Hop til indhold

Tysons og Noomis dogdancingtråd


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 350
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er så glad for, at jeg har fået købt mig en billig MP3-afspiller. Nu har jeg den nogle gange med, når vi går tur i parken, og så finder jeg en øde græsplæne, hvor vi kan træne vores nummer et par gange med musik (Tyson kan selvfølgelig ikke høre musikken, men det er jo også mig, der skal kunne følge den :mrgreen:). Normalt træner jeg det jo herhjemme, men her er ikke nok plads til, at vi kan lave hele nummeret rigtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi fået det fine butterflyhalsbånd. Tyson ser rigtig sød ud med det - desværre synes han, at det er den rene dyremishandling, når jeg giver ham det på. Han ser ulykkelig ud, og jeg kan ikke få ham til noget som helst - han vil næsten ikke engang spise godbidder. Han er ikke vant til at have halsbånd på (han har sele på, når vi går tur, og er "nøgen" herhjemme). Så hvis han skal have det på til konkurrence, kræver det nok nogen tilvænning, og det er jeg altså ikke sikker på, at jeg har hjerte til at udholde. :rolleyes:

 

Man kan godt se på billederne, hvor dum han synes at den butterfly er...

 

[ATTACH]15340[/ATTACH]

 

[ATTACH]15341[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi fået det fine butterflyhalsbånd. Tyson ser rigtig sød ud med det - desværre synes han, at det er den rene dyremishandling, når jeg giver ham det på. Han ser ulykkelig ud, og jeg kan ikke få ham til noget som helst - han vil næsten ikke engang spise godbidder. Han er ikke vant til at have halsbånd på (han har sele på, når vi går tur, og er "nøgen" herhjemme). Så hvis han skal have det på til konkurrence, kræver det nok nogen tilvænning, og det er jeg altså ikke sikker på, at jeg har hjerte til at udholde. :rolleyes:

 

Man kan godt se på billederne, hvor dum han synes at den butterfly er...

 

[ATTACH]15340[/ATTACH]

 

[ATTACH]15341[/ATTACH]

 

Ja, han ser altså ikke over-lykkelig ud. Der er da billeder, hvor han smiler mere :lol:

Han er ellers meget fin og gentleman-agtig med sløjfen.

Tror du ikke, at han hurtigt kan vende sig til den...han kan vel knap mærke den efter lidt tid ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, han ser altså ikke over-lykkelig ud. Der er da billeder, hvor han smiler mere :lol:

Han er ellers meget fin og gentleman-agtig med sløjfen.

Tror du ikke, at han hurtigt kan vende sig til den...han kan vel knap mærke den efter lidt tid ...

 

Jo, men så skal jeg nok gøre mig hård i filten og lade ham have den på et par hele dage eller noget... og jeg har det altså rigtig svært med at se ham være ked af det. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi fået det fine butterflyhalsbånd. Tyson ser rigtig sød ud med det - desværre synes han, at det er den rene dyremishandling, når jeg giver ham det på. Han ser ulykkelig ud, og jeg kan ikke få ham til noget som helst - han vil næsten ikke engang spise godbidder. Han er ikke vant til at have halsbånd på (han har sele på, når vi går tur, og er "nøgen" herhjemme). Så hvis han skal have det på til konkurrence, kræver det nok nogen tilvænning, og det er jeg altså ikke sikker på, at jeg har hjerte til at udholde. :rolleyes:

 

Man kan godt se på billederne, hvor dum han synes at den butterfly er...

 

[ATTACH]15340[/ATTACH]

 

[ATTACH]15341[/ATTACH]

 

Ajj hvor ser han dejlig ud med den!! Den skal han lære at kunne li!! :hjerte:

Jeg tænker lidt om det ville hjælpe at Lumi var der? Jeg kunne give hende et lille tørklæde på, så er de fælles om det :lun:

 

Er helt vild med ham med butterfly!! Og når du møder drømmefyren og skal giftes, så har Tyson allerede festtøjet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg taget de hårde skyts i brug for at lære ham at gå med butterflyen: Kogt lever. :mrgreen:

 

Han har da også spist leveren, men glad er han ikke. Han virker dog ikke lige så ulykkelig som i går, men mere irriteret på den og lidt fornærmet på mig. Han havde den på ca. 15 minutter til formiddag, og nu har han fået den på igen. Jeg tænker, at han måske skal beholde den på indtil aftenturen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror altså, at jeg dropper den butterfly - jeg nænner det simpelthen ikke. Her til morgen gav jeg ham den på, da han skulle have mad, så han kunne lære at forbinde den med noget godt. Han plejer at elske at slikke sin frosne kong i sig om morgenen, men nu ville han ikke røre den. Selv efter at jeg havde taget butterflyen af ham, lå han i lang tid bare under sofabordet og så deprimeret ud i stedet for at komme op til mig i sofaen med sin kong, som han plejer.

 

Hvis det nu var noget, der var virkelig nødvendigt, kunne han selvfølgelig blive nødt til at vænne sig til den, men jeg nænner det ikke, når det nu bare er fordi, at jeg synes, at det ville se sødt ud i et dansenummer.

 

Jeg gemmer den dog, det kan jo være, at jeg kan bruge den til Shabi, når jeg får hende. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag trænede vi Pretty Woman nummeret i Frederiksberg Have. Der er mange mennesker sådan en søndag eftermiddag med solskinsvejr, men jeg fandt en rimelig ugeneret plæne i det ene hjørne af parken, hvor vi kunne træne. Når jeg træner, har jeg fuldt fokus på Tyson, så jeg lægger ikke rigtigt mærke til omgivelserne. Men da vi var færdige, opdagede jeg, at vi havde fået et lille publikum på 3-4 mennesker (og en hund), der stod og kiggede på os. :mrgreen: Jeg er egentlig meget glad for, at jeg ikke havde opdaget dem noget før, for så fik jeg da bare præstationsangst. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag trænede vi Pretty Woman nummeret i Frederiksberg Have. Der er mange mennesker sådan en søndag eftermiddag med solskinsvejr, men jeg fandt en rimelig ugeneret plæne i det ene hjørne af parken, hvor vi kunne træne. Når jeg træner, har jeg fuldt fokus på Tyson, så jeg lægger ikke rigtigt mærke til omgivelserne. Men da vi var færdige, opdagede jeg, at vi havde fået et lille publikum på 3-4 mennesker (og en hund), der stod og kiggede på os. :mrgreen: Jeg er egentlig meget glad for, at jeg ikke havde opdaget dem noget før, for så fik jeg da bare præstationsangst. :lol:

 

Hehe grinern alligevel :-D

 

Kan godt forstå at du dropper at bruge butterflyen, hvis han virkelig har det så skidt med den. Men self skal den gemmes.. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...