Hop til indhold

photoshop-hundebil


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

jeg er lige med i en photoshop battle, hvor vi skal forvandle en stationcar til noget frækt....jeg er ikke meget for st. car, men har lige lavet 2 som jeg nu godt ville eje...:-D

 

originalen

 

1015091_l.jpg

 

Mit bud nummer 1:

 

1015092_l.jpg

 

Nummer 2(den er lidt mere ekstrem med sænket tag):

 

1015117_l.jpg

 

 

Er det guf eller hvad? Ville pludselig ik have noget imod at eje en mazda hvis den så sådan ud....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nydeligt Photoshop-arbejde.

Men man kan jo ikke køre hen over en snegl på vejen uden at lave en ulykke i sådan en, så nej tak :lol:

 

hehe...vi leger bare den har luft-undervogn...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
*lol* jeg er ked af at sige det, men ville noget hellere have originalen :blink:

 

tænkte nok det var en mandeting...hehe...inde på bilgalleri er de vilde med den...jeg ville elske den...på gule plader istedet, og så uden de ubrugelige bagdøre...det er guf...

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels bil, men lækkert PS-arbejde! :blink:

 

Og bagdøre.. de er GULD værd!

 

Gik fra en Corsa 3dørs til en 5dørs, og det er bare så lækkert ikke at skulle ind gennem bilen, når man skal have passagerer eller bagage på bagsædet! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Broholmer Bertha

Den sidste bil er stjålet!! Du har fjernet numrene og bogstaverne på nummerpladen.. Din lille tyv :shock::mrgreen:

 

Men ellers godt PS arbejde, og ja er vilde med dem, men slutter mig til damerne og vil nok også hellere have originalen, sorry :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Den sidste bil er stjålet!! Du har fjernet numrene og bogstaverne på nummerpladen.. Din lille tyv :shock::mrgreen:

 

Men ellers godt PS arbejde, og ja er vilde med dem, men slutter mig til damerne og vil nok også hellere have originalen, sorry :blink:

 

hehe...jeg var i færd med at skrive AGF på nummerpladen, men da den jo var med i battlen på den anden side fjernede jeg det igen....:mrgreen:

 

og jeg takker...:-)...også selvom i allesammen hellere vil have originalen....:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Broholmer Bertha
hehe...jeg var i færd med at skrive AGF på nummerpladen, men da den jo var med i battlen på den anden side fjernede jeg det igen....:mrgreen:

 

og jeg takker...:-)...også selvom i allesammen hellere vil have originalen....:-D

 

Jaja undskyldninger senere!! Jeg siger jer, den bil er stjålet!! :lol:

Og var du ved at skrive AGF?! AGF!!?? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jaja undskyldninger senere!! Jeg siger jer, den bil er stjålet!! :lol:

Og var du ved at skrive AGF?! AGF!!?? :shock:

 

 

hehe...det er ihvertfald ik min...har en gusten gammel polo...:-D

 

Jep...AGF..numero uno...:mrgreen:...ihvertfald indtil i morgen...OB skal virkelig spille skidt for ikke at tage de 3 point....:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg er med på nr. 2. Jeg er frygtelig ked af at være lidt praktisk, men jeg er nød til at have bøjlerne på taget til tagboksen. Fælgene er ikke at kimse af. Eneste kritik er, at bæstet ikke er sort. Biler skal være sorte og det ville matche fælgene bedre end hvid. :5up:

 

wee...endelig...:-D...ville også gerne lave den sort, men var bange for at detaljerne ville gå tabt...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det ville de med garanti også på et foto. Jeg plaprer bare altid op om sort...sort bil, sort mobil, sort fladskærm sort, sort og sort :mrgreen:

 

 

hehe...jeg havde en mørkeblå e34 før...og min største drøm var bare at den skulle være sort...elsker også sorte biler...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...