeg havde ret!! WUUUUHUU!! Jeg er klogest, sådan, kom så!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hrm-hrm. Blander sig lige (måske man bliver vældig upopulær nu man er ny, ingen kender en og man kommer og blander sig, men jeg tager chancen :mrgreen:)

For det staves altså "ørene" ifb. med at holde i ørene. Men snakker vi om penge runder man ørerne op ;-)

(Lister stille ud igen)

Wtf... Så lige jeres indlæg. Hmm. Retskrivningsbogen på nettet siger det jeg lige har sagt, ikke det I siger :mrgreen: Ellers læser jeg fejl :shock:

(Nu løber jeg min vej inden jeg blander mig endnu mere fuldstændig forkert) :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

(Lister stille ud igen)

hm i min ordbog står der: "At have meget om ørerne" som eksempel :-)

( men jeg er helt blank på om det er det ene eller det andet :-) )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Broholmer Bertha

(Lister stille ud igen)

Ja nu ER du blevet upopulær!! :evil:

Du kan ikke bare tillade dig at blande dig, lige når linda havde givet MIG ret! Pfff miss fancypants.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nu ER du blevet upopulær!! :evil:

Du kan ikke bare tillade dig at blande dig, lige når linda havde givet MIG ret! Pfff miss fancypants.. :mrgreen:

:eek: Jeg ved slet ingenting, trækker det hele tilbage for jeg er snotforvirret nu :mrgreen:Miss fancypants.. jeg har de grimmeste lilla(lillae? staves?) sweatpants på, ej fancy, men vældige komfortable :mrgreen:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites