Hop til indhold

Støt det danske lydighedslandsholds deltagelse i VM


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

Paul Lysholt Rasmussen (se hans blog på www.bordertoborder.dk ) foreslog for et par dage siden, at vi skulle arrangere noget støtte til det danske lydighedslandshold, da størstedelen af deres deltagelse i Bratislava er selvbetalt.

 

Det ville jeg selvfølgelig gerne være med til :mrgreen: Og landsholdet har været rigtig, rigtig gavmilde og har udloddet en masse enetimer (Marianne Jensen 2 timer på Sjælland, Mads Møller 2 timer på Sjælland, Lone Thyrsgaard 2 timer på Sjælland, Helle Sejer Damkjær 2 timer i Jylland/på Fyn) Alle disse timer bliver bortauktioneret inden d. 25. september. Timerne kan deles således, at man f.eks. er 4-5 hundeførere, der går sammen om 2 timer.

 

Derudover kontakter jeg TV2 i morgen for at se, om vi ikke kan få et indslag i Go'morgen/Go'aften Danmark - en opfølgning på forsvarende verdensmester Mads Møllers deltagelse og samtidig en opfordring til danske virksomheder om at støtte landsholdet.

 

Jeg er ikke rig, og jeg kan ikke bidrage med så meget, men vi kommer til at afholde et par rallykurser og en rallyprøve, hvor hele overskuddet går til landsholdet.

 

Andre gode forslag til måder, man kan skrabe penge sammen til en ikke så hypet sport?

Link til indlæg
Del på andre sites

For min skyld kunne man også bare tigge - smid et kontonummer og tilbyd en tak på hjemmesiden eller noget.

 

Har i kontaktet firmaer? Nogle gange er de overraskende gavmilde :-D

 

Held og lykke med projektet!

 

Tigge kommer vi også til :mrgreen: Og så laver vi en hjemmeside, hvor man kan betale for at læse hurtige opdateringer, resultater osv. dernedefra - før alle andre får det at vide :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Herudover bliver mit bidrag en rallyprøve, hvor hele overskuddet går til landsholdet samt to weekendkurser i rally, hvorfra overskuddet også går til landsholdet.

 

 

Der bliver et kursus i Jylland og et på Sjælland - datoer endnu ikke fastlagt.

Begynder "kom igang" kursus om lørdagen og enten championklasse-intro eller hjælp til problemer kursus om søndagen.

 

Håber sådan vi kan hjælpe dem lidt....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...