Hop til indhold

Hey, hvad er nu det?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Det har ikke kunne lige siden at jeg kom herind... ret træls hvis man finder ud af at en anden har skrevet det samme i en tråd og at man så bare bliver nødt til at udrede det med.... jammen i har fået rigtig mange gode svar og så sige næsten det samme:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan pludelig ikke slette mine indlæg. :???: Det ville være rart at administratorerne informerede inden de lavede om på ting og sager herinde, så man ikke skal til at teste sig til svarene.

Kan du ikke hvis du ser på dit indlæg.:

1.Klik rediger

2. klik slet

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har nu ikke lavet noget om :-) har du været redaktør før?

 

// guanomo co-admin

Nej, jeg har aldrig været redaktør.

 

Vi har ikke ændret på noget - ved egentlig ikke, om jeg tidligere kunne slette mine egne indlæg helt. Jeg har bare fjernet teksten og skrevet dobbeltpostet

 

// Dinah co-admin

Jeg blev lige gjort opmærksom på, igår, at man ikke kunne slette sine indlæg. Det er jeg helt sikker på at jeg har kunnet.

 

Kan du ikke hvis du ser på dit indlæg.:

1.Klik rediger

2. klik slet

Nej, førhen var der en funktion hvor der stod slet. Det gør der ikke mere. Og det er altså ikke fordi jeg sletter i flæng, måske også derfor det er en gammel ændring jeg spørger til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

sletfunktionen er overflødig..folk skal have banket ind i knolden at min mening er den rigtige...så hvis i nu erklærer jer enige med mig, og bagefter tænker "det var måske unødvendigt", så burde der være en smiley der mooner der hvor sletfunktionen skulle være....:mrgreen:

 

Peace out, Dogsisters and bro's...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg har, så vidt jeg ved, aldrig kunne slette mine indlæg, og mener at det har været oppe før, hvor admin sagde at det kun var redaktørerne, der havde den 'fordel'. Så hvis du vil slette, så må du melde dig på banen som redaktør. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
jeg har kunnet slette, og har aldrig været redaktør... :hmm:

Hmm måske jeg bare er en udstødt så :megaked::-)

 

Det kan være at det er som tanten skriver, at sponsorerne også kan, men de kom jo også til efter redaktørerne, så det har jeg ikke lige haft hørt noget om, men det er da klart en mulighed, men er Ascha ikke sponsor medlem, for så burde hun jo kunne slette.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...