Hop til indhold

Terrier-klubben


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nu læste jeg med interesse, i tråden om grp. 8 spaniels, at der kun må være en specialklub pr race i danmark...

 

Hvordan hænger det så sammen med de "overordnede" specialklubber? Som fx terriernes klub.

 

Der er jo Dansk Terrier Klub og så er der sørme også Den Danske Terrier Klub...

 

Så vidt jeg kan se, er sidstnævnte noget der bruges af folk med DDH stambøger...

 

Men "må" man godt det så?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu læste jeg med interesse, i tråden om grp. 8 spaniels, at der kun må være en specialklub pr race i danmark...

 

Hvordan hænger det så sammen med de "overordnede" specialklubber? Som fx terriernes klub.

 

Der er jo Dansk Terrier Klub og så er der sørme også Den Danske Terrier Klub...

 

Så vidt jeg kan se, er sidstnævnte noget der bruges af folk med DDH stambøger...

 

Men "må" man godt det så?

 

 

ja, det må man da gerne.

 

Dansk Terrier Klub er en specialklub under DKK og den anden under DDH. Det er 2 vidt forskellige ting.

 

jeg kan ikke huske hvad jeg skrev, men hvis jeg har formuleret det som Danmark er det forkert. Jeg mente det var under DKK (som for mig jo er Danmark :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det må man da gerne.

 

Dansk Terrier Klub er en specialklub under DKK og den anden under DDH. Det er 2 vidt forskellige ting.

 

jeg kan ikke huske hvad jeg skrev, men hvis jeg har formuleret det som Danmark er det forkert. Jeg mente det var under DKK (som for mig jo er Danmark :mrgreen:)

 

 

Du skrev DK :mrgreen: Så du glemte nok bare et K - eller også var det et freudian slip ;-)

 

Der kan kun være en specialklub pr. race i DK.
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...