Hop til indhold

Tysons og Noomis dogdancingtråd


Nollike
 Share

Recommended Posts

Jeg har også lagt disse billeder i tråden med oktober-billeder, men tænker, at de jo egentlig hører til i denne tråd. :-)

 

Billederne er fra konkurrencen den 3. oktober i Næstved. Det øsregnede hele dagen, så den lille musling blev våd, når han skulle ud at tisse. Det var han ikke helt tilfreds med. :lol:

 

[ATTACH]15490[/ATTACH]

 

Big Spender:

 

[ATTACH]15491[/ATTACH]

 

[ATTACH]15492[/ATTACH]

 

[ATTACH]15493[/ATTACH]

 

[ATTACH]15494[/ATTACH]

 

You've Got A Friend In Me:

 

[ATTACH]15495[/ATTACH]

 

[ATTACH]15496[/ATTACH]

 

[ATTACH]15497[/ATTACH]

 

[ATTACH]15498[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 350
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det gode ved dogdancing er, at hvis der er noget, der ikke fungerer, eller der er et trick, man ikke kan lære hunden - så ændrer man bare, for der er jo alligevel ingen, der ved, hvordan man oprindeligt havde tænkt sig, at det skulle være. :lol:

 

Jeg tror efterhånden, at jeg har lavet ændringer i Pretty Woman-koreografien mindst 10 gange. :mrgreen: Men NU tror jeg, at den er ved at være der, nu synes jeg i hvert fald, at alle tingene fungerer, og at det flyder godt. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også lagt disse billeder i tråden med oktober-billeder, men tænker, at de jo egentlig hører til i denne tråd. :-)

 

Billederne er fra konkurrencen den 3. oktober i Næstved. Det øsregnede hele dagen, så den lille musling blev våd, når han skulle ud at tisse. Det var han ikke helt tilfreds med. :lol:

 

[ATTACH]15490[/ATTACH]

 

Big Spender:

 

[ATTACH]15491[/ATTACH]

 

[ATTACH]15492[/ATTACH]

 

[ATTACH]15493[/ATTACH]

 

[ATTACH]15494[/ATTACH]

 

You've Got A Friend In Me:

 

[ATTACH]15495[/ATTACH]

 

[ATTACH]15496[/ATTACH]

 

[ATTACH]15497[/ATTACH]

 

[ATTACH]15498[/ATTACH]

 

Hvor er i smukke begge to. I klæder virkelig hinanden.:-D

 

Det ser rigtig godt ud. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også lagt disse billeder i tråden med oktober-billeder, men tænker, at de jo egentlig hører til i denne tråd. :-)

 

Billederne er fra konkurrencen den 3. oktober i Næstved. Det øsregnede hele dagen, så den lille musling blev våd, når han skulle ud at tisse. Det var han ikke helt tilfreds med. :lol:

Rigtig gode billeder Sonja :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Sådan ser et dogdancingnummer ud, når man ikke har trænet det nok endnu, og man bliver nødt til at stoppe et par gange undervejs, fordi hunden gør. :mrgreen:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=eNpYQvvaZ9E[/media]

 

Jeg vil som sagt ændre lidt i koreografien, der er lidt for mange steder, hvor vi bare går, og der er nogle steder, der kan blive bedre. Men der er tre uger til konkurrencen, så mon ikke vi når at få det til at køre, som det skal. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan ser et dogdancingnummer ud, når man ikke har trænet det nok endnu, og man bliver nødt til at stoppe et par gange undervejs, fordi hunden gør. :mrgreen:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=eNpYQvvaZ9E[/media]

 

Jeg vil som sagt ændre lidt i koreografien, der er lidt for mange steder, hvor vi bare går, og der er nogle steder, der kan blive bedre. Men der er tre uger til konkurrencen, så mon ikke vi når at få det til at køre, som det skal. :-)

 

Det ser rigtig godt ud - trods gøpauser! Det er flot, at du er så konsekvent med at stoppe op, når han gør, og han stopper jo også hurtigt igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser rigtig godt ud - trods gøpauser! Det er flot, at du er så konsekvent med at stoppe op, når han gør, og han stopper jo også hurtigt igen.

 

Ja, han stopper altid hurtigt, når jeg stopper op. :-)

 

Jeg ved dog ikke helt, hvad jeg skal gøre, hvis han begynder til næste konkurrence. :hmm:

 

Hvis han er helt oppe at køre og gør fra starten, som han gjorde ved sidste konkurrence, disker jeg os, og fuldfører så nummeret, hvor jeg tager alle de pauser, det kræver, for at han falder ned.

 

Men hvis han først begynder at gø et stykke inde i nummeret (typisk begynder han at gø, når han skal bakke), synes jeg jo næsten, at det er ærgerligt at diske os, for jeg ved, at han sandsynligvis stopper meget hurtigt igen, når vi går videre til et nyt trick. Og hvis der kun er tale om kortvarig gøen, trækker de ikke så mange point for det.

 

På den ene side lærer han jo så, at der ikke er nogen konsekvens for at gø til konkurrencer, fordi vi bare fortsætter. På den anden side er jeg ikke sikker på, at jeg 100 pct. kan træne ham til ikke at begynde at gø under et nummer, i hvert fald ikke så længe jeg har tricks med, hvor han skal bakke. :neutral:

 

Derimod tror jeg sagtens, at jeg kan træne ham til ikke at køre op og gø helt fra starten og gennem halvdelen af nummeret, som han gjorde sidst, og som sagt vil jeg selvfølgelig være konsekvent og stoppe, hvis han starter med at gøre det.

 

What to do, what to do... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, han stopper altid hurtigt, når jeg stopper op. :-)

 

Jeg ved dog ikke helt, hvad jeg skal gøre, hvis han begynder til næste konkurrence. :hmm:

 

Hvis han er helt oppe at køre og gør fra starten, som han gjorde ved sidste konkurrence, disker jeg os, og fuldfører så nummeret, hvor jeg tager alle de pauser, det kræver, for at han falder ned.

 

Men hvis han først begynder at gø et stykke inde i nummeret (typisk begynder han at gø, når han skal bakke), synes jeg jo næsten, at det er ærgerligt at diske os, for jeg ved, at han sandsynligvis stopper meget hurtigt igen, når vi går videre til et nyt trick. Og hvis der kun er tale om kortvarig gøen, trækker de ikke så mange point for det.

 

På den ene side lærer han jo så, at der ikke er nogen konsekvens for at gø til konkurrencer, fordi vi bare fortsætter. På den anden side er jeg ikke sikker på, at jeg 100 pct. kan træne ham til ikke at begynde at gø under et nummer, i hvert fald ikke så længe jeg har tricks med, hvor han skal bakke. :neutral:

 

Derimod tror jeg sagtens, at jeg kan træne ham til ikke at køre op og gø helt fra starten og gennem halvdelen af nummeret, som han gjorde sidst, og som sagt vil jeg selvfølgelig være konsekvent og stoppe, hvis han starter med at gøre det.

 

What to do, what to do... :hmm:

 

Hvad du vil gøre afhænger jo af vigtigheden af konkurrencen.... Bare beslut dig inden og så følg det!

 

Hvad sker der, hvis du "overtræner" bakke??? I alle mulige situationer - gerne derhjemme, hvor han er rolig. Så du kan bryde vanen med at gø i bakke? Kimmi gør det også - vi skal så heldigvis ikke bruge bakke til noget :mrgreen: Rent faktisk gør hun under alle tricks (rulle, bakke, twist, high five, danse you name it...), men ikke under nogen lydighedsøvelser :hmm::hmm::hmm: Jeg ved ikke helt hvorfor, men det er fint med mig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan ser et dogdancingnummer ud, når man ikke har trænet det nok endnu, og man bliver nødt til at stoppe et par gange undervejs, fordi hunden gør. :mrgreen:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=eNpYQvvaZ9E[/media]

 

Jeg vil som sagt ændre lidt i koreografien, der er lidt for mange steder, hvor vi bare går, og der er nogle steder, der kan blive bedre. Men der er tre uger til konkurrencen, så mon ikke vi når at få det til at køre, som det skal. :-)

 

Hvor han bare rigtig dygtig - I er dæleme et flot par:5up:

Når det nummer bliver færdigt, så må I da blive par nr. 1

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Video fra træning i går - halvanden uge før vores debut med Pretty Woman-nummeret. :-) Jeg har lavet lidt ændringer i koreografien og synes nu, at det fungerer godt. :genert:

 

Lumi var med til træningen og sad lige op ad "ringen" og lavede utilfredse lyde, så det forstyrrede Tyson lidt, men ellers synes jeg faktisk, at det gik fint. Der var et par mindre kiks, men ikke noget slemt. Lidt gøen, når han skulle bakke, men han stoppede, så snart jeg vendte ryggen til. Og så valgte han til slut at STÅ på min skulder i stedet for at sidde på den, så jeg ikke kunne rette mig rigtigt op. :lol:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=poh7QSFlTgw[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...