Hop til indhold

Nutra nuggets


Gæst kratos' mor
 Share

Recommended Posts

Gæst kratos' mor

Hej :) Er der nogen som kender dette foder og ved om det eventuelt er godt eller skidt. Del meget gerne Jeres erfaringer ud, så jeg ved om dette foder er værd at prøve :) Mange hilsner fra Maja, Kratos' mor :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Mange mange tak :) :) Han er vaske-ægte gadekryds på snart 9 mdr. Er du klar... hold på hat og briller: Far: Mastiff/chow chow Mor: Labrador, border colli, golden retriver og schæfer :) Og man kan mærke alle racerne i ham :) Har har heldigvis stort set kun de gode ting af dem hver især ;) Tusind tak for svar og varm velkomst :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange mange tak :) :) Han er vaske-ægte gadekryds på snart 9 mdr. Er du klar... hold på hat og briller: Far: Mastiff/chow chow Mor: Labrador' date=' border colli, golden retriver og schæfer :) Og man kan mærke alle racerne i ham :) Har har heldigvis stort set kun de gode ting af dem hver især ;) Tusind tak for svar og varm velkomst :)[/quote']

Wow der kom vi hele race-møllen igennem :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Har prøvet det, men synes der er for meget korn/majs i, men deres Gold serie synes jeg ser god ud, den ville jeg godt bruge, men der kunne man ikke få en til store hunde, men til mellem str.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fodret med Nutra Nuggets Gold-versionen til mine i lang tid.

 

Rosie, der var lagermide- og støvmideallergiker samt nogle proteinkilder, levede uden problemer på laks/kartoffel-varianten og så ekstremt flot ud.

 

Mollie og Jessie fik lam/ris-versionen og var super flotte på den.

 

Jeg er dog gået væk fra Nutra Nuggets nu, da Mollie, grundet hendes sterilisation, ikke leve på lam/ris-versionen uden at tage meget på og de har ikke en tilfredsstillende (for mig) "light"-version i Gold-serien.

 

Men jeg var meget tilfreds med foderet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...